Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei taas!

Vierailija
14.03.2009 |

Vieläkin on hirmu epätodellinen olo siitä että olisin raskaana. tein kolmannen raskaustestin tänä aamuna ja erittäin haalea toinen viiva siihen taas ilmestyi.

Itse muutin miehen paikkakunnalle miltei 300km päähän sukulaisistani, joten tavallaan olen yksin, mutta olen ajatellut että muuttaisin takaisin kotikonnuilleni jos mies tosiaan jättää minut. Tietysti olen täältä jo saanut työpaikankin kesäksi ja pari kaveria, että lähtö voisi olla vaikea, mutta kerkiäisinhän minä kuitenkin tehdä töitä kunnes lapsi syntyisi.

Olen myös ajatellut, että helppoahan se on sanoa että pidä lapsi. Jos en aborttia tekisi niin kyllähän keskenmenokin voi tulla, joten pelkkä minun kielteinen päätös abortista ei tarkoita sitä että lapsi on tulossa. Ehkä miehen kannalta se olisi hänelle lottovoitto.

Mies on sanonu että hänen vanhempansa olisivat myös ehdottomasti abortin kannalla, en kyllä osaa sanoa mitä he sitten todellisuudessa sanoisivat.

Tuntuu kurjalta, että teenpä päätökseni kummin tahansa, tulen menettämään jotain..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tään piti mennä tuohon tuleva yh vain abortin tehnyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan