Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmää hakea lähihoitajakoulutukseen kun olen atoopikko ja pesuaineet ja

Vierailija
09.03.2009 |

Käsihuuhde on lähes välttämätöntä lähihoitajan työssä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsihuuhde saa käteni rikki?

Vierailija
2/11 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit pyytää työnantajaasi hankkimaan sinulle Allergia- ja astmaliiton kanssa yhteistyössä kehitettyä käsihuuhdetta (esim. Erisan) ja ihan varmasti kokeilemalla löydät sinulle sopivat hanskat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeluun kuuluvat harjoittelut voi ehkä hyvällä ihonhoidolla ja hanskoja käyttämällä pystyä suorittamaan, mutta jos aiot jatkuvasti työskennellä jossain vuodeosastolla tms. missä joutuu jatkuvasti pesemään käsiä, voi olla hankalaa.

Vierailija
4/11 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMATTAVASTI ihoystävällisempää kuin esim. käsien pesu vedellä ja saippua, tärkeä pointti myös sen kannalta, että vesi ja saippua ei tapa bakteereita!

Vierailija
5/11 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hakeutua alalle. Minulle sanottiin näin nuorena atoopikkona, mutta en uskonut. Nyt en voi tehdä koulutustani vastaavaa työtä. Valitettavasti työnantajat eivät ainakaan minun kohdallani ole olleet ymmärtäväisiä ja erityiskohteluun ei ole suostuttu. Hanskatkin on niin kalliita...

Vierailija
6/11 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on töissä juuri tuota Erisan käsihuuhdetta, enneminkin jättää suojakalvon käsiin.

Eikö yleensä olla latexille allergisia, meidän käyttämissä hanskoissa ei myöskään ole lateksia. Eikä ne maksa kuin jotain sentin osia kappale.

Vierailija
7/11 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen allerginen yhdelle huuhdelaadulle. Hyvin pystyn työtä tekemään, tuotteet on hajuttomia ja sopivat herkällekin iholle.

Vierailija
8/11 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kait altistuu juuri nimenomaan niille allergikoille tarkoitetuille tuotteille. Eli niinkin voi käydä.

Uskon, että on vaikea päätös. Itselläni pulmaa käsien ihon kanssa ja toisaalta hakeutuminen hoitoalalle kiinnostaa aina välillä, kun nykyiset hommat tympii. Vaan toistaiseksi en ole hakeutunut.

M

Vierailija
9/11 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman vähän hierookin omassa yrityksessään kun kaikki aineet ja pesemiset pistää ihon rikki.

Vierailija
10/11 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihotautilääkäri suositti mulle jo lukioikäisenä siistiä sisätyötä, ei edes liidunpölyä

Vierailija
11/11 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en pystynyt olemaan kuin puol vuotta laitostyössä ja sit ei enää kädet kestäny sitä.

elikkä mitä aiot lähteä tekemään? ei sua kiinnostaisi joku sosiaalipuoli tai nuorisotyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän