Espoo. Onko teistä tän asunnon hinta kohdillaan? Ollut kauan myynnissä.
Kommentit (38)
Nyt on oivallinen aika ostaa talo, koska voi jopa saada tingittyä haluamastaan talosta hyvän hinnan, eikä tarvitse kilpailla muiden ostajaehdokkaiden kanssa ja tehdä hätiköityjä ratkaisuja.
Korotkin ovat ennätysalhaalla.
Nyt on ollut paljon hyviä taloja pitkään myynnissä ja vain siksi, että niin monet ovat epävarmoja omasta talous- ja työtilanteestaan. Tarjonta on hyvä ja hinnat yleensä kohdallaan.
Kyllä mielestäni hinta espoon hinnoissa ihan kohdillaan. (n. 2700€/m2) Sijainti kyllä aivan kuusessa ja vähän tyylittömästi valitut materiaalit.
Jos olet kiinnostunut ostamaan niin itse varmaan lähtisin tarjoamaan tuosta alkaen 350. Sijainti on niin onneton että ostajia ei taatusti ole jonossa, vaikkakin neliöhinta, talon ikä ja kunto ovat hyvässä suhteessa. Kannattaa kuitenkin kokeilla jos kiinnostusta on? Mistä sitä tietää vaikka myyjät olisivat jo todella epätoivoisia?
Kannattaa varmaan myös tarkkaan miettiä että jaksaako asua noin syrjässä, ettei sitten itsellä tule vastaava myyntiongelma vastaan..
en ostaisi - ainakaan tuohon hintaan. Katso mitä muuta saat tuolla hinnalla Espoosta (etuovi.com) niin selviä miten kohdallaan hintapyyntö on.
lisäksi isot liikenneväylät eivät espoossa ole mitenkään negatiivinen asia, päinvastoin.
terv. niipperin-kalajärven asukas
linjoilla, että onko alueella leikkipuistoja?
ap
Itsekin olen katsonut tuota taloa... :) harmi vaan että me tarvittaisiin oikeestaan 1 huone enemmän.
Ja tuossa on vähän tyhmät sijoittelut huoneilla, esim. mä arvostan aina sitä että ainakin vanhempien makkarista pitää olla lyhyt matka esim. suihkuun, ja tuossa siis makkaripäädyssä ei ole suihkua ollenkaan, ja siitä olkkarin perälläkin olevasta makkarista joutuu kiertämään olohuoneen läpi suihkuun.
Mutta ei tuo mun mielestä nyt NIIn pitkään edes ole ollut myynnissä, mitä olen seurannut. Kaikki talothan on. On niitäkin Espoossa jotka TODELLA on olleet pitkään myynnissä, välillä otettu pois ja sitten uudestaan vähän uusilla kuvilla tai eri välittäjällä. (jotkut älvsby-talot)
Sijainti tuossa vähän arveluttaa. Mutta jos 2 autoa niin varmaan ok.
Itse olen asunut tuolla päin joskus kauan sitten, silloin ei olltu mitään leikkipuistoja, en tiedä nyt.
siihen nähden, että sijainti on aika huono. Pyynti pitäis olla alta 400 000 ihan taatusti. Toi "mainiot ulkoilumahdollisuudet ja erittäin rauhallinen asuinalue" on suomeksi sanottuna: "ei palveluja, metsää, pitkät matkat joka paikkaan".
Mutta toi sijainti ja palveluiden puuttuminen just arveluttaa.
ap
laatoitettu vesipisteellä; miksei laatoilla??
miten lastentarhanopettaja lisää viihtyisyyttä? (LTO)
takkakin on leivinuunin päällä,...
Melko pieni, huoneet ahtaita, keskeneräisyys näkyy monessa kohtaa jne. Niin, ja tonttikin on todella pieni!
itse tarjoaisin 390 eka ja kattoisin miten myyjä reagoi.
Alueella ei ole leikkipuistoja, lähin on Mikkelässä. Alue on mukava ja juuri tuo Hirvisuo rupeaa jo olemaan valmista, mukavaa aluetta. Ja kyllä täällä yhdelläkin autolla pärjää...me ainakin!
Paha juttu.
Kuinka pitkä matka on kävellen Mikkelään?
ap
tai 02.fi ja sieltä kartat & reitit, näet jopa ilmakuvan alueelta ja näet etäisyydet
Paremmalta paikalta, (luontoa, palvelut, alueen maine) ja vielä uudempi talo on ollut myös hyvin kauan myynnissä ja hinta alkaa kolmosella. Hintaa pitäisi hinata alas ihan kunnolla.
hinta max 450t
neliöt väh. 120
huoneita 4 tai enemmän
rak.vuosi 2000 tai uudempi
omakotitalo
ette kyllä montaa löydä... että verratkaan siitä mitä maksaa Espoossa uudet omakotitalot.
Tällä vielä oma tontti, monihan myydään vuokratontilla joka äkkiä lisää n. 200 eur kuussa asumiskuluja.
Aivan kauhee. En pystyisi tekemään ruokaa siellä.
Ei mikään ihmeellinen talo mielestäni. Parempiakin on. Ja sijainti on surkea. Paljon melua jne.
Käykääpä vaan katsomassa noita Niipperissä olevia myymättömiä taloja! Siellä vasta on hintoja...