Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä olisi sinun tosielämän provo täällä jos sen julki toisit? (ov)

Vierailija
11.03.2009 |

tarkoitan siis mitä elämäsi tosiasiaa täällä luultavasti pidettäisiin provona jos siitä aloituksen tekisit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset kasvatettu fyysisellä kurilla. Kuka on määritellyt teidän perheen onnelliseksi? Tuskin lapset, jotka ovat rikoksen uhreja, ainakaan! Hyi, häpeä!

Vierailija
2/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kaatopaikalla, voiko saada tauteja. Ei kyllä ole enää käytössä tuo kaatis...

Sain multaa pimppiini ryömiessäni alasti ojassa keskellä peltoaukeaa, miten sen saa pois? Ja voiko siitä saada virtsatietulehduksen kun tapahtui maaliskuussa? Olin kyllä selvinpäin jos joku ihmettelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovainen ja minulla oli salasuhde opiskelukaveriini. Tulin raskaaksi, miehelleni, mutta siitä ei ollut varmuutta ennen kuin lapsi alkoi muistuttamaan isänsä eli mieheni sukua... Se salasuhde päättyi lyhyeen. Vieläkin joskus mietin että onko lapsen geenit varmasti minun ja mieheni.

Häpeän syvästi tuota uskottomuuttani.

Vierailija
4/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni 22 v. vanhemman miehen kanssa... ja samalla panin hänen alaikäistä poikaansa. Lopetin kertaheitolla molemmat suhteet. Onneksi en tullut raskaaksi kummallekaan, kun en tyhmänä käyttänyt ehkäisyä.

Tässä ei edes ollut ihan koko tarina, mutten viitsi paljastaa enempää tai joku (se ex, vanhempi niistä) voi vaikka tunnistaa mut.

Vierailija
5/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan äitini kuvittelee mitä sattuu kauheuksia, että mitä minulle meidän avioliitossamme muka tapahtuu :) Epäilee miestäni mistä sattuu.

Oikeasti elämme vain ihan tavallista arkea ilman mitään suurta draamaa!!! Kuinka vaikeaa sitä on uskoa!??

Vierailija
6/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapsen hieman alle 18-vuotiaana, lapsi ei ollut "vahinko" enkä ole katunut päiväkään että sain lapseni tuossa iässä.

Vierailija
7/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei tätä tiedä, eikä kukaan muukaan...

Vierailija
8/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikein rakastaa Ridgeä jo viidestoista vuosi menossa... ja tää on tosi,

mies jätti ja toinen kierroksessa ja huonosti menee, lapset kärsii...

Vierailija
9/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....kun olin treffeillä.

Vierailija
10/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, hoikka, kaunisvartaloinen, pitkahiuksinen vaaleaverikkö. Minulla on akateeminen ammatti jossa viihdyn hyvin, olen kulttuuria harrastava, näytän ikäistäni nuoremmalta, minulla on äärimmäisen hyvä parisuhde ja todella älykäs/huomioiva/osallistuva/seksikäs jne. akateeminen, hyvätuloinen kumppani, jonka kanssa seksi toimii, kommunikaatio toimii, hellyys toimii, kaikki on toiminut jo monen vuoden ajan. Mieheni on myös loistava kokki ja tekee meille miltei joka viikonloppu kynttiläillallisia. Meillä on myös sekä taloudellisesti että hoitoavullisesti mahdollisuus sekä harrastaa että matkustaa niin perheenä kuin pariskuntana. Sallimme molemmat myös toisillemme omaa aikaa ja aikaa ystävien kanssa.

Tulotasomme on hyvä, kotimme on kaunis ja sijaitsee pk-seudulla ns. "hyvällä" alueella, meillä on miltei aina todella siistiä, rakastan sisustamista. Minulla on suloinen, energinen, aurinkoinen lapsi, joka osoittaa hellyyttään avoimesti ja pärjää koulussa keskitasoa paremmin. Minulla on hienot vanhemmat (lapselle äärimmäisen osallistuvat ja rakastavat isovanhemmat), mukava yhtä pitävä suku, hyviä, luotettavia sydänystäviä.

Painan 49 kg, vaikka en edes juuri harrasta liikuntaa tai vahtaa syömisiäni. Raskaus ei vaikuttanut kroppaani mitenkään (ei riippurintoja, ei ylimääräisiä nahkoja, ei arpia), paitsi että laihduin pari kiloa alkupainostani, enkä todellakaan tehnyt mitään palauttavaa jumppaa missään vaiheessa.

On minullakin huoleni ja murheeni, mutta äkkiseltään täytyy sanoa, että itsekään en keksi mitään ihan kovin ikävää elämästäni. Jopa pienissä pinnallisissa, sinänsä merkityksettömissä, asioissa minulla on käynyt tuuri (esim. geeneissä. Minulla on mm. miltei virheetön iho. Tai mitä sanotte siitä, että rintani ovat C-kupit, vaikka painan alle 50 kg).

Rakastankin elämääni ja herään jokaiseen aamuun kiitollisena.

Vierailija
11/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin elämäni on niin "täydellistä" että eipä sitä heti todeksi uskoisi. Jos joskus tapaa jonkun vanhan kaverin niin melkein hävettää kertoa miten hyvin menee.

Olen hyvännäköinen, hoikka, kaunisvartaloinen, pitkahiuksinen vaaleaverikkö. Minulla on akateeminen ammatti jossa viihdyn hyvin, olen kulttuuria harrastava, näytän ikäistäni nuoremmalta, minulla on äärimmäisen hyvä parisuhde ja todella älykäs/huomioiva/osallistuva/seksikäs jne. akateeminen, hyvätuloinen kumppani, jonka kanssa seksi toimii, kommunikaatio toimii, hellyys toimii, kaikki on toiminut jo monen vuoden ajan. Mieheni on myös loistava kokki ja tekee meille miltei joka viikonloppu kynttiläillallisia. Meillä on myös sekä taloudellisesti että hoitoavullisesti mahdollisuus sekä harrastaa että matkustaa niin perheenä kuin pariskuntana. Sallimme molemmat myös toisillemme omaa aikaa ja aikaa ystävien kanssa.

Tulotasomme on hyvä, kotimme on kaunis ja sijaitsee pk-seudulla ns. "hyvällä" alueella, meillä on miltei aina todella siistiä, rakastan sisustamista. Minulla on suloinen, energinen, aurinkoinen lapsi, joka osoittaa hellyyttään avoimesti ja pärjää koulussa keskitasoa paremmin. Minulla on hienot vanhemmat (lapselle äärimmäisen osallistuvat ja rakastavat isovanhemmat), mukava yhtä pitävä suku, hyviä, luotettavia sydänystäviä.

Painan 49 kg, vaikka en edes juuri harrasta liikuntaa tai vahtaa syömisiäni. Raskaus ei vaikuttanut kroppaani mitenkään (ei riippurintoja, ei ylimääräisiä nahkoja, ei arpia), paitsi että laihduin pari kiloa alkupainostani, enkä todellakaan tehnyt mitään palauttavaa jumppaa missään vaiheessa.

On minullakin huoleni ja murheeni, mutta äkkiseltään täytyy sanoa, että itsekään en keksi mitään ihan kovin ikävää elämästäni. Jopa pienissä pinnallisissa, sinänsä merkityksettömissä, asioissa minulla on käynyt tuuri (esim. geeneissä. Minulla on mm. miltei virheetön iho. Tai mitä sanotte siitä, että rintani ovat C-kupit, vaikka painan alle 50 kg).

Vierailija
12/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlainen ystävä

Vierailija
13/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen adoptoitu, seksuaalisen hyväksikäytön uhri, juonut yhden työpaikan, sairastanut vakavan masennuksen, pannut kaikkea mikä liikkuu ja ja... Tästä huolimatta minulla on vakityö, korkeakoulututkinto, ihana, tuplasti korkeakoulutettu aviomies ja kaksi aivan upeaa lasta.

Vierailija
14/22 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä nyt ekana tulivat mieleen, kun ovat vähän liian hyviä ollakseen totta.

Vierailija
16/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstasin siis aamupahoinvointisena vieraan miehen kanssa monta kertaa. Mies tiesi raskaudestani ja silti halusi olla kanssani. Aioin erota puolisostani, olin aivan varma asiasta.

Vierailija
17/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisti, mutta mieheni ei tiedä sitä. Oikeasti. Se luulee että jos kerran vuodessa näytän humalaiselta niin se johtuu siitä että olen tottumaton alkoholiin, sen sijaan että tajuaisi mun juoneen tosi paljon salaa.

Vierailija
18/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no...ehkä tästä ei huudettaisi porvoolaista.

Mutta ehkä siitä huudettaisiin jos kertoisin että kun tutustuin mieheeni niin meinasin aluksi ruveta seurustelemaan hänen poikansa kanssa. Päädyin kuitenkin isään...

Vierailija
19/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Brooke?

.

Numero....jotain...

Vierailija
20/22 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että me siitä huolimatta voidaan totta tosiaan olla hyvin onnellinen perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme