mieheni juo yskänlääkettä
Eli mies juo joka päivä yskänlääke pullon nimeltään professorin yskänlääke. Kodeiini riippuvuuden takia
Kommentit (43)
Käske sen pyytää lääkäriltä resepti Codesan comp -yskänlääkkeeseen. Triplasti vahvempi .
Ei helvetti! Mahtaa olla maha sekaisin.
Nyt vaan vähän kerrallaan vähentää sitä annostusta, pakkohan toi on lopettaa!
Miksei se vain hae Panacodia lääkäriltä?
Ei saa kuin ardinexii 20kpl ja syö ne kahteen päivään.. T ap
Ilmoita lääkärille, että miehelläsi on kodeiiniriippuvuus .
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:42"]Ei saa kuin ardinexii 20kpl ja syö ne kahteen päivään.. T ap
[/quote]
Saako se siis kuitenkin ardinexia säännöllisesti sen 20 kpl? Sama siinä kodeiinia kuin panacodissa mutta tuossa yskänlääkkeessä vähemmän. Jos syö 10 ardinex/pv niin yskänlääke ehkä pitää viekut poissa.
Mistä se edes saa niin paljon yskänlääkettä? Kai ne apteekissa alkais jo ihmetellä, kun sama jannu on vähän väliänsiellänostamassa yskänlääkettä. Mä en kyllä ymmärrä näitä jotka voi juoda noita aineita pullon päivässä. Mulla tuotti se 15ml kolme kertaa päivässä suunnattomia ongelmia saada alas, kun maistui niin hirveältä.
eikö tuo ole kuitenkin terveellisempää kuin alkoholi?
Toi kodeiiniriippuvuus on ihan hirveetä. Itse olen sen helvetin käynyt läpi..
Hahah, kodeiiniriippuvuus terveellisempää ku alkoholi, tosissas? :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:24"]
[/quote]
En minä tiedä. Siksi kysyin. Onko se?
Eikö kodeiini ole kuitenkin ensisijaisesti lääkettä ja lääkkeet ovat terveellisiä. Alkoholi ei ole terveellistä.
Lääkkeet ei todellakaan ole terveellisiä varsinkaan väärinkäytettyinä! Oikein käytettynäkin voi tulla vaikka mitä sivuvaikutuksia.
Kantsis erotella se kodeiini sieltä, eikö mee maha löysälle jos suoraan pullosta juo. Ja tosiaan panacod tai codesan comp ois järkevämpi vaihtoehto, mutta tarvii tietty respan.
Itse tosin jos käyttäisin yskänlääkettä huumausainetarkoitukseen, käyttäisi mieluummin Resilaria. Dissot on ehkä enemmän mun juttu ku nuokut. Mutta se kyllä todellakin kannattaa erotella ensin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:28"]Tuttuni T. harrasti samaa. Mitä lie kuuluu hänelle nykyään...
[/quote]
Ilmeisesti samaa meininki jatkuu.
Kiljun sekaan resilaria.
Järkyttävää.
Jompi kumpi käydään yskänlääkkeet hakemassa. Joskus on 1-2 välipäivää mut lähes päivittäin.. Hulluahan se on ja ei oo hyvä vierestä kattoo tota touhuu.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:24"]
[/quote]
En minä tiedä. Siksi kysyin. Onko se?
Eikö kodeiini ole kuitenkin ensisijaisesti lääkettä ja lääkkeet ovat terveellisiä. Alkoholi ei ole terveellistä.
[/quote]
Alkoholi desinfioi. Pakko olla terveellistä. Kysy lääkäriltä Spiritus fortista (pirtu).
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:31"]
Lääkkeet ei todellakaan ole terveellisiä varsinkaan väärinkäytettyinä! Oikein käytettynäkin voi tulla vaikka mitä sivuvaikutuksia.
[/quote]
No miksi niitä sitten otetaan?
Tuttuni T. harrasti samaa. Mitä lie kuuluu hänelle nykyään...