Olen havainnut, että ylipainoset jättävät pullat ja herkut ottamatta esim. vanhempainilloissa!!
Kommentit (33)
Saman olen huomannut minäkin. Töissä kaikkein ylipainoisimmat syö todella vähän ja tyyliin porkkana ja leipä on lounaalla. Jos ei olis (todennäköisesti) niin arka asia, tekis mieli sanoa, että syö hyvä ihminen enemmän. Sullahan on jumalaton nälkä, kun pääset kotiin.
Johtuu siitä, ettei läski nauti yhdestä pienestä pullasta.
Kun haluaa koko pullapitkon tai pellillisen korvapuusteja.
Ja sitten tekeekin jo mieli suolasta.
Yks hikinen pulla maistu millekään.
terveisin LÄSKi
toinen läski
En syö pullaa tai makeita juuri koskaan. Ei maistu. Olen onnistunut lihottamaan itseni ihan kotiruualla, syön vaan liikaa.
Minä olen normaalipainoinen eikä minua ärsytä, jos näen ylipainoisen ihmisen syömässä jotain epäterveellistä. Miksi ärsyttäisi? Enhän minä siitä liho. En osaa yhtään eläytyä tällaiseen ärtymykseen, vaikka ärsyynnyn kyllä muuten erilaisista asioista ihan riittämiin.
Tarjotkaa vaikka suklaata.
T. läski
meillä oli palaverissa aivan ihana dallaspulla. Kaikki otti - paitsi se, jonka elopaino on toisella sadalla.
Minä ainakin syön iloisesti pullaa jos jossain tarjotaan. Ja painoa saisi tiputtaa ainakin 10kg vielä, hyvin olisi varaa 20kg pudottaa :) Pullaa tänne ja het!
kohteliaisuus syönnin jälkeen paisua ilmapalloksi, ripuloida ja piereskellä paria päivää.
mutta en syö pullaa tai keksejä kuin joskus kerran 3Kk. Ei vaan maistu, mutta muut saa syödä ihan niin paljon kun haluaa, mulle ei toisten kilot kuulu yhtään.
Tulee noihin mielitekoihin jo ihan kiitettävästi herkuteltua, joten vastentahtoisesti en mitään tuollaista ota. Enkä juuri ole pullaihmisiä.
t: 160 & 74
koska tarjolla oli laihaa sekamehua sen kanssa, ei kahvia. En tykkää mehusta, varsinkaan laihasta laitoskeittiömehusta ja siksi se pullankäppänäkin jäi ottamatta kuiviltaan.
t: 164 / 104
Minä olen reilusti ylipainoinen enkä koskaan kieltäydy tarjotuista herkuista.
Toisten syömisiä en noteeraa mitenkään, kun ei asia minua liikuta.