Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torstain Satuhäät-poika: mikä MOUKKA. Ällötysten huippu, kultaliskka suussa kasvanut

Vierailija
09.03.2009 |

öykkäri. "Ehkä ei tarvitse vaihtaa nuorempaan kun on niin kaunis morsian" tms juhlapuheessa, ja rahoillaan retosteli joka välissä. Katsoitteko muut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että kehui vaimonsa ulkonäköä ja siivoustaitoja koko ajan? Mahtoi näistä huumorin keinoin julkituoduista asioista paljastua myös hieman vitsiniekan arvomaailmaakin.

Vierailija
22/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa katkeria akkoja!

Kun katsoin sitä, en ainakaan itse missään vaiheessa huomannut mitään tuollaista retostelua rahalla, ihan tav. nuoripari, hyvin onnellisia.

Miksi ihmeessä se on niin paha, jos jollain on rahaa? "kultalusikka perseessä".. hohhoi. Jokainen oikeasti pystyy vaurastumaan, JOS vaan haluaa!

nimim. itsekin koko lapsuuteni köyhäilly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmatiedoissa mainittiin varakkuudesta jotain ja Hannan (vai Hennan?) vaatimattomasta taustasta ja odotin siihen selvennystä, mutta mitään selkeää ei tullut missään vaiheessa paitsi äidin puheessa, joka oli hiukan nolo. Tietysti siitä hiukan haistoi rahajutut, mutta siis ei musta mitään mautonta reteilyä.

Vierailija
24/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaaleissa häissä tuossa määrin hoeta rahasta. Ei sitä yleensä edes mainita missään puheissa niin kuin tässä tehtiin.

Ei se ole paha jos on rahaa, mutta se tekee typerän vaikutelman, että sillä pitää kehua ja siitä puhua koko ajan. Itsekin tunnen melko rikkaita ihmisiä, mutta he eivät tee siitä numeroa.

Kerropa vielä tarkemmin miten "jokainen pystyy vaurastumaan"? Ei Suomessa ainakaan palkkatyöllä vaurastu.

Olettepa katkeria akkoja!

Kun katsoin sitä, en ainakaan itse missään vaiheessa huomannut mitään tuollaista retostelua rahalla, ihan tav. nuoripari, hyvin onnellisia.

Miksi ihmeessä se on niin paha, jos jollain on rahaa? "kultalusikka perseessä".. hohhoi. Jokainen oikeasti pystyy vaurastumaan, JOS vaan haluaa!

nimim. itsekin koko lapsuuteni köyhäilly.

Vierailija
25/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että kehui vaimonsa ulkonäköä ja siivoustaitoja koko ajan? Mahtoi näistä huumorin keinoin julkituoduista asioista paljastua myös hieman vitsiniekan arvomaailmaakin.

Menepä itse juhlaseurueen eteen ja keksi lennosta 20 hyvää asiaa miehestäsi. Sitä paitsi morsian oli oikeastikin kaunis, niin miksi toisen kauneutta ei voisi mainita niin vakavissaan kuin huumorillakin? Ja kyllä siivoamisesta tai kokkaamisestakin voi huumoria repiä varsinkin jos nuo asiat eivät ole kummallekaan arka paikka...

Vierailija
26/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihan huumoria heittää ettei tarvii vaihtaa nuorempaan kun on kaunis vaimo. Itse olisin ainakin nauranut.

Niin, ja jotkut naiset pysyvät kauniina. Varsinkin kun on rahaa huoltaa sitä naamaa.

Vierailija
27/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elää "rikkaasti", niin ei muuta kuin kunnon koulutusta vaan alle ja hyvä työpaikka.

Enkä mä tarkoita että aina kuitenkaan niin hyvin käy.

Mutta sen mä uskallan väittää että omalla motivaatiolla ja sinnikyydellä pääsee jo pitkälle! Ei se raha sohvalla maaten tule!

Perintöasiat sitten erikseen. Kukaan ei voi sille mitään miten rikkaaseen sukuun sattuu syntymään, ja siitä on turha kenenkään vetää hernettä nenäänsä.

Jos toisella on rahaa millä mällätä ja toinen elää Siwan kassan palkalla, niin mitä sitten?

Vierailija
28/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan on, että nämä mammat täällä mollaa tuota pariskuntaa.

Morsian oli klassisen kaunis, miksi mies ei olisi saanut sitä korostaa.

Helpompihan se on kaunista naista rakastaa, kun linnunpelätintä ;)

Katsokaa vaikka peiliin =D

Vierailija
29/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyi esim. siinä, että sulhasen äiti ikäänkuin julkisti all inclusive -loman olevan jonkin sortin häälahja, mutta ohjelmasta ei käynyt selville oliko parilla jokin muu itse varattu häämatka tiedossa, vai oliko tämä "lahja" tiedossa etukäteen vai miten. Ainakaan tätä hienoa (kyllä musta 3500 euron matka on aika hurjan kallis, kun joku kommentoi, ettei edes ollut kallis) lahjaa ei mitenkään kiitetty tms. tai edes iloa siitä näytetty ohjelmassa.

Mun mielestä morsian ei ollut mitenkään superkaunis, ihan nätti ja hiukset olivat upeat, mutta enemmänkin persoonalliset kasvonpiirteet kuin klassisen kauniit! Ja usein ohjelmassa oli tosi höntti ilme päällä ja siellä häissä, eivätkö ne olleet mitään ilmeikkäämpää hänestä löytäneet, vai oliko oikeasti sellainen puunaama?

Sinä, joka kateudesta syytät, kyllähän se tiedetään, että leikkimielellä ja osittain jopa tosissaan täällä ja muuallakin arvostellaan tällaiset tv-ohjelmat. Se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi