Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on syöpä.

Vierailija
09.03.2009 |

Oli pakko tulla kirjoittamaan tämä ihan ylös tänne.

Tuntuu kamalalta.

Olen polttanut ja hävittänyt kaikki lapsuuden päiväkirjat, kirjeet ja kalenterit.

Miettinyt hautajaisjärjestelyt, lauluineen, arkkuineen.

Äitini tietää, paras ystäväni myös.

Lapsille en ole voinut kertoa. (9 v ja 12 v)

En tiedä kuinka kertoisin tämän lopullisuuden.

Pakko tietenkin kertoa kun alkaa hoidot.

Mutta en löydä sanoja.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymistellä kauniita sanoja mut mielessään miettiä et onkohan tällä mahdollisesti kuolemaan joutuvalla asiat kunnossa.. Onkohan hän menossa taivaaseen vai helvettiin..

Kaikkein pahinta oikeastaan on se jos ei kerro toiselle niitä vaihtoehtoja joista hän voi valita sen paremman. Ihminen itse ei välttämättä ole koskaan tullut ajatelleeksikaan näitä Taivasasioita, ennen kuolemaan niitä kuitenkin kannattaa ajtella koska silloin VOI päästä Taivaaseen eikä tarvitse mennä sokeana helvettiin.

Kumpi on tuomitsemista? Näet ihmisen ajavan autolla tietä jonkka tiedät päättyvän sortumaan ja sitä tietä syvään rotkoon niin yllättäen, ettei sen nähdessään ehdi enää tehdä mitään.

Annat toisen mennä, onhan se hyvä että itse edes tiedän siitä rotkosta enkä joudu sinne. Vai sanot hänelle että älä jatka sitä tietä, siellä on paha paikka, mene tätä toista tietä niin pääset turvallisesti perille.

Kummalla tavalla ihmisen olisi hyvä toimia?

Vierailija
22/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni vasemman puolen kainalo kipeä, henegahdistusta ajoittain ja lievää yskää. lääkärille en uskalla mennä. saanko kysyä minkälainen yskä ajoi sinut lääkäriin ja miten ihmeessä siitä selvisi syöpä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia ei nyt kyllä lisää lainkaan haluani uskoa heihin.

Jokainen saa pitää lapsenuskonsa jos haluaa, minua varten se ei ole.

En usko, että joudun helvettiin, enkä usko, että joudun taivaaseenkaan.

Tulen vaan tomuksi ja thats it.

Enkä jaksa nyt miettiä kiirastulia tai muitakaan, tässä on minulle helvettiä ihan tarpeeksi.

Kiitos lämpimistä sanoista ja ajatuksista. Sydän ei hakkaa enää niin kiivaana, tuntuu jopa, että saan rauhallisemmin hengitettyä.

Tuntuu jopa lapsille kertominen helpommalta, jospas huomenna uskaltaisi.

Arvasin, että yhteisön tsempillä on iso voima minulle, kiitos siitä.

Olen myös ajatellut mennä täällä olevaan kroonikkojen ryhmään, kunhan tilanne tasaantuu.

Vierailija
24/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko udella tarkemmin oireitasi,niitä joiden vuoksi viimein lääkärille hakeuduit?

Itsellä juurikin yskää jo useamman kk ja nyt tullut hengenahdistusta,olen koko ajan tietoinen hengityksestäni ja tuntuu ikäänkuin paino rinnassa.. Ja tuntuu vaan ettei happea saa tarpeeksi.Pelottavaa.

Vierailija
25/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne rakastavaa Jumalaa. Hän on tuomitsia, niin kuin hänen jumalansa.

Voi ihmisten tietämättömyyttä.

Vierailija
26/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui aika ajoin, että en saa happea kunnolla.

Minulta otettiin keuhkokuva, jos olisi keuhkokuume tai joku.

Olikin nestettä keuhkoissa, sitä piti punkteerata pois. Otettiin niistä näytteet ja tulos oli pahanlaatuisia soluja.Sit alkoi tutkimus, että missä luuraa alkuperäinen syöpä.

Otettiin mammo, luustokartta jne, jne.

Vierailija
27/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan että toivoa on, niin moni on taistellut ja parantunut vaikka toivoa ei ole enää annettu. jaksamista.

Vierailija
28/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on uusi hoito joka ei paljoa maksa ja joka on ilmeisen tehokas; sivuoireetkin ovat mitättömät sytostaatteihin verrattuna.

Voimia!

T. Agressivisesta rintasyövästä parantuneen tytär.

Vierailija
29/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei häntäkään haittaa, vaikka en nyt jaksa seurata sinua.

Uskon, että oma matkani päättyy siten kuin minä uskon.

Maailma on täynnä erilaisia uskoja ja uskontoja.

Vierailija
30/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaalassa oleva pastorikaan tyrkytä uskoa, hän on kuuntelija.

Hän ei edes tyrkyttäydy seuraan hänellä ei ole oikeutta siihen.

Vierailija
32/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun jälkeen on ollut sellainen rohina kun makuulla hengitin.

Nyt helmikuu sit kunnon rohinat päällä. Mutta kun ei ollut lainkaan kipee, niin en kiirehtinyt. Ei kuulema asiaa auta lainkaan, vaikka olisin kiirehtinyt. En siis ainakaan itseäni syytä, paitsi rintojen tutkimatta jättämisestä.

Vierailija
33/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä kristillisessä maassa asuvalla on ne vaihtoehdot hyvin tiedossa. Katsos ei ole voinut mitenkään mennä ohi korvien.

Ihminen joka joutuu vaikeaan kriisiin tarvitsee hänen elämänkatsomuksen mukaista tukea.

Entä sinä joka olet uskovainen kristitty joutuisit muslimin ahdistelemaksi vaikean elämää uhkaavan sairauden edessä. Eikä se olisi jo laitonta ahdistelua.

Vierailija
34/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi tällaisilla keskustelupalstoilla... Typerät omaan napaansa ja uskoonsa tuijottajat, joita ei saa hiljenemään vaikka kuinka yrittää kertoa että ei kiinnosta! Ovat niin itsekeskeisiä että millään muulla kuin heidän aatteellaan ja uskonnollaan ei ole väliä, ja vain he ovat oikeassa.

Vierailija
35/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillehän minä en mitään voi jos se ei ihmisiä kiinnosta, eikä se minua 'haittaa', eihän toisten ihmisten uskon puute ole minulta pois mitenkään.

Toki aina tulee mieli surulliseksi kun kuulee ihmisen kuolleen ilman uskon suomaa turvaa tuolle viimeiselle matkalle.

Sitä kun on itse saanut varmuuden Jumalan armosta ja kaikesta hyvästä mitä Hän meille voi antaa, soisi saman ilon ja onnen muillekin.

Voimia ap elämääsi.

Vierailija
36/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä on Jumalan lahja ihmiselle.

Kenenkään elämä ei koskaan lopu kesken, toisten matka on vain alunperinkin suunniteltu lyhyemmäksi kuin toisten, syistä joita emme tiedä.

Sairauskin voi olla hyväksi ihmiselle, se pakottaa pysähtymään ja miettimään mitä minun elämääni kuuluu. Se pakottaa pohtimaan syvimpiä asioita. Se antaa aikaa valmistatua kuoleman tuloon.

Kaikki paha maailmassa, siis ihan kaikki, on lähtöisin synnistä. Siitä että ihmiset toimivat Jumalan tahtoa vastaan. Se paha ei edes välttämättä kohtaa synnin tekijää itseään vaan hän levittää pahaa ympärilleen. Pettäjän puoliso kärsii, varkaan uhri menettää omaisuuttaan yms. yms. Jumala sallii tämän, koska Hän jätti ihmiselle vapaan mahdollisuuden valita hyvä tai paha.

Vierailija
37/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tekee mieli rukoilla.

Voimia sinulle, ja muista uskoa ja toivoa!!!

Vierailija
38/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuisi jos jokin muu kuin kristitty tulisi sinua käännyttämään hädän keskellä ja kertoisi sinun joutuvan helvettiin uskosi tähden.

Hän kertoisi hätäänsä sinun vääräuskoisuuden puolesta. Ja kuinka hänen uskonsa on tuonut sitä turvaa ja ihanuutta. Hän jankuttaisi sitä viimmeiseen tappiin asti.

Se ei mene niin, että mistä asioista sinä tunnet rauhaa ja ihanuutta, että jokin toinen tuntisi samoin.

Ja miksi sinulla on niin pakottava tarve kertoa vaikka ap hienovaraisesti ilmentää "kiitos vaan ei kiinnosta" Sen pitäisi riittää. Kunnioitus hieman kiitos.

Riittää kun ristit kätesi ja rukoilet hiljaa. Rukouksessa pyydät nöyrästi parantumista, muun voit jättää herran haltuun.

Vierailija
39/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko miten huonoon valoon saatat kaikki uskovaiset tuolla tyylillä? Kohteliasta olisi edes kysyä haluaako joku höyryävän tuotoksesi silmiensä eteen, ennen kuin annat tulla helvettiä ja ties mitä. Kukaan ei ole tässä maassa voinut jäädä ilman uskonnollista valistusta, ja tuo saarnasi on oikeasti vain omaan napaasi tuijottamista, niinkuin joku jo kirjoitti.

Vierailija
40/52 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittää tieteellisestäkin näkökulmasta. Se tosin on enemmän faktaa.

Tässä tilanteessa on faktaa se ettei syyllistäminen auta ketään eikä mitään.

"Sinä syntinen kurja maksat nyt velkaasi blaa blaa."

Kyllä näissä yksilö on aina syytön. Ap sinä olet syytön sairauteesi.

Mistä näitä ihmisiä kumpuaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme