Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti voisi kuvitella alussa laihtuvansa, jos BMI on 28,3?

Vierailija
09.03.2009 |

Eli painoa 76kg ja pituutta 1,64cm.

Jos olisit minun mitoissani, kuinka nopeasti kuvittelisit laihtuvasi. Olen laskenut keventäjien ohjelmalla, että tässä painossa pysytteleminen vaatii n. 1900Kcal syömistä päivittäin. Sen suurempi määrä lihottaa, sen pienempi laihduttaa. Olen tällä hetkellä ollutkin tässä painossa jo vuoden ajan. Sitä ennen lihoin melko nopeasti 10kg.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt ap:n kanssa aika samassa tilanteessa, 165cm ja 77kg, BMI juuri tuo 28,3. Lähtöpaino 2vkoa sitten oli 78,5.

Oon syönyt nyt parin viikon ajan vaihtelevasti n. 1200-2000 kcal päivässä ja paino on tippunut 1,5kg eli noin 750g/viikko. Onhan se hitaantuntuista, mutta yritänkin opetella syömään paremmin (ennen meni ruokaa ja herkkuja älyttömiä määriä, huomasin sen kun aloin kirjaamaan syömisiäni kiloklubin ruokapäiväkirjaan....) Haluan kuitenkin, että saan syödä kaikkea mitä tekee mieli, kohtuudella! Suklaata oon syönyt n. 4 päivänä viikossa, pullaa ja jädeä pari kertaa.

Tänään söin esim. kaurapuuroa, luonnonjogurttia ja pakastemansikoita, 2 ruisleipää naudanpaistileikkeleen ja kurkun kanssa, ison kulhollisen linssikeittoa, 3 porkkanaa ja tänään voin syödä vielä fetasalaattia, pari porkkanaa lisää ja marjapirtelöä..siitä tulee n. 1400 kcal eikä tartte nähdä nälkää

Vierailija
2/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihduin ensimmäiset 4 vkoa 1 kg per viikko. Seuraavat 4 viikkoa keskimäärin 300 g per viikko ja seuraavat 4 viikkoa taas ksm 500 g per viikko. Nyt siis painoa lähtenyt 7 kg vajaan 3 kk laihdutuksen jälkeen. Mä syön nyt laihdutuksen aikana noin 1400-1500 kaloria päivässä (lasken painonvartijoiden pisteitä ja syön 19 pistettä eli noin 1150, mutta päälle "ilmaisia" kasviksia ja hedelmiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatko toivottavasti myös yhtä jouhevaa.

Ai niin, olen vähähiilarisella ruokavaliolla

Vierailija
4/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mkään tavoiteltava eikä suositeltava laihtumistahti. Alussa painoa lähtee monilla hurjasti kun nesteet saa kyytiä mutta sitten painon putoaminen tasoittuu.

Vierailija
5/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetillä, en täytä vatsaa hiilihydraateilla, mutta mulle tulee jo parissa päivässä huono olo, jos lasken hiilarit oikeasti alas. Enkä mä nyt niin innostunut ole laihtumisesta, että niin tekisin. Tulee sellainen oudon pöhöttynyt ja "kuuma" olo, jos syön karppityyliin. Mä en ole huomannut, että olisin mitenkään turvonnut, eli olis mitään nesteitä, joiden pitäisi lähteä. Mulla on vain hehtoperse ja paksut reidet. T.ap

Vierailija
6/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mkään tavoiteltava eikä suositeltava laihtumistahti. Alussa painoa lähtee monilla hurjasti kun nesteet saa kyytiä mutta sitten painon putoaminen tasoittuu.

Vierailija
7/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin suurta painonpudotusta, sillä kestävimmät tulokset saadaan yleensä perusteellisilla ruokaremonteilla, ei nälkäkurkidieeteillä.

Vierailija
8/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se loppu lihasta. Eli suositeltava on 500-600 g painonpudotus, koska silloin lähtee läskiä. Jos on paksureisinen, kannattaa tähdätä noin 400 g painonpudotukseen ja harrastaa 3-4 viikossa tunnin kävelylenkkejä. Mitä hitaammin paino putoaa, sen varmemmin pudotus on läskiä, ja jos sitä on jaloissa, niin sieltä se sitten sulaa. Viiden kilon pudotus per viikko on vain ja ainoastaan typeryyttä.

Vierailija
9/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden kilon pudotus per viikko on vain ja ainoastaan typeryyttä.

poikkeuksellisesti! Tyyliin "multa kyllä lähti läskiä, kai mä sen nyt ite tiijjän". itse olen laihtunut nyt 5 kg 9 vkossa ja vaikka tuntuu NIIIIN hitaalta tahdilta niin taon päähäni että tämä on järkevää. Viikossa on lähtenyt 555g.

Vierailija
10/10 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin suurta painonpudotusta, sillä kestävimmät tulokset saadaan yleensä perusteellisilla ruokaremonteilla, ei nälkäkurkidieeteillä.

Atkinsissa saa syödä ja kuitenkin paino laskee, olo on kevyt.

En ole dietillä vaan olen yksinkertaisesti jättänyt sokerin ja valkoiset jauhot pois (johan tätä ravintoterapeutitikin suosittelee)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän