Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin lastenvaate metsola- nimisen netti kaupan, siellä aivan ihania froteisia

Vierailija
14.03.2009 |

vaatteita lapsille ja äideillekin. Juuri sellaisia mitä lapsuudessani -70 luvulla oli. Siis todella ihania, ainakin minusta!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen kaupan rätit ovat huonolaatuisinta materiaalia mihin olen ikinä törmännyt, kaikki kolme vaatetta olivat lötköjä päällä ja hajosivat ekassa pesussa.

Vierailija
2/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa myös Småfolkin ja Hugmuggin vaatetta, ihania ovat vaikka hintavia. Kuopukselle ostin sen ruskea-kelta-oranssiraitasen froteemekon, sehän kasvoi siitä hetkessä ulos, kaksi kertaa ehdin pitää, että harmitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mainosta vaan tilasin itselleni ja vauvalleni. Olen aivan ihastunut juuri noihin froteisiin! Ja useamman kerran olen jo pessyt eikä miksikään ole mennyt. Hintavia kylläkin on (mikä ainun negatiivinen puoli), muuten tilaisin enemmänkin.ap

Vierailija
4/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteet ovat hyvälaatuisia

Vierailija
5/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ej sikke lej:n ja småfolkin vaatetta, ovat tosi ihania :).

Vierailija
6/6 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman kerran tilannut heidän oman mallistonsa vaatteita kolmelle lapselleni ja ainakin ne vaatekappaleet ovat olleet todella hyvälaatuisia; materiaali kestävää ja hyvää, työnjälki tarkkaa. Meidän perheelle hinnat ovat turhan korkeat tässä vaiheessa, kun toinen vanhemmista vaihtamassa alaa ja opiskelee taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan