Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAHHAHAHHHAA av-mammat ei osaa laskia edes ALVia! =D =D

Vierailija
12.03.2009 |

siis nyt todella tiivistyi tän palstan äo!

(Miten muuten täällä voi kaikilla olla jossain äo-gallupissa sitten joku 155 ?? No, ehkä käytännön järki on sitten toista...)

Taidan todella lopettaa täällä vierailun, no oikeastaan teenkin sitä vaan silloin tällöin kun tulee "aivot narikkaan" olo. Mutta siis näitten ihmisten mielipiteillä täällä ei ole niin pätkän vertaa väliä koska en tod. halua välittää sellaisten mielipiteistä, jotka ei edes perusmatikkaa osaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laskia = laskea, anteeksi kirjoitusvirhe!

Vierailija
2/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyntiin ja olen av-mamma? Ihme ettei veroviranomaiset ole jo niskassa.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä koulussa opiskellaan. On totta, ettei kaikki ole niin loogisesti ajattelevia, mutta joku raja sentään....Kertoo tämän palstan tasosta. Aivan Kauniiden ja Rohkeiden tasoa.

Vierailija
4/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni osasi vääntää rautalangasta miten se lasku oikeasti menee... Sun logiikkasi, jos yksi tai kaksi ei osaa = kaikki, on myös aika huvittava.

Ootko sä aiemmin kovastikin pannut painoa tämän palstan mielipiteille?

Vierailija
5/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saata uskoa tuota, niinkun en silloin uskonut sitä riisinkeittoketjuakaan.

Vierailija
6/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA oikeesti!!!! on pelottava ajatus että niin moni ei tosiaan osaisi laskea alvia!

No, olen näihin törmännyt muuallakin: töissä mua kerran alkoi yksi vanha konkari, siis koko firman "paras" myyntimies valistamaan miten alv lasketaan. Hän laski alvin esim. 100 eurosta pois 100 x 0,88 !!! Ja kun kehtasin kommentoida niin toinen arvostettu vanha parta säesti vieressä, ja ne piti mua yhdessä tyhmänä tytönhupakkona =D

Ei ihme että sillä firmalla menee peesti.

Yksi puolituttu kiinteistövälittäjä ei osaa myöskään laskea alvia. Hänellä pitää olla aina mukana laskin johon se on ohjelmoitu tai hän on pulassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan