Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen havainnut, että ylipainoset jättävät pullat ja herkut ottamatta esim. vanhempainilloissa!!

Vierailija
12.03.2009 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painan 120 kg ja en tykkää makeasta, ne jää syömättä. Suolaiset uppookin sitten liian hyvin

Vierailija
22/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut minäkin. Töissä kaikkein ylipainoisimmat syö todella vähän ja tyyliin porkkana ja leipä on lounaalla. Jos ei olis (todennäköisesti) niin arka asia, tekis mieli sanoa, että syö hyvä ihminen enemmän. Sullahan on jumalaton nälkä, kun pääset kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, ettei läski nauti yhdestä pienestä pullasta.

Kun haluaa koko pullapitkon tai pellillisen korvapuusteja.

Ja sitten tekeekin jo mieli suolasta.

Yks hikinen pulla maistu millekään.

terveisin LÄSKi

toinen läski

Vierailija
24/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pullaa tai makeita juuri koskaan. Ei maistu. Olen onnistunut lihottamaan itseni ihan kotiruualla, syön vaan liikaa.

Vierailija
25/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalipainoinen eikä minua ärsytä, jos näen ylipainoisen ihmisen syömässä jotain epäterveellistä. Miksi ärsyttäisi? Enhän minä siitä liho. En osaa yhtään eläytyä tällaiseen ärtymykseen, vaikka ärsyynnyn kyllä muuten erilaisista asioista ihan riittämiin.

Vierailija
26/33 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotkaa vaikka suklaata.

T. läski

Vierailija
27/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli palaverissa aivan ihana dallaspulla. Kaikki otti - paitsi se, jonka elopaino on toisella sadalla.

Vierailija
28/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin syön iloisesti pullaa jos jossain tarjotaan. Ja painoa saisi tiputtaa ainakin 10kg vielä, hyvin olisi varaa 20kg pudottaa :) Pullaa tänne ja het!

Vierailija
29/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteliaisuus syönnin jälkeen paisua ilmapalloksi, ripuloida ja piereskellä paria päivää.

Vierailija
30/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en syö pullaa tai keksejä kuin joskus kerran 3Kk. Ei vaan maistu, mutta muut saa syödä ihan niin paljon kun haluaa, mulle ei toisten kilot kuulu yhtään.

Vierailija
31/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee noihin mielitekoihin jo ihan kiitettävästi herkuteltua, joten vastentahtoisesti en mitään tuollaista ota. Enkä juuri ole pullaihmisiä.

t: 160 & 74

Vierailija
32/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tarjolla oli laihaa sekamehua sen kanssa, ei kahvia. En tykkää mehusta, varsinkaan laihasta laitoskeittiömehusta ja siksi se pullankäppänäkin jäi ottamatta kuiviltaan.

t: 164 / 104

Vierailija
33/33 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen reilusti ylipainoinen enkä koskaan kieltäydy tarjotuista herkuista.

Toisten syömisiä en noteeraa mitenkään, kun ei asia minua liikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä