Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullopaluatus kuitti vähentää ostosten Bonusta. OV

Vierailija
15.03.2009 |

Kassalla vähennetään ostoksistasi pullojen palauteuksen hinta, tältä osalta ostoksia jää bonukset saamatta. Ajatuksen on, että pulloja ostaessasi sinulle on bonus jo myönnetty.

Info tiskiltä hakiessasi palutuksen rahana, ei tätä vähennystä tule! Yksi vinkki hyödyntää taloutta!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään toisen kerran niitä bonuksia tarvitse saadakaan, vaan miksi en saa bonusta siitä leipäpaketista, jonka ostan pullopanttikuitilla.

Vaan ihan ensin annat sen pullonpalautuskuitin sille kassalle, kassa antaa sulle rahat ja maksat sen leivän ja saat ne bonuksetkin!

Vierailija
22/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyvät saako vähentää loppusummasta vai otatko rahana. En tajunnut aikaisemmin mistä on kyse. Annan silti aina vähentää. En kaadu sihen mjuutamaan euroon joka pulloista tulee. Muutenkaan en oikeastaan ukso keskittömiseen, mutta tässä kaupungissa S-ryhmä on vallannut niin kertakaikkisen leijonanosan kaikesta, että väkisin ostokset ja tankkaukset keskittyvät niiden pisteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähellä on 8 kauppaa (isoimmat supermarket-kokoa) eikä missään infotiskiä.

Vierailija
24/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei minua harmita tämä systeemi. Kommentoin vain tuota viestiä, jossa sanottiin, ettei tietenkään toista kertaa makseta bonuksia. Siis tuo logiikka on tässä pointtini, ei se, että minun päiväni menisi pilalle mokoman takia.

No ei tietenkään toisen kerran niitä bonuksia tarvitse saadakaan, vaan miksi en saa bonusta siitä leipäpaketista, jonka ostan pullopanttikuitilla.

Vaan ihan ensin annat sen pullonpalautuskuitin sille kassalle, kassa antaa sulle rahat ja maksat sen leivän ja saat ne bonuksetkin!

Vierailija
25/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos st1 myy bensaa hintaan 1,15e ja abc 1,19e, tankkaan tietenkin abc:lta, koska bonusjärjestelmän ansiosta litrahinnaksi jää n.1,13e.

Minimanista en saa sitä mitä haluan, joten käyn Prismassa, jolloin säästän myös bensakuluissa, kun ei tarvitse ajaa monen kaupan väliä.

Bonusta tulee kuukausittain lähes 100e, mikä on jo melko tuntuva summa.

Meidän kaupungissa prisma on edullisempi kuin cm ja valikoima on parempi.

T. tyytyväinen bonusasiakas (saa sääliä=D)

Vierailija
26/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata tehdä asioista vaikeampia kuin ne ovat!

Vierailija
27/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama annatko pullopalautuskuitin vai bonuskortin ensin, saat bonukset ostoista! Ainakin näin meillä abc:llä!!! Eli voit huoletta maksaa sen leipäpaketin sillä pullopalautuskuitilla, sillä ei ole väliä missä järjestyksessä niitä sinne kassaan vedetään! Pullokuitti katsotaan rahaksi, eli sama kuin maksaisit ostoksesi rahalla! (Voit toki myös pyytää ensin vaihtamaan kuitin rahaksi, ja sen jälkeen maksaa sillä rahalla sen leipäpaketin).

Tietenkin jos vielä epäilyttää toiminta, voit tarkistaa asian bonusjärjestelmästä s-kanavalta, missä näkyy kaikki ostopaikat ja ostosten loppusummat! Sieltä näet onko bonus kirjautunut oikein sinulle! Jos näin ei ole, ota yhteyttä ko liikkeeseen, tai lähinpään info-pisteeseen!

T:Hellu

Vierailija
28/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taitaa olla S-ryhmää lähellä olevia. Monopolit tai oligopolit on aina sieltä. Mä en osta isoilta ryhmiltä tai muutenkaan juuri käytä heidän palveluitaan (esim. hotellit ja raflat). Onneksi asun sellasella paikkakunnalla, jossa on varaa valita. Pulloja tulee niin vähän, ettei juuri kiinnosta... Mutta tehän ne pidätte pystyssä ja tätä "sopimusyhteiskuntaa" ylläpidätte...S-ryhmän ja Keskon porukat taputtaa!!!

Vierailija
29/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa parkkimaksun 2e vähennettyä ostoksista. Mutta siinä se maksu vähennetään ensin ostoksista ja sitten höylätään plussakortti läpi. Eli sama juttu, ei saa bonuksia kaikista ostoksista.

Vierailija
30/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis otan rahana

Vierailija
31/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 3 eri osuuskaupassa työskennellyt 21

Vierailija
32/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä tätä salaliittoteoriaa? Jos maksan ruoistani vaikka 500 euroa kuukaudessa s-markettiin ja saan siitä bonusta sen 15 euroa, ja sinun ostoksesi maksavat jossain muualla sen 485euroa, missä kohtaa minua riistetään?

täällä taitaa olla S-ryhmää lähellä olevia. Monopolit tai oligopolit on aina sieltä. Mä en osta isoilta ryhmiltä tai muutenkaan juuri käytä heidän palveluitaan (esim. hotellit ja raflat). Onneksi asun sellasella paikkakunnalla, jossa on varaa valita. Pulloja tulee niin vähän, ettei juuri kiinnosta... Mutta tehän ne pidätte pystyssä ja tätä "sopimusyhteiskuntaa" ylläpidätte...S-ryhmän ja Keskon porukat taputtaa!!!

Vierailija
33/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nyt siitä aiemmin mainitusta Minimanista 450 €:lla! Sinänsä on ihan sama, että mistä kukakin ostaa, mutta tuohon keskittämisvouhotukseen uskominen on kyllä tosi typerää.

Minä taas en ymmärrä tätä salaliittoteoriaa? Jos maksan ruoistani vaikka 500 euroa kuukaudessa s-markettiin ja saan siitä bonusta sen 15 euroa, ja sinun ostoksesi maksavat jossain muualla sen 485euroa, missä kohtaa minua riistetään?

Vierailija
34/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kiitetään ja kumarretaan. T. Kesko ja S-ryhmä!

Vierailija
35/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin maksan pelkästään jo siitä, ettei minun tarvitse asioida kyseisessä likaisessa kaupassa.

Vierailija
37/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidät on todella koukutettu. Lasketteko tai seuraatteko yhtään mitä ALUNPERIN tuotteet maksaa. Vai onko niin, että tämä suloinen Suomemme on niin näitten ketjujen varassa, ettei oo vaihtoehtoja... T. ketjuja välttävä!

Vierailija
38/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa nyt oikeasti lopettaa se kaljan, siiderin ja limsan juonti. Sillä on jotain merkitystä teidän taloudelle ja terveydelle. Jos tuo palautuksesta saatava bonus merkitsee jotain, niin on kyllä elämä hukassa.

Vierailija
39/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä vähennetä mitään bonuksia. Monien kauppojen yhteydessä on alko.

Vierailija
40/41 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullokuittihan on tuotepantin palautus, tottakai se vähentää myyntiä ja

bonuksiin oikeuttavaa summaa.

Kaikilla kaupparyhmittymillä on sama käytäntö.