onko muita joiden pitää saada kahvin kanssa jotain hyvää?
Kommentit (20)
makeaa, vaan parasta on joku hyvä leipä.
Syötävä voi olla ihan yhtä hyin suolaista kuin makeaakin. Makea tietysti vielä parempi =).
enkä tiedä miten pääsisin eroon tästä..parasta kai olis olla ostamatta mitään herkkua kaupasta.
Jos haluan olla syömättä keksejä, myös kahvin juonti on pakko lopettaa :D.
kun leivoin ihania korvapuusteja. Kahvi ja puusti kuuluvat yhteen :)
Aamukahvin kanssa maistuu paremmin leipä, mutta nytkin on jo kolmas jaffakeksi menossa päiväkahvilla.
eikös teidän kannattaisi aloittaa kahvilakko? Tehän saatte ihan hirveän määrän ylimääräisiä kaloreita tuosta!
En näe silti syytä aloittaa kahvilakkoa.
tehnyt mieli. Uskomatonta, että nytkin tuolla kaapissa on keksejä ja jäätelöäkin - olleet jo varmaan kuukauden... Ei olisi ennen säilyneet kuin korkeintaan kolme päivää.
olisi jotain alipainoisia joille kalorit on tervetulleita, toki sinä 9 voit olla sellainen. Mutta, yleisesti, kahvin yksi parhaita vaikutuksiahan juuri on painonhallinta, koska se parantaa ja tehostaa aineenvaihduntaa! Tehän menetätte kokonaan tämän hyödyn!! Kahvi on yksi parhaita keinoja estää lihominen, mutta eihän sen kanssa saa silloin tietenkään syödä mitään. Nyt vaan otatte itseänne niskasta kiinni, ja lopetatte sen syömisen, juotte kahvin kahvina! Ja tämä paasaus siis niille, joille ne kalorit ei ole tervetulleita!
ei sokeria tai vast. Kahvin maku on ihana! Mutta jos on tarjolla joku suklaamakeinen sen kanssa, niin totta kai! Ja varsinkin ruuan päälle. Nam! Konjakkikin on hyvää kahvin kanssa ;)
EN ole 40 vuoteeni maistanutkaan kahvia. Sitä kahvipullaa kyllä senkin edestä :) No, ei mulla mitään ihmeempää paino-ongelmaa ole, ne tavalliset naisten viis kiloa, mutta lähtisköhän nekin, jos alkais kittaamaan kahvia?!? Yöks, kyllä ajatuskin kuvottaa!
itse juon aina joka aamu kahvia tyhjään vatsaan, jotta vatsa toimii. Eipä ole ummetusta! Joskus lomalla huomaan aina, kun en juo kahvia, että mikä ero on aineenvaihdunnassa!
mä ainakin juon vaan kaksi kuppia kahvia päivällä ja se on aamupala, joten kyllä silloin jotain kuuluu syödäkin.
Sitten siirryin teehen ja alusta lähtien join vain kupposen, enkä koskaan syönyt sen kanssa mitään. Laitan teehen aika reilusti maitoa ja yhden keinomakean. Todella hyvää eikä tule turhia kahvipullakaloreita. En ole YHTÄÄN kaivannut kahvia!!
mä ainakin juon vaan kaksi kuppia kahvia päivällä ja se on aamupala, joten kyllä silloin jotain kuuluu syödäkin.
ja usein ihmiset juo sitä kahvia aamulla, päivällä, illalla...
eri asia on vaikka cappucino, joka on sokeroituna jo jälkiruoka itsessään, mutta tavallinen suomalainen sumppi vaatii kyllä jotain syötävää. Vaikka edes leipäpalan.
Nyt kun olen dieetillä (-5kg vuoden alusta) niin olen aika usein syönyt kahvin kanssa yhden Pågens oivallus-leivän ilman päällisiä, se on ihan kuin pullaa. Siin on kuitenkin kuitua...
Minä kun olen nyt ollut syömättä herkkuja viikolla, en ole sitten juonut kahviakaan kuin aamupalalla. Ei tee mieli pelkkää kahvia kun ei sen seuraksi kuitenkaan saa syödä sitä pullaa. :)
mä en tajua sitä. Mä en ikinä syö mitään kahvin kanssa, paitsi joskus aamulla, jos satun syömään jotain aamiaista. Mutta useimmiten aamullakin juon vaan sen kahvin. Nytkin kahvikuppi vieressä...