Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa hakata, pomo vonkaa sänkyyn, bussissa mielisairas mies hokee "nainen

Vierailija
16.03.2009 |

Miehet etenkin ovat usein enemmän tai vähemmän agressiivisia. Toi kadulla törmäily on mulleki tuttua. kukaan ei KOSKAAn väistä mua. Nykyään olen sitten alkanu rynnimään väkisin lastenrattailla muiden päälle jos eivät väistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii seksistä kuin hevonen", tyhjällä, leveällä kadulla mies kävelee suoraan päin, vain siksi, jotta joutuisin väistämään, joka päivä lehdistä saa lukea jonkun miesten tai poikien naisiin tai tyttöihin kohdistuneen järjettömän väkivallan teon, siis millä keinoin te jaksatte tässä maailmassa, jossa miehet häiritsevät naisia jatkuvalla syötöllä????

Vierailija
2/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903169247236_uu.shtml

naiset ja miehet tarttis ihan erilliset yhteiskunnat. eihän tästä tule mitään kun eivät naiset saa olla rauhassa sen enempää kuin kotona kuin töissäkään.

MIKÄ MIEHIÄ VAIVAA???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämätön paha, kuten sanotaan. Mutta kyllähän niiden ala-arvoisuus naisiin näden näkyy ihan kaikessa niiden käytöksessä.

Vierailija
4/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että pervot ukot eivät osaa pitää käsiään irti nuorista naisenaluista!!

Vierailija
5/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoresta asti kysellyt että miksi tyttöjen pitää sietää poikien tyhmyyttä? Myöhemmin ihmettelin miksi naisten pitää jaksaa typeriä miehiään? Entäs minkä takia äiti hoitaa kaikki vähänkin ajattelua ja muiden huomioimista vaativat jutut automaattisesti (vaikkei olisi siihen saanut malliakaan omilta vanhemmiltaan) ja mies ei älyä mitään? Miesten kyky selvitä peruselämästä on heikko.

Vierailija
6/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota pitäisi hoitaa lapsesta lähtien jollain lääkityksellä tms.

Aivan sairasta, että tytöt ja naiset joutuvat sietämään niin paljon häirintää. Esim. se kun n. 11-v. pojat laskivat tahallaan tytön jalkojen päälle ja ne murtuivat!!! Yksi poika siis vielä piti tytöstä kiinni! Muistatte varmaan, ihan tuore tapaus. Siis mistä tällainen pahuus kumpuaa????????? En voi käsittää, en.

Miehet ovat kaikenlisäksi hirveän riippuvaisia naisista ja loputtoman kiinnostuneita. Olen tästä päätellyt, että miehillä on loppujen lopuksi varmaan hirveän huono itsetunto ja epävarmuus oman olemassaolonsa oikeutuksesta.

Ärsyttää myös kun jo ala-asteella opetettiin kuinka eläimille suurin uhka on ihminen. Mietin jo tuolloin, että eikös valtaosa metsästäjistä ole miehiä, joten eikö olisi reilua sanoa, että eläimille suurin uhka on miehet!

Miehet ne ovat uhka eläimille, toisille miehille ja naisille. Jos naisista olisi kiinni, niin eiköhän suurin osa ihmisistä olisi kasvissyöjiä. Ehkä possun ja naudan lihaa menisi, mutta villieläimet saisivat varmaan ravata melko rauhassa arvokkaine torahampaineen ja turkkeineen.

Naisethan eivät siis ole ollenkaan miehistä niin kiinnostuneita, kuin he ovat naisista. Eivät naiset miehiä tarvitse oikeastaan muuhun kuin siittämiseen ja suojaksi toisia miehiä vastaan.

Vierailija
7/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on sekä hyviä että pahoja ihmisiä, sekä fiksuja ja luotettavia, arvostettavia miehiä että tyhmiä ja härskejä, toisia hyväksi käyttäviä miehiä (niin kuin on muuten naisiakin). On pitkälti oma valinta, ketä ja mitä elämässään sietää.

Minäkin olen kauniiksi kehuttu nainen, aj ainahan noita kadulla perään huutelijoita ja baarissa seksiä vonkaavia on perässä roikkunut. Ei minun pomoni kuitenkaan vonkaa seksiä tai mieheni uhkaa hakata. Ai miksikö? No, jos mies olisi niin idiootti ja kusipää, että hänen sanavarastoonsa tai ajatusmaailmaansa edes mahtuisi väkivallalla uhkailu ketään, saati sitten omaa kumppania, kohtaan, ei hän minun mieheni olisi. Piste. Ja jos pomo vonkaisi seksiä, tekisin ilmoituksen seksuaalisesta työpaikkahäirinnästä.

Tietenkään kaikelle ei voi mitään. Jos joku idiootti kävelee kadulla päin, ei sille oikein mitään mahda. ja maailmassa on toki paljon väkivaltaa, jonka uhriksi voi vain joutua. Mutta kyllä se käsitys miehistä yleisesti säilyy paljon mukavampana, kun huolehtii omasta istetunnosta eli siitä, että lähipiiriin ei kuulu näitä idiootteja. Pomolta, puhumattakaan omalta mieheltä, ei kenenkään tarvitse eikä pidä ottaa vastaan seksiin tai väkivaltaan liittyviä uhkailuja. Jos niin tekee, on se vähän niin kuin omaa tyhmyyttä!

Minä taas ihmettelen päivittäin, miten hienoja, huomioivia ja mukavia miehiä maailamassa on. Oma mies, oma isä, oma poika ja monet ystävä- ja tuttavapiirin miehet. Ai niin, mutta minähän olenkin ITSE katkaissut välini niihin miehiin elämäni varrella, jotka eivät kunnioita naisia (eli ihmisiä yleisesti), osoittautuvat sovinistisiksi, seksistisiksi tai väkivaltaisiksi. Entäs, ap, jos tekisit saman; voisi jäädä elämääsi hyvän miehen mentävä aukko!

Vierailija
8/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisiksi, kun sehän on juuri päinvastoin. miehillähän on selvästi alikehittynyt empatia-kyky, joten kyllä heidän pitäisi ottaa oppia naisista, eikä päinvastoin.

Vierailija
9/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesta häirinnästä ilmoituksen tekeminen on isompi asia miltä äkkiseltään vaikuttaa.

Samoin eroaminen yhtäkkiä väkivallalla uhkaavasta miehestä.

Asiat eivät koskaan ole yksinkertaisia, helppoja, mutkattomia ja mustavalkoisia.

Uhri on aina helppo syyllistää ja on niin paljon helmpomaa olla ns. voittajan puolella. On kummallista ajatella että jotkut naiset mukamas vetävät puoleensa huonoja miehiä ja suorastaan sallivat huonon kohtelun.

Kyllä miehen täytyy kantaa vastuu käytöksestään, eikä syyttää muita tyyliin, kun "toi antaa kiusata". Vai syyllistättekö hakatuksi joutuneita miehiä samalla tavoin, että kun se suorastaan janosi hakkaamista kun näyttikin niin v**tun nörtiltä ja hakattavalta. Tai se suorastaan kutsui luokseen homoja, kun oli niin hyvännäköinen ja sliipattu...

Ehei, kyllä naisia on niin paljon helmpompi syyllistää.

Vierailija
10/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin nopeasti. En missään nimessä syyllistäkään. Väkivalta, seksuaalinen häirintä jne. ovat tietysti vääryyksiä, joista nimenomaan se toteuttaja on vastuussa.

Voisin kuitenkin korostaa vastavuoroisesti seuraavaa: ÄLKÄÄ TUOMITKO MUITA IHMISIÄ TOISTEN RIKOKSISTA! Ihan yhtä väärin, kuin uhrin syyllistäminen, on viattomien - tässä tapauksessa kaikkien MIESTEN - syyllistäminen toisten (joillain kriteereillä samaan ryhmään kuuluvien) yksilöiden rikoksista.

Laittomuuksia ja toisen ihmisen loukkaamista harrastavat sekä miehet että naiset. Myös hyviä, kohteliaita, vastuuntuntoisia ja mukavia miehiä löytyy, eivätkä he voi seksististen sovinistisikojen tai väkivaltaisten miesten käytökselle sen enempää kuin naisetkaan. Ja joo, elämä ei aina ole yksinkertaista, kun on oman subjektiivisen kokemusmaailmansa sisällä, siksi tarvitaankin juuri minun kaltaisiani ULKOPUOLEISIA, jotka sanovat, että sen TULISI OLLA MUSTAVALKOISTA. Jos mies on väkivaltainen, on ainoa oikea ratkaisu lopettaa liitto. Jokainen ammatti-ihminenkin sanoo tämän saman. Liittoa voi harkita jatkavansa jos ja kun mies on hankkinut apua ja ammatti-ihminen on määritellyt, että apu on siinä määrin tehonnut, että riski on minimoitu. Siihen asti kuitenkin ainoa oikea ratkaisu on suojella itseä (ja mahdollisia lapsia) ja lähteä väkivaltaisesta liitosta.

Myös työpaikkahäirinnän toleranssi PITÄISI olla nolla. Jos jokainen tekisi viipymättä ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä, nämä asiat saataisiin esille hyssyttelyn ja kieron organisaatiohierarkian takaa.

Minä tiedän, että asiat eivät ole helppoja, kun itse on tilanteessa. Olen itsekin vaikean eron läpikäynyt henkisesti manipuloivasta narsistisesta miehestä (ELÄMÄNI PARAS PÄÄTÖS, jota lykkäsin liian pitkään!) Mutta antaisitko sinä oikeasti, kymppi, itsekään väkivaltaisessa liitossa olevalle naiselle mitään muuta neuvoa, kuin lähteä kävelemään? Tai muutenkaan kenellekään mitään muuta neuvoa, kuin että paskaan ei pidä tyytyä.

8

Vierailija
11/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pistää miettimään onko ulkonäkösi provosoiva tai missä ihmeessä oikein liikut.

Ja ei, mielestäni miehillä ei ole koskaan oikeutta tuollaiseen käytökseen, ihmettelen vaan, kun tuntuu, että asumme aivan eri maailmoissa.

Vierailija
12/12 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka uhkaa hakata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi