Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydmania ei ole tuomittu mistään!

Vierailija
09.07.2026 |

Sanoo palstapersu, joka pedariministeriään rakastaa. 

Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.

Yllä kuvattu on vain yksi Wiltsun teoista. Toki kun teot olivat vanhentuneet,  eikä siksi syytetty, niin kaikkihan on hyvin. Vai mitä persuncelit? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja sanoo, että hänen oli ollut hankala päästä pois Rydmanin asunnosta. Rydman ei ollut fyysisesti estänyt häntä mutta oli käyttäytynyt painostavasti, ei ollut pyynnöistä huolimatta tilannut taksia ja oli ehdottanut, että he menisivät makuuhuoneeseen.

Milja sanoo, että ennen kähmimistä ja suuteluyritystä Rydman oli usein kehunut häntä ja puhunut hänelle siitä, että voisi auttaa häntä poliittisella uralla. Milja kertoo myös, että illallisilla Rydman tilasi hänelle viiniä, vaikka hän oli alle 16-vuotias.

Vierailija
2/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitaoikeisto on samanlainen kultti ympäri maailmaa. Kultti tyhmille ja pahoille ihmisille. Ihmisille jotka ovat ilman omaatuntoa tai empatiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hän kutsui minut luokseen ja ylitti kaikki rajat. Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi. Sanoin, että en tietenkään. Sen jälkeen hän läpsi minua naamaan ja kutsui pikku lutkaksi”, Nystén sanoo.

Nysténin mukaan Rydman alkoi riisua häntä.

”Lopulta asetelma oli se, että Willellä oli kaikki vaatteet päällä ja minä olin miltei alasti. Se oli enemmän ahdistelua kuin yhteiseen haluun perustuvaa toimintaa. Oli todella pelottavaa olla hänen kotonaan.”

Vierailija
4/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää. Aika monelle on ihan ok, että kyseinen ”lastenystävä” toimii ministerinä. 

Vierailija
5/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille pystyi sentään jotenkin pitämään itsensä kurissa. Toisin kuin vasemmiston pormestariehdokas, joka on jo tainnut päästä vapaalle jalalle vankilasta.

Vierailija
6/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona humaltui voimakkaasti.

”Wille ihan selkeästi juotti minut humalaan. Hän itse lopetti juomisen jossain vaiheessa”, Oona sanoo.

”Hän alkoi suudella ja otti vaatteeni pois. Olin tosi humalassa, ja yhtäkkiä huomaan, että olen ilman vaatteita hänen sängyssään ja hänellä on kaikki vaatteet päällä. Se oli tosi outoa. Alleviivaan, että olin tosi humalassa, eronnut juuri pitkästä suhteesta ja tosi hauraassa tilassa. En missään nimessä olisi päätynyt tuollaiseen tilanteeseen muuten.”

Vierailija
7/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Rydmania ei ole tuomittu mistään, on palstamammojen neuvosto päättänyt Rydmanin olevan syyllinen ja tätä päätöstä ei voi muuksi muuttaa, se on lopullinen.

Vierailija
8/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wille pystyi sentään jotenkin pitämään itsensä kurissa. Toisin kuin vasemmiston pormestariehdokas, joka on jo tainnut päästä vapaalle jalalle vankilasta.

Mitähän mahdat höpöttää. Sinulle ok, että pedari ministerinä? Ok, rasti ruutuun.

Vierailija
9/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä vasemmiston puoluetoimistolla edes kahvia ja pullaa, kun noin kovasti ylitöitä väännätte?

Vierailija
10/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RYDMAN näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

Yksi keskusrikospoliisin kuulustelemista tytöistä tapasi kaverinsa kanssa Rydmanin juhlissa vuonna 2016. Tytöt olivat 17-vuotiaita.

Siellä synttäreillä oli pääasiassa 17-18-vuotiaita, toinen tytöistä kertoi poliisille.

Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.

Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.

Vierailija
11/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä vasemmiston puoluetoimistolla edes kahvia ja pullaa, kun noin kovasti ylitöitä väännätte?

Sieltä seuraava harhainen pedarifani. Rasti ruutuun.

Vierailija
12/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on kyllä melkoiset peppukivut🤣 

Vierailija
13/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on kyllä melkoiset peppukivut🤣 

Sieltä pöllönsilmänlipittäjä ja selvä pedarifani, rasti ruutuun!

Vierailija
14/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RYDMAN näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

Yksi keskusrikospoliisin kuulustelemista tytöistä tapasi kaverinsa kanssa Rydmanin juhlissa vuonna 2016. Tytöt olivat 17-vuotiaita.

Siellä synttäreillä oli pääasiassa 17-18-vuotiaita, toinen tytöistä kertoi poliisille.

Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.

Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.

No huh huh!

Vierailija
15/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee. Oikeudessa todettu

Vierailija
16/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Rydmania ei ole tuomittu mistään, on palstamammojen neuvosto päättänyt Rydmanin olevan syyllinen ja tätä päätöstä ei voi muuksi muuttaa, se on lopullinen.

Faktat eivät ole riippuvaisia siitä mitä mieltä joku on. Faktat kertovat Rydmanin olevan paatunut pikkutyttöjen groomaaja. Aiotko tosiaan kiistää asian? Kaiken näytön jälkeen? Sinulle on ok, että tuollainen henkilö on ministeri?

Vierailija
17/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee. Oikeudessa todettu

Älä höpötä. Selvä pedarinrakastaja siellä. Rasti ruutuun.

Vierailija
18/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rikosta - ei keissiä.

Vierailija
19/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuks toi? 

Vierailija
20/30 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rikosta - ei keissiä.

Eli jos henkilön tekemä rikos on vanhentunut, eikä häntä voi siitä enää syyttää, on hän moraalisestikin vapautunut vastuustaan ja on luottamuksen arvoinen? Olet kyllä erikoinen kaveri, ja selvä pedarifani. Rasti ruutuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi