Olen havainnut, että ylipainoset jättävät pullat ja herkut ottamatta esim. vanhempainilloissa!!
Kommentit (33)
Pakkopullan syöminen on yksi typerimmistä asioista. Parempi syödä sellaista hyvää, josta oikeasti itse nauttii.
heti kirjotetaan tänne jos ei syö. mitä sitten jos söisikin? haukuttais selän takana että "kato ku toi läsö vetää taas pullaa."
Jos käydään jossain syömässä, niin syövät TOSI vähän ja hissukseen. Meikä ahtaa kunnon annoksen ja sitten huokailen ylen syönneenä. Tän perusteella, mun pitäisi olla se ylipainoinen. Monesti olen asiaa ihmetelly.
Onhan pois sekin syöminen. Helpompi olla syömättä muualla kuin kotona. Tiedän että syön liikaa mutten osaa pitää omaa 10 kg liian paljona jotta saisin laihdutettua. Painoindeksini 27.
Kun haluaa koko pullapitkon tai pellillisen korvapuusteja.
Ja sitten tekeekin jo mieli suolasta.
Yks hikinen pulla maistu millekään.
terveisin LÄSKi
Olen havainnut, että ylipainoset jättävät pullat ja herkut ottamatta esim. vanhempainilloissa!!
Olen runsaasti ylipainoinen ja häpeän sitä suuresti. Ajattelen jotenki niin, että "siinä ne katsoo, että taas se ahtaa makeaa naamaan, ei ihme kun on tuollainen" tms. Tiedän, että vika on korvieni välissä ja olen naurettava, mutta..
Sen jälkeen olen syönyt kulutustani vastaavasti ihan itsestään mutta paino ei lähdekään pois- en tiedä kuinka iso kalorivaje pitää saada aikaan että 110kg:sta puolet lähtisi sulamaan...
julkisessa tilanteessa siksi, koska häpeän läskejäni, ja ajattelen, että jos syön jotain, niin taas laihat kyttäävät ja ajattelevat että vois jättää tuonkin pullan syömättä. (mikä on kyllä ihan totta)
Olen kuullut useammalta laihalta tutultani, että heitä ärsyttää suunnattomasti katsoa kun lihava ihminen syö ja varsinkin jos se mussuttaa jotain lihottavaa.
En halua ärsyttää ketään tahallaan.
kun olet hoikka ja jätät sen pullan ottamatta.
Itse jätän ottamatta, koska vatsani ei kestä kuin laktoosittomia tuotteita, ei edes hyla käy.
keskittykää siis ihan omiin syömisiinne ; )
Sen sijaan monet hoikat vetelee herkkuja kaksin käsin ;-)
Mutta en syö muutenkaan julkisesti, koska aina on joku laiheliini kyttäämässä.
Olen kuullut useammalta laihalta tutultani, että heitä ärsyttää suunnattomasti katsoa kun lihava ihminen syö ja varsinkin jos se mussuttaa jotain lihottavaa.
En halua ärsyttää ketään tahallaan.
Ja totuus on, että en ylipäätään voi syödä ollenkaan herkkuja hyvällä omallatunnolla, koska lihon niin herkästi. Kilpirauhasongelmien takia aineenvaihduntani on ilmeisesti sellainen, etten todellakaan voi syödä sellaisia määriä kuin söin nuorena ja hoikkana.
tullu jotain porkkanoita syömällä.Kotona vedetään sit yöllä pimeessä jääkaappi tyhjäksi makkarasta ja lihapiirakoista ja muusta roskapaskasta
Jos me mätetään, niin siitä soitetaan suuta.
Jos emme mätä, sekään ei kelpaa.
Teitä hoikkia on mahdoton tyydyttää.
suolaiset uppookin sitten liian hyvin
Kaiken tämän läskijahdin jälkeen, sympatiani ovat kyllä ylipainoisten puolella. Kaikkien muiden vähemmistön syrjiminen on ihan lailla kiellettyä, mutta ylipainoisia saa kyllä haukkua ja mollata mielin määrin.
T. normaalipainoinen muttei kuitenkaan painorasisti. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Tänään oltiin ekaluokkaisemme vanhempainillassa ja tein taas kerran saman havainnon. Eli kun oli kahvit ja pullat niin ainoastaan muutama hassu äiti, jolla ylipainoa (aika runsaasti) ottivat pelkän kahvin.
Muutenkin esim. ystäväni, joka hyvin tukuisa, ei ota koskaan kylässä tms. mitään makeaa herkkua kuitenkin tiedän hänen sitten "salaa" syövän hyvää.
Joo, tuo otsikko nyt ei ole mikään yleistys, mutta aika pitkälti pitää paikkansa. Sillä monet ylipainoiset eivät herkuttele julkisesti vaan nimenomaan salaa ja yksin.