Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekikö mielesi alkoholia raskausaikana?

Vierailija
15.03.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasillisen viiniä otin viimeisimmän raskauden aikana ihan hyvällä omallatunnolla. Suurempia määriä ei siis tehnyt mieli...

Vierailija
2/11 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana viikolla 25 ja koko raskauden ajan pahimpia pahoinvointia-aikoja lukuunottamatta on tehnyt mieli välillä juoda lasillinen punkkuja ja joskus taas olisi mielelläni vetänyt oikein kunnon kännit. No, olen kuitenkin hillinnyt himoni ja jättänyt alkoholin käytön ihan kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan hyvällä omallatunnolla välistä itselleni sallinkin lasin viiniä tai kuoharia jos oli jotkut juhlat. Raskauden etenemisen myötä jätin lasilliset pois sillä ajatus vain yhdestä lasillisesta alkoi ottamaan aivoon - mieli olisi välistä tehnyt kumota lauantai-iltana saunan jälkeen koko pullollinen lemppari punkkua!! tai mitä tahansa! Sen verran stessaavaa kasvavan mahan kanssa oli töissä ja ylipäänsä liikkuminen. Myös miehen käytös ärsytti välistä tavallista enemmän ja parisuhteen kannalta olisi ollut parempi naukata pari lasia vinettoa ja rauhoittua kun avata kitarisat aivan kaikesta...!

Vierailija
4/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasin viiniä silloin tällöin. Ei näy haitanneen.

Vierailija
5/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin sitten ykkösoluen tai alkoholittoman oluen. Kyllä ne saunakaljasta menivät, vaikka keskiolut paremman makuista onkin.

Vierailija
6/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki mieli kunnon pihvin seuraksi; jätin kuitenkin ottamatta. Nytkin olen ollut 2kk juomatta tippaakaan, vaikka en ole edes raskaana :)

Vierailija
7/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan oluen haju oksetti.

Vierailija
8/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee ! Haluisin niiin mustikka lonkeroa,mutta vielä oon pitäny pintani !

Vierailija
9/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun ei ole tehnyt mieli alkoholia vuosikausiin enkä myöskään olejuonut. MUTTA nyt kun odotan kolmatta lastamme, niin olen kertakaikkiaan himoinnut punaviiniä! Joinkin sitä lasillisen kun oltiin miehen kanssa teatterireissulla ja ai että oli hyvää!

Vierailija
10/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki mieli vetää kunnon kännit ja päästä pöydälle tanssimaan,todellisuudessa en ole juonut mitään raskaana ollessani..lapsia 3kpl

Vierailija
11/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska tiedän, että olut helpottaa merisairauteen, ja jotenkin ajattelin sen helpottavan myös raskauspahoinvointiin. Mulle tuli ihan pakonomainen tarve saada olutta alkuraskaudessa, ja joinkin alkoholitonta olutta joka päivä. Mun oli vaan pakko. Se yllättäen auttoikin sit pahoinvointiin. Mut oluenhimo lähti sitten, kun aloin syödä b-vitamiinia purkista.