Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverini flirttailee miehelleni ja sanoi sitten että mieheni on

Vierailija
16.03.2009 |

oikeasti naistenmies. Minä en ole koskaan saanut häntä kiinni uskottomuudesta niin minua loukkaa että hän itse kyllä flirttailee hänelle minkä ehtii. Ystäväni näkee jokapaikassa uskottomia miehiä muutenkin mutta on kovasti itse niiden perään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaan niin mustasukkainen tai jotenkin kateellinen teille että halusi vain aiheuttaa ryppyjä rakkauteen...?

ihme tyyppi anyway!

Vierailija
2/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini uskotteli että mieheni pettää minua ja sitten kävi ilmi että hän itse oli lähetellyt miehelleni kaikenlaisia ehdotuksia tekstiviestillä. On entinen kaveri nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini uskotteli että mieheni pettää minua ja sitten kävi ilmi että hän itse oli lähetellyt miehelleni kaikenlaisia ehdotuksia tekstiviestillä. On entinen kaveri nykyisin.

Vierailija
4/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kertoisin miehelle heti, jos joku hänen kaverinsa lähettelisi minulle jotain vihjailevia viestejä. Salailu tällaisissa asioissa on aina epäilyttävää.

Vierailija
5/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin sai selville lähettäjä, kun lähetteli pripaidista.

Vierailija
6/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin miehelle tuollaisia viestejä nimettömänä...

Sinuna 2 ottaisi asian puheeksi kaverin kanssa ihan silleen rennosti, niin, että osoitat, että olet tietoinen viesteistä ja kerrot, että miehesikin on ihmeissään, mistä on kyse. Mitäköhän kaveri sanoisi?

Vierailija
7/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut tekemisissä enää pariin vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän