Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ah tätä toimivaa julkista terveydenhuoltoa...

Vierailija
09.03.2009 |

ensin meni yli 2 tuntia puhelinjonossa kun varasin aikaa, ja sitten eka vapaa oli 10.3 (varasin aikaa tammikuussa...). No, nyt se on peruttu syysta jota mulle ei kerrottu, ja uuden saisi toukokuun ekalle viikolle. Jippii. Näin sitä pitää. Menisin yksityiselle, vaan eipä ole varaa... ei muuta kun köyhät kyykkyyn ja pois silmistä. Menen sitten kuormittamaan muutenkin ylikuormitettua päivystystä vaivoineni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajan saanut aina samalle viikolle tai viimeistään seuraavalle, jos ei ole akuuttia vaivaa. Hammaslääkärin tarkastukseenkin pääsee kuukauden sisällä.

ja jos lapsilla esim. korvatulehdus, ajan on saanut tunnin sisään.

Vierailija
2/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että öisin en voi nukkua kun niin kova särky, päivisinkin juilii ja pian ei enää kengät mahdu jalkaan ja työelämään en pian voi enää mennä koska ainut vaihtoehto on mennä yksityisesti jalkahoitajalle johon mulla ei ole varaa kun olen kotihoidontuella. tuki menee kokonaan asumiseen eikä riitäkään... eli jalka jää hoitamatta ja olen pian rampa. uskomatonta. sitten alkoholistit pääsee kalleisiin katkaisuihin yms. ja tavallisen ihmisen jalkavaivaa ei hoideta kunnallisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vaiva sitä vaatii. Juuri tänään varasin ajan koska tarvitsen ehkäisyn ja aika on ensi maanantaina.

Ajan varaus on ma-pe 8-9 sekä yleensä 12-13. Paria minuuttia vaille 9 soitin ja heti vastattiin. Toki tuolloin ysin aikaan saman päivän ajat ovat aika kiven alla. Mutta itse en tänään samalle päivälle tarvinnutkaan.

Meillä on omalääkäri systeemi eli aina on sama lääkäri jolle mennään, paitsi tietysti jos se on lomalla.

Viimeksi tarvitsin lääkäri ajan lapselle joka heräsi päivunilta puolenpäivän aikaan korvakipuun. soitin tk.hon ja ajan sain iltapäivälle. Tässä tapauksessa omanlääkärin kaikki ajat oli jo menneet,mutta toiselle lääkärille sitten päästiin.

Eli ei ole minulla ainakaan valitamista.

Vierailija
4/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä tuo tieto ei kulje eteenpäin ja varsinkaan ajanvarauksen hoitsu ei mahda asialle mitään

Vierailija
5/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut, aika hullulta kuulostaa... Mikä oli "vaiva", jos haluat kertoa. Kuulostaa tosi huonolta. Minä asun Hattulassa (Hämeenlinnan kupesssa) ja aina olen saanut ajan samalla viikolla, usein samana päivänä. Hammashoitoon meni 3 viikkoa, kun ei ollut akuutti tarve. Lasten kanssa päästy tosi nopeaan ja hoito on ollut tosi hyvää. Eli täälläpäin hyvinvointiyhteiskunta toimii...

Vierailija
6/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuolla köyhyyteen. Kätevää!