Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin hankala vajaa 2-vuotias..

Vierailija
11.03.2009 |

Meidän vähän alle 2-vuotias tuntuu välillä niin hankalalta..

Tietty vertaan vähän isoon siskoon, jonka kanssa elämä oli paljon helpompaa, hänen ollessan tuon ikäinen.

Kuopus kun ei oikeastaan lainkaan osaa leikkiä yksin. Häntä ei kiinosta ollenkaan omat lelut, joita on monenlaisia. Tai voi muutaman minuutin ehkä leikkiä.

Ison siskon lelutkaan ei kiinnosta, paitsi silloin kuin iso sisko niillä leikkii.

Päivisin yritän leikkiä kuopuksen kanssa yksin. Silloinkin hän saa suuttuu helposti, jos teen leikissä jotain "väärin". Hänen kanssaan on aika raskasta.

Iltaisin lähinnä kiehnäisi meidän vanhempien päällä. Ei istuskele sylissä, vaan koko ajan hyörii.

Illat tuntuu myös hankalilta, kun mitään en saa tehtyä, kun kuopusta pitää vahtia. Pyrkii lähinnä koko ajan syliin tai häiritsee siskoaan.

Kai kuopus ihan normaali on, mutta jotenkin tuo omien leikkien puuttuminen mietityttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on vain yksi lapsi, mutta meillä on kyllä ihan samanlaista. Olen ajatellut, että aika korjaa asian?

Vierailija
4/6 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät leikkii itsekseen mutta tämä yksi kävelee mun perässä ja mankuu. On kyllä tietääkseni ihan normaali.

Vierailija
5/6 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt 3v,mutta siis kulkee mun perässä ja harvoin leikkii mitään itsekseen,ei kyllä ole mikään mankuja mutta kuitenkin.

Isommat lapset eivät myöskään olleet koskaan kiinnostuneita sisäleikeistä vaan pihajutuista,olivatkin ulkona lähes AINA ja siellä leikit kiinnostivat. Keskimmäisemme sai jopa päiväkodissa kulkea talonmiehen mukana kun ei piirrustusjutut kiinnostaneet,no nyt hän on 11v ja ihan normaali paitsi,että on adhd.

Vierailija
6/6 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä huomaat, että lapsi leikkii yksinkin ja siitä se sit lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi