Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette selvinneet, kun puoliso pettää avopuolison ollessa raskaana??

Vierailija
12.03.2009 |

Olen 4 kuukaudella raskaana ja avopuolisoni jäi kiinni valheesta ja pettämisestä minulle. Olen täysin pois tolaltani ja pelkään että saan tämän takia keskenmenon. Suhteemme on tähän asti ollut normaali, paitsi että mieheni on sairaan mustasukkainen minusta ja alkuraskaudesta (ensim.3kk) kärsin voimakkaasta pahoinvoinnista ja olin täten aika haluton. Mieheeni meni luottamus täysin, ja mietin onko hän tehnyt näin salaa ennenkin. En tiedä miten selviän tästä, jatkaako yksin vai antaa anteeksi..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole vieläkään unohtunut :-(( Paskamainen ukko, sekä sulla että mulla.

Vierailija
2/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei unohtaa, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin annoin miehelle kaksi viikkoa etsiä uusi paikka missä majailee.

Petturin kanssa en kokenut voivani jatkaa tunnen itseni ja epäilys olisi kalvanut sisintäni siksi näin.

Vierailija
4/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikan vois ymmärtää, että saa naiskennella ympäriinsä niin kauan kunnes suhde päätyy avioliittoon. Täytyypä koettaa pelittäiskö sellanen meininki ihka oikeessa elämässä. Mielenkiintoista.

Vierailija
5/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pettämisestä:

eka kerta vaikein

toinen helpompi

kolmas kerta ja siitä etenpäin tapa

Vierailija
6/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään AVOpuolisoa, on vaan huorauskumppani, vähän vakituisempi sellainen.

Huoripukki on huoripukki yhden kanssa ja sitten toisen kanssa.

Uskollisuus vaatii aika korkean moraalin, se moraali ei salli avoliittoja.

Vierailija
7/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään AVOpuolisoa, on vaan huorauskumppani, vähän vakituisempi sellainen.

Huoripukki on huoripukki yhden kanssa ja sitten toisen kanssa.

Uskollisuus vaatii aika korkean moraalin, se moraali ei salli avoliittoja.

Onneksi Tahdon! on taikasana, ja siihen loppuu pettämiset kuin seinään.

Kyä näino!

Vierailija
8/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku taas unohtanu päivän lääkkeet! Huoripukki, mikä sana.. BUAHHAA!! Ja erittäin mielenkiintoinen näkemys avoliitosta.

Vierailija
9/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama naiko sitä yhden vai kuuden 'kumppanin' kanssa. Niin miehet kuin naisetkin.

Jokainen avopari on huorapari, ja kaikki muut irtosuhteet samoin.

Neitsyenä avioliittoon, niin miehet kuin naisetkin, on ainoa korkean moraalin tie.

JOS eksyy ennen avioliittoa sänkyyn, niin sen ensimmäisen kumppanin kanssa sitten kipinkapin namisiin.

JA ehdoton uskollisuus elämän loppuun asti.

JOS naiset arvostaisivat itseäään sen verran etteivät availis haaruksian joka kaksilahkeisille, niin johan miestenkin moraali nousis.

Samoin jos miehet ihan aidosti tajuaisivat mitä moraali ja vastuu tarkoittavat.

Vierailija
10/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon nauttinut mun esiaviollisista seksisuhteista täysiä ja jos kuvittelet että tällaisilla vähäisillä ansioilla pääsen Helvettiin, niin suosittelisin sulle tutustumista elämään ihan sen oman raamattupiirin ulkopuolellakin.

Vierailija
11/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla oli sekä puoliso, joka petti sinua, että avopuoliso, joka oli sinulle raskaana? Kuullostaa surulliselta, mutta jos vaikka jättäisit puolison ja jatkaisit yhteiseloa avopuolison kanssa kun kerran perheenlisäystäkin tulossa..?

Vierailija
12/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"JOS naiset arvostaisivat itseäään sen verran etteivät availis haaruksian joka kaksilahkeisille, niin johan miestenkin moraali nousis."

Miehillä onkin syntyjään olematon moraali. Meidän täytyy huolehtia niistä. Kyllä. Onneksi äitis on opettanut SUT vartioimaan toistenkin elämää.

Vierailija
13/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla oli sekä puoliso, joka petti sinua, että avopuoliso, joka oli sinulle raskaana? Kuullostaa surulliselta, mutta jos vaikka jättäisit puolison ja jatkaisit yhteiseloa avopuolison kanssa kun kerran perheenlisäystäkin tulossa..?

Pilkunnussija

Vierailija
14/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjannutkaan mitään kuoleman jälkeiseen elämään....

Ihan on kyse tästä ennen kuolemaa olevasta elontiestä.

Voitko rehellisesti olla sitä mieltä, että huoraaminen sinne tänne on tuonut maailmaan enemmän onnellisuutta kuin onnettomuutta?

Minä ihan vaan pikkuisen epäilen että ne kaikki huoruudelliset seksiaktit ja niiden tuoma 'nautinto' eivät riitä edes sadasosaa korvaamaan siitä tuskasta ja pahoinvoinnista jota tämä ihmisten löysä moraali tuottaa, niin heille itselleen kuin muillekin.

Lisäksi. Sekö koirako älähtääkö johonkako kalikkako kajahtaako???

Mä ainakin oon nauttinut mun esiaviollisista seksisuhteista täysiä ja jos kuvittelet että tällaisilla vähäisillä ansioilla pääsen Helvettiin, niin suosittelisin sulle tutustumista elämään ihan sen oman raamattupiirin ulkopuolellakin.

Vierailija
15/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vaan tosi kummalliselta ja tiukkiselta ja pikkasen orgasmiongelmaiselta.. Niin ja kumma käsitys avoliitosta

vihjannutkaan mitään kuoleman jälkeiseen elämään....

Ihan on kyse tästä ennen kuolemaa olevasta elontiestä.

Voitko rehellisesti olla sitä mieltä, että huoraaminen sinne tänne on tuonut maailmaan enemmän onnellisuutta kuin onnettomuutta?

Minä ihan vaan pikkuisen epäilen että ne kaikki huoruudelliset seksiaktit ja niiden tuoma 'nautinto' eivät riitä edes sadasosaa korvaamaan siitä tuskasta ja pahoinvoinnista jota tämä ihmisten löysä moraali tuottaa, niin heille itselleen kuin muillekin.

Lisäksi. Sekö koirako älähtääkö johonkako kalikkako kajahtaako???

Vierailija
16/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ei pysty sitä vertaa ymmärrettävää tekstiä tuottamaan että olis selvää kuka teki ja mitä teki. Juridisesti myös aika erikoinen suhde, jos toinen on toiselle puoliso ja toiseen suuntaan sitten onkin avopuoliso. Tuollaisesta puolittaisesta avoliitosta en ole ennen kuullutkaan.

Pilkunnussija

Ja sinäkin taidat olla varsinainen älyn jättiläinen.

Vierailija
17/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kilttiä kantaa huolta toisen orgasmeista, mutta voin ilokseni vapauttaa sinut tästä huolesta... Saan oikein upeita ja mahtavia orgasmeja oman AVIOmieheni kanssa seksiä harrastaessani. Meillä on niin miellyttävää yhdessä, ettei mieleemmekään tulisi etsiä muita petikavereita.

Olemme toistemme ensimmäiset.

Kuulostat vaan tosi kummalliselta ja tiukkiselta ja pikkasen orgasmiongelmaiselta.. Niin ja kumma käsitys avoliitosta

Kumma käsitys avoliitosta? Huoruutta mitä huoruutta. Avo on avo eikä liitto. Nimikin sen jo sanoo.

Avioliitto on oikea liitto ja moraalisesti ainoa oikea tapa miehen ja naisen elää yhdessä.

Vierailija
18/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle pitää asiat vääntää ihan sillee, ettei vaan joudu mitään päätteleen/soveltamaan. Ja kun asiat pitää täälläkin esittää niin, että tyhmenpikin tajuaa. Sori, mutta pyöri muualla jos et vaan juridisesti ymmärrä heidän suhdettaan.

Vierailija
19/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itseeni ja tulevaan vauvaani. Miehelleni olen antanut anteeksi eikä asia enää vaivaa. Tapahtuneesta on kohta kolme vuotta. Eihän se hyvä mies tuommoisesta hairahduksesta pilalle mene...

Vierailija
20/23 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei avopuolisoa voi pettää

avoliitto on kokeilua halutaanko olla yhdessä, löytyykö parempaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän