Miksi kampaajat aina kysyvät, saako laittaa muotoilutuotteita? Siis sanooko joku, että ei saa?
.
Kommentit (28)
meikkiä vaihtelevasti, nykyään en arkisin juuri koskaan mutta elokuviin, ravintolaan, juhliin tms. laitan puuteria, ripsaria sekä huulikiiltoa. Ennen käytin noita joka päivä mutta nykyään on jäänyt pois, en koe tarvetta meikkeihin kun ei ne tätä naamaa paljoa muuta. Mieskin aina kehuu luonnonkauniiksi eikä moni muukaan ole huomannut eroa että onko minulla meikkiä vai ei :P
En kyllä ole mikään missi tai malli mutta eiköhän tämä naama näytä ihan inhimilliseltä ilman meikkiäkin
T:se aiempi vastaaja
Mun tukka on myos sellainen superohut, liukas vauvantukka, jossa ei mikaan kampaus pysy ilman tujua lisatavaraa... Menee vaan ankeasti lieruna paata myoten ja vain muotoilutuotteilla saan sen nayttamaan suht koht "normaalilta".
Olen muutaman kerran saanut köhiä kampaajan hiuskiinnettä kun suihkutti todella vahvaa tököttiä päin naamaa.. Jos haluaa laittaa hoitavia aineita tai kiiltoa, se käy. Mutta pääasiallisesti menen mieluiten kotiin kampaamon raikkaalla ja kevyellä ololla ja laitan hiukset kotona miedoilla aineilla.
Miehenikään ei anna parturinsa laittaa enää "tököttejä" hiuksiinsa kun kyllästyi siihen että vaikka sanoi "pikkuisen", parturi laittoi aina geeliä niin että hiukset kiilsivät ja olivat kovat koppurat.
Jos kampaaja on muuten hyvä, mutta käsitys aineiden tuoksusta tai määrästä eroavat niin mielummin jätän tökötit väliin mutta jatkan leikkausta ja värjäystä ko paikassa kuin että vaihtaisin täysin.
Aika jänniä vastauksia. Omaan tuttavapiiriin ei kuulune yhtäkään täysin luonnontukassa kulkevaa. Itsekin käytän aineita säännöllisesti, eikä nuo minun hiuksia ole koskaan "lianneet". Mulla ainakin niin sähköiset ja itsepäiset hiukset ilman muotoilutuotteita, etten ihmisten ilmoille viitsisi lähteä jos en hiuksia mitenkään laittaisi. Mulle ainakin joka kerta saa laittaa kampaaja tuotteita. Samalla näkee miten ne saa kivasti kotonakin laitettua.
Jos olen menossa vielä töihin, annan laittaa. Mutta jos olen menossa hattupäässä kotiin, en anna laittaa, koska kampaaja laittaa hiukset aina vähän omituisesti, vaikka osaakin leikata hyvin.
Ja ehdottomasti en halua ns. kiiltosuihketta hiuksiini, koska siinä on silikonia, josta saan kasvoilleni viikon kestävän allergisen reaktion.
Jos ei anna laittaa muotoilutuotteita, kampaajalasku on vähän pienempi.
käytättekö siis koskaan meikkiäkään?
kuulostaa oudolta, että noin moni kommentoi ihan samaan tyyliin.
nykyään hiusmuotoilutuotteita löytyy tosi hyviä, ei tahmaa eikä tod. tunnu "mönjäseltä". mä en tulis toimeen ilman niitä. mut ihan hyvä jos joku tulee!