Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisinko ottaa omin päin tupla-annoksen Clomeja koska 50mg ei ole toiminut?

Vierailija
10.03.2009 |

Lääkäri määräsi 4kk kuurin Clomihexalia 50mg ja olen ottanut jo 2 kuuria, ei tapahtunut mitään. Nyt minulla olisi vielä 2kk noita tabuja jäljellä, uskaltaisinkohan itse nostaa sen 50mg:sta 100mg? Ja auttaisikohan se mitään? Lääkärille en pääse ja huomenna pitäisi kuuri taas aloittaa. Olen kuullut että monille nostetaan sitten annoskokoa jos ei ole pienin 50mg tuottanut tulosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ovuloinut, vai etkö vaan tullut raskaaksi?

Vierailija
2/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä nostaisi lääkitystä omin päin ja sitten jättäisi vielä ultraa väliin. Munasarjasi voivat hyperstimuloitua ja siitä vasta ongelmia tulee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiotesteilläkään en saanut koskaan plussaa vaikka tein niitä melkein koko kk!

Vierailija
4/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme niin kaukana sivistyksestä ja olemme komennuksella sellaisessa maassa jossa yksityiset maksaa kauheasti, pelkkä konsultaatiokäynti maksaa noin 200e, ja siihen sitten tutkimukset päälle...

Vierailija
5/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nostettiin tuohon 100mg annostus muttei auttanut.

Vierailija
6/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö jättää nyt ihan ne Clomit kokonaan syömättä, ettet vaan tulis raskaaksi? Voin sanoa, että siitä vasta se rahanmeno alkaa.

Vierailija
7/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö jättää nyt ihan ne Clomit kokonaan syömättä, ettet vaan tulis raskaaksi? Voin sanoa, että siitä vasta se rahanmeno alkaa.

Onko lapset vain rikkaiden etuoikeus? Köyhille joilla hedelmällisyysongelmia ei sitten lapsia ollenkaan kun jos ei ole varaa kaikkiin toimenpiteisiin lapsen alulle saattamiseen niin ei ole sitten varaa hoitaa tulevaa lastakaan. No kuule ei se nyt ihan niin mene!

ap

Vierailija
8/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turha tulla lapsettomuutta itkemään

vastuuttomalta vaikutat, kun noin kevytmielisesti suhtaudut lääkkeisiin

Vierailija
9/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein niin, että otin kp 3, 5 ja 7 kaksi tablettia ja kp 4 ja 6 yhden. Eli tavallaan puolitoistakertaistin annoksen.

Tuloksena ihana poikavauva :)

Vierailija
10/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turha tulla lapsettomuutta itkemään

vastuuttomalta vaikutat, kun noin kevytmielisesti suhtaudut lääkkeisiin

muilla on jos annostusta lisätty.

Ja olen onnellinen lapsistani, tietysti! Meillä kylläkin on vain kaksi lasta. Kolme raskautta...

10, kerro lisää?? Oliko sulla siis yhtään seurantaultraa koko aikana? Miten päätit nostaa annostuksen? Ja miksi juuri tuohon joka toinen päivään?

Kiitos.

ap