Mainos: Espoossa uusi kirpputori
Olenpahan vain myyjä ja erittäin potentiaalinen ostaja :) :)
Kommentit (11)
Olen ihmetellytkin, että mitä siihen kaupan tilalle tulee :-)
merkkivaatetta laitoin halvalla ja ns. merkittömät lastenvaatteet 50 sentillä:( Toivotaan, että kauppa alkaa käydä paremmin ja että lafka pysyy pystyssä.
käytetyn lastentavaran kauppa. Espoossa on tietenkin myös Fidat, ainakin Niittykummussa, Soukassa ja Lähderannassa.
Espoon Viherlaaksossa avattiin tänään uusi kirppis. Avajaistarjouksena pöytävuokra 2 viikkoa yhden hinnalla eli 35 euroa. Tyhjää tilaa oli vielä :) Itse vein sinne 2-4-vuotiaiden tyttöjeni vaatteita.
Kirppis sijaitsee aivan Viherlaaksontien vieressä, vanhan K-kaupan tiloissa - kävelysillan kupeessa Alepaa vastapäätä.
Akseli Mankkaalla on hyvä
Mikäs sen kauniaislaisen nimi olikaan? (No on se *melkein* Espoota ;)
Minulla kanssa siellä erittän hyväkuntoista tyttöjen lastennvaatetta 80cm ja alle ja pojista 120cm ylöspäin. tyttöjen 150cm ylösp.'
Tarjousta pöytähinnoista ei enää viikkoon ole ollut ja otin aluksi yhden viikon (35eur). I
Varmasti pöydän hinnan saan maksettua mutta muuten tuntuu aika heikolle.
Alueella asuu todella todella paljon vanhuksia joten aikuisten ( ei muotivaatteet ) ja kippoja/kuppeja varmaan menee. Asiakaskuntaa kun katsoo siellä käydessään niin ei ainakaan lapsiperheiden äitejä/ isiä näy:
Minua lastenvaate myyjänä ei tämä kirppis ainakaan vakuuta, siirrän pöytäni Akseliin missä tiedän ainakin lapsiperheiden käyvän.
Mutta siitähän se riippuu mitä sinne viet myytäväksi. Eli minulla huonot myytävät :)
Keskimäärin kuulema 1000 asiakasta/pvä. Kipot ja kihvelit menee hyvin! hyvä mesta.
ihan kivasti pääsin voitolle kuiteskin. Hyviä löytöjäkin olen Viherkirppikseltä tehnyt.
MLL:n kevätkirppis su 19.4. klo 10-13 Espoon keskuksen VPK-talolla.
Kirppiksen yhteystiedot löytyi toisesta keskustelusta suomi24:stä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&confere…
Sielä sanottiin siis näin:
" Olimme tänään Viherkirppiksellä ja nyt sain puh.no
044-2010610
Kirppishän on vasta avattu joten aika monta tyhjää pöytää vielä oli.
Tähän mennessä ehdottomasti edullisin kirppari ostajalle.
Siistiä tavaraa ja vaatteetkin oli hyväkuntoisia.
Tulemme menemään toistekkin."
Onko sinulla Viherkirppiksen puhelinnumeroa.