Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaan lomakohde johon haluat uudestaan?

Vierailija
10.03.2009 |

Oletko ollut lomalla ja kotiin tullessasi ollut varma, että tuonne on päästävä takaisin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ollaankin keväällä menossa sinne uudelleen.

Myös New Yorkiin pitää vielä joskus mennä (se on sitten viides kerta jo).

Vierailija
2/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Toscana Italiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa niin paljon hienoja kohteita joissa pitää ensiksi kerran käydä, että en kahta reissua viitsis tuhlata samaan paikkaan...

mutta madeira oli ehkä yksi suosikeistani, luonnon ja kukkien takia.

Vierailija
4/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilmasto, kauniit maisemat, ihania pittoreskeja vuoriskokyliä/-kaupunkeja ja Nizzan keskustan rantaviiva illalla... Ah!

Vierailija
5/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukokohteista New York, Los Angeles, Hawaiji, Meksikon Playa del Carmen sekä ehkä myös Mauritius (ei tosin ihan lähiaikoina)

Vierailija
6/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin etelä-Italia ja etelä-Espanja

Vierailija
7/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parga Kreikassa mantereella tietty meren rannassa..

Aivan niiiin kaunis paikka, että huh. Ei turisteja liikaa ja hotelli oli aivan rannassa ihanin näkymin. Aurinkomatkat on poistanut hotlan valikoimistaan eikä taida muillakaam sitä olla... :(

Vierailija
8/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha, Islanti, Gotlanti, Brittein saaret

Vierailija
9/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

värit, musiikki, tunnelma

Vierailija
10/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista hiekkarantaa silmänkantamattomiin, Intian Valtameri, hyvää ruokaa, afrikkalainen elämänmeno, kuumuus... Siinä syitä.

Vierailija
11/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertasesti vaan Kanariansaarista paras ja aidoin :)

Vierailija
12/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kreikkalaisista ja Rodos on sopivan kokoinen saari. Siellä olen saanut parhaita pita gyroksia.

Missään muualla ei ole tullut sellaista tunnetta kuin Roomassa; jotenkin sen historian aistii niin selvästi.

Praha on tosi kaunis ja mielenkiintoisen rosoinen ja ruoka on hyvää ja riittoisaa.

Vierailija
13/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon erilaista nähtävää, mahtava ruoka, kaikki toimii.

Vierailija
14/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa selittää, mikä niissä on mutta se on se jokin. Samoin Pohjois-Italiasta tykkään hulluna.

Vierailija
15/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin hullaantunut maahan ja siellä 14 kertaa käynyt. reilun viikon päästä taas lähtö sinne :)

lämmin ilma ja merivesi, edulliset ja loistavat sukelluskohteet, erittäin hyvää ruokaa, ystävälliset ihmiset, bangkok; aivan mieletön shoppaus paikka. siellä on mahdollisuudet monen moiseen lomaan

Vierailija
16/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukka mikä moukka

Vierailija
17/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämä on niin lyhyt ettei kovin montaa kertaa samaan paikkaan ehdi! Olen käynyt n. 25 maassa, mutta esim Italiaa kierrellyt ristiin rastiin varmaan 6-7 kertaa ja taas mennään kesällä uudelleen. Mutta aina siis eri alueille/kaupunkeihin tai kyliin. Toinen mieluisa maa on Ranska.

Vierailija
18/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kymmenissä maissa ja varmasti kolminumeroisen kerran ulkomailla, mutta Thaimaan lämpö, ihmisten yhstävällisyys, varma aurinko, sukellukset, herkut ja kaikki mahdollinen aiheuttivat ekaa kertaa täydellisen hurmion. Rakastan myös Kreikkaa (sinne taas tänä kesänä), Alppeja, Islantia ja Itävaltaa kaikenkaikkiaan, mutta suurin himo on kyllä päästä taas Thaimaahan.

Vierailija
19/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublin (tai miksei mikä tahansa kolkka Irlannista) on mulle kuin kotiin menisi. Asun ihan väärässä maassa,mun pitäisi asua Irlannissa!! Lähtö Irlannista tuntuu aina sydämessä pahalta. En osaa sitä selittää, se vaan tuntuu mun paikalta. Käyn siksi vähintään kerran, mieluummin useamman kerran vuodessa.

Rooma on taas ihan erilainen paikka. En voisi kuvitella asuvani siellä, mutta siinä on jotain maagista ja se pistää nöyräksi, että joka askelella näet niin paljon historiaa ja kauneutta ympärilläsi.

Lontoo on auennut mulle vasta hiljattain, vaikka olen siellä käynyt useamman kerran. Vähän niinkuin Dublin, myös Lontoo vaikuttaa paikalta, jossa voisin asua. Siellä saa olla oma itsensä, eikä kukaan katso kieroon. Siellä saa myös blondina olla ihan rauhassa, ilman liiankin kiinnostuneita miehiä, toisin kuin Dublinissa tai Roomassa.

Vierailija
20/21 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti Ville Franche. Tai eteläinen Ranska kaikkiaan. Tosi kaunista ja ihanaa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä