Kaks plussalaiset tähän
Eli kuinka moni on täällä siksi,kun kaks plussalle ei pääse.
Minä
Kommentit (66)
palsta herja:
Foorumi on suljettu palvelinvaihdon vuoksi. Palvelinvaihdon arvioitu valmistumisaika noin klo 14.01
Huomennako vasta toimii kahden jälkeen vai olikohan tuo vanhempi ilmoitus.
Eikös alkuviikolla ollut joku huolto juttu
SIIIS TÄÄ ON TODELLA HANURISTA KOKO PALSTA JA VIELÄ SYVEMMÄLTÄ ON NE PALSTALAISET!
-Nepsutin-
tää on niin hankala paikka palstailla etten tänne tule kuin äärimmäisessä pakkotilanteessa. T:Hörölä
Jos se taas alkaakin vasta huomenna toimii...
No mä jo raivosin ukollekkin että se vie multa kaiken kaistan kun en pääse plussalle... tajusin kuitenkin tulla tänne kurkkimaan :D
-kinuski-
on meinaan modet perseestä plussalla. Etenkin seiskalehden-mannekiin plussan kruunaamaton kunigatar-bannaaja.
Toivottavasti huomenna palsta pelittäis KUNNOLLA! Öitä...
Minä myös tänne eksyin. Pitää seurailla menoa ainakin vähän aikaa.
oon vaan niin tottunu plussaan vaikka siellä vihattu olenkin,mutta taidan vaihtaa tänne,kun nää sivustot sentään toimii!Ärsyttää,kun kerran vuorokäudessa pääsee koneelle ja sitten joku hemmetin palsta ei toimi ja jessus sitä selitysten määrää katkoista,joltain harrastelijapohjaltako ne tota tekee?Mää en käsitä!
Juuh, täällä ollaan...plussan perkule...
Kippura
Vierailija - 14.3.2009 21:44 (ID 1535164)
Ai siksi kun täällä osataan kirjoittaa yhdyssanat oikein ja plussalla ei? No voi voi.
Noh ,kaks plussalla kun keskitytään ihan muuhun kun kirjoitusvirheisiin ;) Mut ei siinä mitään, jatka sinä tutkiskelua kuka kirjoittaa mitäkin väärin =)
minäkin täällä. Kerho sivuille oisin tahtonu. vaan empä taida päästä. tyhmäääääääää.
oon vaan niin tottunu plussaan vaikka siellä vihattu olenkin,mutta taidan vaihtaa tänne,kun nää sivustot sentään toimii!Ärsyttää,kun kerran vuorokäudessa pääsee koneelle ja sitten joku hemmetin palsta ei toimi ja jessus sitä selitysten määrää katkoista,joltain harrastelijapohjaltako ne tota tekee?Mää en käsitä!
No ei kait siellä kukaan niin vihattu ole! :)
SIIIS TÄÄ ON TODELLA HANURISTA KOKO PALSTA JA VIELÄ SYVEMMÄLTÄ ON NE PALSTALAISET!
-Nepsutin-