Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Antaisitko huutiksessa negatiivisen palautteen jos
11.03.2009 |
huuto jää lunastamatta, mutta ostajalla on "hyvä syy", miksi ei voi lunastaa huutoa? on ollut ystävällinen ja pitänyt suhthyvin yhteyttä, mutta ei siis lunastanut tuotetta ja pahoittelee kovasti. Hänellä ei ole ennestään kauppoja huutiksessa tehtynä. Vai jättäisitkö palautteen kokonaan antamatta... ärsyttää itseä, kun lupaili tulla noutamaan mutta ei noudakaan...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
musta niin hyvää syytä ei voi olla että huutaa ja sitten ei ostakaan. Ehkä jos nyt on joku todella hyvä syy niin voisin antaa neutraalin.