Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olenkin raskaana ja syönyt lääkettä, jota ei saisi syödä.

Vierailija
10.03.2009 |

Ilmeisesti mulla on ollut valemenkat 1,5 kk sitten. Nyt testasin, kun menkkoja ei kuulu, vaikka ei edes olla oltu miehen kanssa tässä kierrossa silleen. Plussaa näytti. Olen kuitenkin aloittanut viime menkkojen jälkeen masennuslääkkeet (tosi ikävä tapahtuma lähipiirissä ja olotila, jonka sekä minä että lääkäri tulkitsimme masennukseksi - nyt tosin mietityttää johtuiko vain raskaudesta). Voi itku, voi itku, kun raskauskin olisi tavallaan ihan toivottu juttu. Mihin pitäisi ihan ekana ottaa yhteyttä? Aborttiko on edessä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teratologiseen palveluun ja selvitä mitkä ko lääkkeen vaikutukset alkuraskaudesta ovat.

Vierailija
2/3 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teratologinen tietopalvelu

puh. (09) 471 76 500

kyselyihin vastataan arkisin klo 9-12

Palvelu antaa tietoa ulkoisen tekijän (esim. äidin syömän lääkkeen) sikiövaikutuksista. Palvelu kerää ja tuottaa tietoa eri lääkkeiden vaikutuksista raskauden ja imetyksen aikana. Käytössä olevaan tutkimustietoon nojautuen arvioidaan tapauskohtainen riski, ja tämän pohjalta voidaan neuvoa vanhempia tai äitiä hoitavaa lääkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä myös mitä lääke on voinut aiheuttaa. Onko sikiö mahdollisesti epämuodostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi