Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikkos-ohjelman äänestyksestä epäluuloisille

Vierailija
13.03.2009 |

Minusta nämä "äänestys oli peukaloitu" -jutut ovat täysin turhia. Nelosta ei käsittääkseni ole koskaan virallisesti epäilty minkään äänestystuloksen peukaloinnista saati tuomittu sellaista. Näin ollen ei ole sivistystä lähteä tätäkään äänestystä syyttämään peukaloinnista ja esittää asia vielä faktana.

Jos aidosti vaikuttaa siltä, että äänestys ei mennyt rehellisesti, niin asiasta voi tehdä tutkintapyynnön. Mutta perusteeton syyttely on mielestäni jo vain naurettavaa.

Ja itse aion todellakin katso kyseistä sarjaa! Olin superyllättynyt, että ohjelma sai jatkoa, mutta sitä tosin myös toivoin!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kansa niin valitti ja vihasi ohjelmaa ja sitten kuitenkin enemmistö äänesti jatkoon. Vissiin Mikkoset itse äänestäneet monella sadalla eurolla ohjelman jatkoon. :D Tai sitten nelosella päättivät että ohjelma joka herättä näin paljon huomiota jatkuu jokatapauksessa, ainahan ihmiset katsoo niitä"ärsyttävimpiä"ohjelmia vaikka sanovat etteivät katso! Itse en katsonut ohjelmaa enkä aio jatkossakaan, äänestin ohjelmalle ei.

Vierailija
22/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heillä kävisi vieraita ja keskustelisivat heidän kanssaan. pikku vinkki ideaksi jatkoa ajatellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kunnioitettava oli! Itse en varmaan sarjaa katso, kuten en muitakaan tällaisia tosi-tv-juttuja, mutta ei mua nuo Mikkoset ärsytäkään.

"Reservin Majuri".... no huh huh. Siinä sitä onkin kehumista. Petti aikanaan edellistä vaimoaan ja vaihtoi lennossa nuorempaan. Siinä sitä onkin vasta kadehdittavaa...

aika harvalla on tuollainen työkokemus kuin hänellä, itselle tuli todella yllätyksenä. Olen aina luullut että on vaan joku julkkis, mutta hänhän oli tuolla media-alalla todellinen ammattilainen.

Vierailija
24/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän paljon tehnyt kaikkea mahdollista, Suomessa ja maailmalla.

vai kekenkäs luulet sen TTA Mikosen CV:n kirjailleen? ettei vain herra itse?

millainen CV luulet olevan monella muulla tuohon ikään ehtineellä freelance ihmisellä?

Vierailija
25/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en todellakaan katso mitään äijän esiintymisiä. Nyt tosin saa ihailla ukkelin naamaa ties kuinka monta kertaa lööpeissä kun laukoo jotain "totuuksia", hohhoi. Jo sen takia olisin toivonut että ohjelma loppuu heti alkuunsa.

hJa kuinka moni teistä haukkujistakin katsoo, vaikkei myönnä?

Vierailija
26/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa kansa arvostella julkisuudessa olevia ihmisiä heidän julkisuuskuvan perusteella! Enhän minäkään tunne mikkosia muuta kuin median kautta ja se kuva ei minua miellytä. Eihän sitä tiedä minkälaisia he ovat ilman kameroita ja lehdistöä..

Eniten tossa ohjelmassa vaan niin mietityttää että noin nuorista pojista tehdään julkkiksia..

Vierailija
27/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa gallupeissa muissamedioissa tulokset olivat murskaavasti että ohjelmaa ei jatkettaisi ---> NELONEN HUIJAA!

Huonosti menee kun moista paskaa päästetään ruutuun.

Vierailija
28/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tai mikään? Viime vuosina on ollut paljon epäilyjä niin Idolsseissa kuin BB:ssäkin. Tämä oli ehkä kaiken huipentuma, sillä näin pahasti pieleen ei ole ehkä gallupeissa koskaan menty. Tosin televisiossa ohjelma sai huonot katsojaluvut, mutta netissä se teki nelosen ennätyksen ja netissä siitä on paljon puhuttukin. Ehkä noista syistä se ei paljon ääniä saanut, vaan pienillä summilla muutettiin koko tulos. Silti...

Onko kukaan koskaan kuullut, että minkään ohjelman äänestystuloksia olisi mikään instanssi koskaan tarkastanut. :O Hämmästyttävää jos ei ole.

Vierailija
29/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta..

Vierailija
30/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan suora lainaus "kuka kukin on"-kirjasta, jonne jokainen ( jolta pyydetään) saa kirjoittaa itsestään ja tekemisistään. Mitä niillä Mikkosten tekemisillä on oikeasti ollut merkitystä? Hyvä kun saa jatkaa telkkarissa, niin ei ole mennyt plastiikkakirurgin laskut turhaan...

Vierailija
31/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta kyllä nekin ennustavat ihan oikeaa suuntaa. Niin missikisoissa kuin tanssikisoissakin. Katsopa tipahtaako Rolf tänä sunnuntaina tansseista, niin ovat nämä "ilmaiset" gallupit ennustaneet. Näitä galluppejahan on niin seiskassa, iltalehdissä kuin helsingin sanomissa ja monilla nettisivustoilla. Ne kattavat kyllä suuren osan kansasta.

Vierailija
32/33 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkosten maailman 2.4.2009 tulevaa jaksoa on kuvattu 31.3.2009! Kaikki on kuvattu vasta äänestyksen jälkeen!

Vierailija
33/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he paasaavat siitä miten tärkeää naisen on jäädä kotiin hoitamaan lapsia, niin eikö se ole niin että samaa sukupuolta oleva vanhempi on lapsille tärkein roolimalli?

Mikkosilla 2 poikaa eli eikö hän itse ole se tärkein roolimalli pojilleen?

Nina oli aiemmin parturi/kampaaja, voisi hyvin perustaa oman liikkeen ja käydä töissä tai mikä parempaa kun kerran on iso asunto, perustaa kampaamo kotiin. Saisi uteliaat käydä katsomassa samalla, varmasti olisi tunkua.

Meinaan vain kun Timo T.A itse jo eläkeikäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme