Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Konkreettisia keinoja, miten RAKASTUA UUDELLEEN puolisoon?

Vierailija
14.03.2009 |

Varmaankin puolin ja toisin, mutta varsinkin minun (naisen) pitäisi löytää se rakkaus uudelleen.

Mitä mieheni voisi asialle tehdä?

Oon niin kypsä, ettei mulla ole mitään ideoita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus arkihulinassa se yhteys unohtuu. Et muista enää miksi alunperin ihastuit mieheen. Kun vietätte aikaa yhdessä, saata ehkä huomata, että hei, toi onkin aika rento ja hauska tyyppi. Näin kävi meille.

Vierailija
2/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viettäkää sitä jossain muualla kuin makuuhuoneessa. Jos on jo vähän etääntynyt, niin seksistä ei ole luontevaa aloittaa. Jos olette liikunnallisia, käykää yhdessä tekemässä tai pelaamassa jotain. Tehkää jotain yhdessä säännöllisesti niin se saavutettu yhteys sitten säilyy. Ja lapset jäävät sitten kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on niin totaalisen aloitekyvytön.

Itse asiassa nykyään tykkäänkin siitä, että minä päätän kesälomien ajankohdat, missä ne vietetään, mitä viikonloppuna tehdään ja jopa mitä huomenna syödään . Miehelle käy kaikki. Hän on tyytyväinen. Hän on kuulemma onnellinen.

Olen kertonut, että olen täysin kypsä. Ja mitä hän sanoo. Voi voi, milläköhän sut saisi onnelliseksi.

Vierailija
4/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee (yritä tehdä) omasta elämästäsi mahdollisimman 'hyvä', päätä ettei muita vaihtoehtoja kuin oma puoliso ole ja korvaa puolisosi mahdollisia puutteita hyvillä ystävilläsi keskustellen/harrastamalla

Vierailija
5/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen asia johon niksit auttaisivat! Yritys: oletko yrittänyt katsoa itseäsi miehen silmin - miltä näytät (enkä todellakaan tarkoita ulkonäköä :))? Haluatko näyttää siltä? Mitä voit asialle tehdä?

Et voi pakottaa itseäsi rakastumaan uudestaan, et voi muuttaa miestäsi, mutta itsellesi ja sitä kautta suhteellenne voit varmasti jotakin tehdä jos haluat.

Vierailija
6/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on onnellinen. Onko niin, että olette kasvaneet erillenne, tai sitten sinulla on joku kehityskriisi (30 v:n kriisi? 7 v:n kriisi suhteessa? tai jotain vastaavaa) ja haluat siksi jotain uutta ja muutosta.

Ehkä on parempi olla kauheasti yrittämättä, vaan yrittää löytää kipinää elämään muualta, esim uusista tavoitteista, opiskelusta, harrastuksista?

Kahdenkeskinen loma muualle voi olla katkaisu arkeen ja herättää ajattelemaan eri tavalla.

Vierailija
7/25 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin naarastiikeri sisälläsi varmaan heräisi. Ainakin minulle kävi näin.

Laita vaan palstalle miehesi yhteystiedot. kyllä joku av-mamma hoitaa homman

:-D.

Vierailija
8/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toista voi auttaa ja pyytää muuttumaan kertomalla avoimesti omista toiveistaan.

-ap

et voi muuttaa miestäsi, mutta itsellesi ja sitä kautta suhteellenne voit varmasti jotakin tehdä jos haluat.

Vierailija
9/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan se ero et eipä taida miestä kiinnostaa edes muuttua ja yritää...

Vierailija
10/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ihan saatanan tylsä elämä. Mitään kivaa ei tapahdu koskaan.

Vierailija
11/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideoin ja järjestän ja olen se positiivinen, hauska, lämmin, iloinen jne.

Mutta kun ei enää huvita järjestää sitä hauskaa. Vetää aina sitä toista perässään.

meillä on ihan saatanan tylsä elämä. Mitään kivaa ei tapahdu koskaan.

Vierailija
12/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies kirjoittaa sinulle rakkauskirjeen (email varmaan nykyaikana)

- menette treffeille esim johonkin ruokaravintolaan tai kahvilaanö tai baariin ja tapaatte siellä, ette siis mene yhdessä (näitä treffejä muutama kerta esim kerran viikossa)

- pitkä viikoloppu pois kotoa

Vierailija
13/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten myös muistelkaa yhdessä sitä miten tapasitte ja miten mahtavalta tuntui rakastua.

Vierailija
14/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos SULLA on se ongelma, että SÄ et rakasta sun miestä, niin kyllä sinä olet silloin se jonka pitää muuttua. Itse pitää lähteä miettimään, mitkä on ne asiat jotka harmittaa ja miksi ne harmittaa. Sitten voi vasta tuumailla mitä toinenkin voisi tehdä.

Yhdessä tietenkin parisuhteessa olette, että sinänsä se on teidän kummankin asia. Mutta ekana sun, jos miehesi on yhä rakastunut ja onnellinen.

Ehotan samaa mitä muutkin: semmoisia arkisia kahdenkeskisiä juttuja. Ja ihan tosissaan luulen, että jos itse alat osoittaa rakkautta miehelle, vaikka se siis nyt tuntuisi vähän keinotekoiselta, alkaa hänkin pian osoittaa rakkautta sulle ja lempi leiskuu taas. Mieti asioita, joilla voit ilahduttaa miestä. Tai vaikka sopikaa yhdessä, että teette vähintään kerran viikossa jonkun pienen romanttisen jutun, niinkuin vaikka leikkaatte toisen leivälle kurkut sydämen muotoisiksi aamulla. Tai jätätte toisen lompakon väliin pienen rakkaudentunnustuksen. Tai kirjoitatte höyryiseen peiliin.

Semmoisia pieniä, vähän höhliä mutta ehottomasti lempeitä juttuja. Ehkä se auttaisi.

Vierailija
15/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyis apua, mitä hän voi tehdä. Sun vastauksen mukaan ei mitään, niinkö?

Mä oon kyllä eri mieltä.

Silloin jos toinen rakastaa ja toinen on alamaissa tunteidensa kanssa, sillä rakastavalla pitää olla vahvuutta nostaa heidät ylös onnenkukkuloille!

Jos SULLA on se ongelma, että SÄ et rakasta sun miestä, niin kyllä sinä olet silloin se jonka pitää muuttua. Itse pitää lähteä miettimään, mitkä on ne asiat jotka harmittaa ja miksi ne harmittaa. Sitten voi vasta tuumailla mitä toinenkin voisi tehdä.

Yhdessä tietenkin parisuhteessa olette, että sinänsä se on teidän kummankin asia. Mutta ekana sun, jos miehesi on yhä rakastunut ja onnellinen.

Ehotan samaa mitä muutkin: semmoisia arkisia kahdenkeskisiä juttuja. Ja ihan tosissaan luulen, että jos itse alat osoittaa rakkautta miehelle, vaikka se siis nyt tuntuisi vähän keinotekoiselta, alkaa hänkin pian osoittaa rakkautta sulle ja lempi leiskuu taas. Mieti asioita, joilla voit ilahduttaa miestä. Tai vaikka sopikaa yhdessä, että teette vähintään kerran viikossa jonkun pienen romanttisen jutun, niinkuin vaikka leikkaatte toisen leivälle kurkut sydämen muotoisiksi aamulla. Tai jätätte toisen lompakon väliin pienen rakkaudentunnustuksen. Tai kirjoitatte höyryiseen peiliin.

Semmoisia pieniä, vähän höhliä mutta ehottomasti lempeitä juttuja. Ehkä se auttaisi.

Vierailija
16/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mun mielestä päävastuu on sillä jolla ongelma on. Pitää miettiä mitä itse voi tehdä asian suhteen. Kun musta jotenkin kuulostaa, että oot tosi kyrsiintynyt mieheen ja ootat sen vaan muuttavan sun suhtautumisen. Mutta epäilen, ettei se voi olla se joka sun suhtautumisen muuttaa, vaan sun pitää lopulta muuttaa se itse.

Ja luettelin pitkät pätkät neuvoja siitä mitä kaikkea voisitte yhdessäkin tehdä. Mutta oon silti sitä mieltä, että itsellä on itsestä päävastuu.

Vierailija
17/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten katsot toista, vai katsotko ollenkaan? Kosketatko? Kannattaa halata vaikka ihan yllättäen. Mieshän saattaa pelätä sua, jos kuljet naama norsunveellä.

Vierailija
18/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: "Mitäs tehdään huomenna kun on pitkästä aikaa vapaailta?"

Mies: "Emmä tiiä...mitä sä haluisit?"

Minä: "No vaikka syömään?"

Mies: "Sopii."

Minä: "Tai miten olisi elokuva?"

Mies: "Käy sekin."

Minä: "Haluaisitko mielummin olla vaan kotona?"

Mies: "Ihan sama...mitä sä haluaisit, rakas?"

*lyö päätä seinään* Sen olen vuosien aikana oppinut että mielummin siedän nyt tätä kuin lähden omille teilleni, sillä mies on kaikinpuolin loistava isä, hyvä aviopuoliso (ei ole saanut suihinottoa puoleen vuoteen koska minua ei huvita, hyväksyy sen ja suukottaa otsalle sanoen "ei se mitään") ja ihmisenäkin helposti kestettävä. Välillä onkin tullut olo että ehkä minun pitäisi ottaa oppia hänestä ja tyytyä vähään, toisaalta kaiken vastuun sysääminen epäsuoraan minulle ärsyttää kamalasti.

Vierailija
19/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole iloinen että sun mies lähtee mukaan sun ehdotuksiin kun mun ukko ei tee sitäkään ei huvita, ei jaksa on aina vastaus meillä se tylsä elämä onkin ku ei yhdessä käydä juuri missään.

Tuo tänne se miehes jos ei kelpaa mulle ainakin kävis.

Minä: "Mitäs tehdään huomenna kun on pitkästä aikaa vapaailta?"

Mies: "Emmä tiiä...mitä sä haluisit?"

Minä: "No vaikka syömään?"

Mies: "Sopii."

Minä: "Tai miten olisi elokuva?"

Mies: "Käy sekin."

Minä: "Haluaisitko mielummin olla vaan kotona?"

Mies: "Ihan sama...mitä sä haluaisit, rakas?"

*lyö päätä seinään* Sen olen vuosien aikana oppinut että mielummin siedän nyt tätä kuin lähden omille teilleni, sillä mies on kaikinpuolin loistava isä, hyvä aviopuoliso (ei ole saanut suihinottoa puoleen vuoteen koska minua ei huvita, hyväksyy sen ja suukottaa otsalle sanoen "ei se mitään") ja ihmisenäkin helposti kestettävä. Välillä onkin tullut olo että ehkä minun pitäisi ottaa oppia hänestä ja tyytyä vähään, toisaalta kaiken vastuun sysääminen epäsuoraan minulle ärsyttää kamalasti.

Vierailija
20/25 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sattumalta kattelin valokuvia kesältä jolloin rakastuimme.Katteltiin niitä yhdessä myöhemmin. muisteltiin ja haikailtiin ihastumisen tunnetta viikon verran ja sithän moolemmilla alkoi silmät taas avautuu ja nyt meillä eletään uutta ihastumis vaihetta!!