Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin juuri Egyptistä perheeni kanssa, vastailen tämän päivän aikana kysymyksiin

Vierailija
11.03.2009 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä oli mukana aina vaunuissa, rantakassissa, altalla, käsilaukussa.. ja aina rahalla maksamisen jälkeen erityisen tarkka käsiendesinfiointi

Vierailija
2/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olitteko AI vai puolihoito?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat tunteja tarjolla?

Vierailija
4/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubissa ei oikein ollut mitään järjellistä tekemistä ja se oli kiinni kaksi päivää viikosta. Enemmän lapsi viihtyi altalla ja rannalla. Tokihan jos samalla reissulla on kuitakin saman ikäisiä leikkikavereita voi siellä kerhosa hyvin viihtyäkkin.

Vierailija
5/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut noita Finnmatkojen äkkilähtöjä, ja siellähän on viiden tähden hotelleja hyvin edullisesti tarjolla.

Kävittekö missään retkillä?

Vierailija
6/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ne ruoat kyllä pitkään siellä seisoskele, kyllä ne kokit huhkii täyttä häkää, että saavat uutta ruokaa tyhjentyvien astioiden tilalle. Ja meillä ainakin ruoat on aina tarjoiltu viileissä sisätiloissa, ei ulkona helteessä.

Vierailija
7/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmäruat olivat jäiden päällä ja kuumaruat liekkien päällä. Pikaruokaloissa (altaiden kahviloissa) kokki teki ruan sitä mukaa mitä tilattiin (pizzaa, hamppareita, ranskalaisia). Tarvii kuitenkin olla järkevä,en minäkään antanut lasten syödä mm. majoneesipohjasia salaatteja mutta aina löytyi ruokaa.

Tuttipullojen kanssa saikin olla vähän imeissään..

Vierailija
8/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi isomman lapsen kanssa snorkkailemassa ja viihtyivät Pertin paatissa oikein hyvin ;) oli siis suomalainen mies kertomassa merestä ja eläimistä.Muutoin kävimme ostoksilla, rannalla mönkijöillä ajelemassa ja möllötettiin altalla.

Vierailija
9/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloihin voi ostaa kertakäyttöisen sisuksen.

Vierailija
10/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan kuvitella kun koko ajan joka puolella pumppupulloa painellaan ja käsiin hierotaan.

Vierailija
11/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain bakteerikapsuleita. Niissä on valtavat määrät erilaisia bakteereja ja ne valmistavat vatsaa jo etukäteen uudenlaisiin "elämyksiin". :D En siis käyttänyt mitään käsidesejä, enkä myöskään sairastunut. Mutta toki käsien pesu on järkevää.

- ei ap

Vierailija
12/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan kuvitella kun koko ajan joka puolella pumppupulloa painellaan ja käsiin hierotaan.

kyllähän sitä joka puolella kannattaa käsidesiä käyttää. Riittää kun aina ennen ruokailua desinfioi, altaalla voi vaikka pitää desinfioivia pyyhkeitä mukana.

Vierailija
13/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hoksannut itse sitä käyttää niin henkilökunta tuli kyllä heti huomauttamaan. Eli käsidesin käyttö on todella yleistä.

Vierailija
14/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänne paska lama suomeen ja lumen ja jään keskelle, kesät pelkkää vesisadetta.... nälkää nähdään nytkin neljä lasta ja minä vuokrien ym jälkeen ja Egyptissä ainakin on niin lämmintä, että pelkkä teltta riittäis asumiseen....!

Vierailija
15/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänne paska lama suomeen ja lumen ja jään keskelle, kesät pelkkää vesisadetta.... nälkää nähdään nytkin neljä lasta ja minä vuokrien ym jälkeen ja Egyptissä ainakin on niin lämmintä, että pelkkä teltta riittäis asumiseen....!

Ei täällä Suomessa ole mikään pakko olla. Ja mitä taantumaan tulee, Afrikassa (Egypti mukaan lukien) taantuma ja lama on ollut aina. Siellä sitä oikeeta köyhyyttä ja kurjuutta näkee... eihän meillä ole edes huonosti asiat.

Vierailija
16/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Suomessa ole mikään pakko olla. Ja mitä taantumaan tulee, Afrikassa (Egypti mukaan lukien) taantuma ja lama on ollut aina. Siellä sitä oikeeta köyhyyttä ja kurjuutta näkee... eihän meillä ole edes huonosti asiat.

Mä en viitannut pelkkään ilmastoon viestissäni, mutta nuorena leskenä voin valittaa suomen sosiaaliturvasta.... oltiin vasta avoliitossa, joten en saa lesken etuja! Varoittava esimerkki nykyleskille!!! Jos laki ei muutu ette saa mitään!!!! Lapseni ei olleet nykyisen avokumppanin vaan edellisen.... Työtä ei löydy Lapista ja Etelä-Suomeen en tahdo eikä lapset tahdo muuttaa (ehkä sinne aurinkoon saisin houkuteltua kunnon etelään:) se oli vaan ironiaa!!!!)

Vierailija
17/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun avoliitossa olitte

Mä en viitannut pelkkään ilmastoon viestissäni, mutta nuorena leskenä voin valittaa suomen sosiaaliturvasta.... oltiin vasta avoliitossa, joten en saa lesken etuja! Varoittava esimerkki nykyleskille!!! Jos laki ei muutu ette saa mitään!!!! Lapseni ei olleet nykyisen avokumppanin vaan edellisen.... Työtä ei löydy Lapista ja Etelä-Suomeen en tahdo eikä lapset tahdo muuttaa (ehkä sinne aurinkoon saisin houkuteltua kunnon etelään:) se oli vaan ironiaa!!!!)

Vierailija
18/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoksia tehdessä tinkasin kyllä aivan tosissani ja hinnat tippuivat vähintään 60% pyydetystä.

Ja tuttipulloihin löytyy kyllä sisuksia,mutta tuttien pesu olikin säätämistä: aamupalalla otin kiehuvaa (tee)vettä murokulhoon ja lotrasin tutteja siellä aamupalan ajan verran.

hanoista tuleva vesi oli haalenruskeaa koko ajan ja siitä tosissaan varoiteltiinkin.

Vierailija
19/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko siellä lämmin?

Vierailija
20/20 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko yhtä ahdasta kun finnairin lomalennoilla vaiko jos mahd.vieläkin ahtampaa??entäs henkilökunta,onko suomalaisia?palvelu yleensäkin?kiinnostaa vaan,kun olen lentämässä tuilla kanarialle....