*** Kolmosten viikko 11 ***
Huomenta!
Aloitin aamuni raskaustestillä, johon tuli erittäin haalea viiva. Nyt kp32/30-32.
Ihan tärisyttää koko kroppaa, onkohan tämä totta?
T:Lotta
Kommentit (51)
jotka tällä viikolla ovat plussanneet!
Aloin tikutella ovista kp 12 ja kas - eilen kp 16 bongasin selkeän plussan! Normaalisti se on tullu vasta kp 19-21. Eli jotain ainakin clomit ovat saaneet aikaan. Ja miehen simppatestissäkään ei ollu mitään vikaa! Kyllä tämä tästä, kai... Vielä on mun aukiolotutkimus tekemättä, toivottavasti röörit ovat auki. En ole siihen vielä aikaa varannut, kun pitää tehdä kp 6-7.
Kevättuulet puhallelkoon plussia - ja monta!
eewokki yk 11 (???) kp 17/32-34
Eipä pitänyt taaskaan minun päätökset raskaustestien suhteen :)
En malttanut millään odottaa aamuun ja tein äsken selkeän negan testin. Mitä lie sitten nuo oireet ovat. Mielekuvitusta kai? Naama kukkii ja siitä tiesin että menkat lähestyy.
No, toisaalta en kamalasti viisastunut, koska tänään kp 26 / 30 - 31. Kai se olis suositeltavaa tehdä testi aamupissasta, jos näin aikaisin testaa. Mutta toisaalta olen varma, että jos olis positiivinen tulos, niin kyllä se nyt jo haamun antais. Clear bluen testi kyseessä, herkkä sellainen.
Minulla pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ja tarkoitus olisi mennä huomenna lasten kanssa teatteriin. Sitä on odotettu kauan ja haluan olla hyvillä mielin ja läsnä lapsille. Masennus nega tuloksesta ei nyt vaan mahdu suunnitelmiin!
Rinnat olleet silti edelleen arat ja nyt eilen ja tänään ehkä hieman vähemmän. Väsymyskin kova. Mutta, mitä lie kevätväsymystä.
Joo, mutta hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia!
Minsku
Perjantai iltaa kaikille !
se kolmastoista päivä toi tädin tulleessa ja nyt ottaa vietävästi päähän. oireita oli jo mielestäni niin vahvasti koko viikon ja aamuisin olo oli todella huono, ajattelin ettei tämä voi olla enää mielikuvituksen tuotosta.
kertokaa vinkkejä millä ihmeellä tän pettymyksen taas kestää ???
Yritän jotenkin epätoivoisesti kuvitella että tämä on jotain alkuraskauden vuotoa (no ei ole). Nämä vauva asiat pyörii päässä ja mielessä noin 24/7, eivät siis helpota tätä pettymystä. Olin jo niin varma kun oviksenkin bongasin yms.
Antakaa vinkkejä positiivisiin ajatuksiin ???
sirusade
Mulla kanssa ollut rinnat arat lauantaista saakka ja muutamana aamupäivänä oli etova olo. Ja olen toooodeeellla väsynyt. Aika vakuuttavat oireet, vai mitä?
Äsken tein negan raskaustestin. Kaikki oppikirjan kohdat ei kyllä ihan täyttynyt, eli toivoa ei ole kokonaan menetetty.
Ihmettelin vaan sitä kun oireita muka oli niin aikaisin. Edellisissä raskauksissa en ole tuntenut juurikaan mitään ennen plussaa. Vatsan turvotus taisi olla ekoja oireita.
Mutta onneksi on muitakin vilkkaan mielikuvituksen omaavia :)
Täytyy vaan jatkaa eteenpäin ja yrittää olla masentumatta. Nautitaan täysillä noista jo olevista lapsukaisista. Tänään kyllä taas nauttiminen ollut koetuksella kahden väsyneen leikki-ikäisen kanssa. Omaa tyhmyyttä viedä perjantaina kauppaan ja ruuhkaan päiväkodista väsyneet lapset! Vielä kun äiti ihan poikki ja isillä kiire raksalle, niin soppa oli valmis!
Mutta jatketaan eteenpäin reippailla mielin!
Minsku
Meillä menkkaviikko mennyt ristiriitaisissa tunnelmissa.Mulla kauhea uudistamisen tarve,tarviin jonkun uuden projektin tän vauvatouhun tilalle/lisäksi.Järki lähtee kun liikaa miettii.Yrittänyt sitten suunnitella mielessäni noita yläkerran tiloja..miten kahdesta tekee kolme.Vinttien seinät puretaan,sitten laitetaan väliseinää ja tehään uus oven paikka muurin toiselle puolelle..intoillu tästä mihelleni,joka töksäytti et hyvinhän me mahdutaan tälleekin.No niin kai nyt mahdutaan,mutta mitä sit ku meitä on viis?En mä ala raskaana tai pieni nytti kainalossa enää mitään remppajuttuja tekee,se tehdään nyt !Mä haluun rempata nyt!En saanut tahtoani läpi..vielä...
Aloin sitten kiukkusena vaihtaa kukkaruukkuihin multaa..lapset autto.Tietysti ku on vetäny herneen nenäänsä ja kiukuissaan touhuaa syntyy sotkua."Kirosin-hemmetin hemmetti"lasten kuullen..poikani 2v.totesi että äiti ei saa kirota ne on isin sanoja..huoh..Sanoin että äiti on nyt tainnut vetää herneen nenään,anteeksi..en ajatellut sanomaani,miltä se kuulosti lasten korvaan..herneitä nenässä..itselleni tuli herneistä mieleen että lapset voisivatkin kylvää omaan ruukkuunsa herneitä.Fiksu ajatus..hetken kuluttua poikani toteaa että äiti nyt mullakin on herneitä nenässä.Sillä oli ihan oikeesti herneitä nenässä ja ihan äidin innoittamana...Hemmetin hemmetti!
L0tta ja anilja: Onnittelut plussasta:)!
pikkupippuri: Toivottavast kaikki menee hyvin ja pääset nauttimaan raskaudesta!
äitskäx2: Pahoittelut km:(. Surua teillä ollut muutenkin. Voimia!
marju73: Samanlaiset ajatukset itselläni kuin sinullakin. Plussia toki muille suo ja niistä iloinen on, silti oma yrittäminen ja jatkuva pettyminen väsyttää.
HuldaHuoleton: Itse käytän alkoa ihan normaalisti plus-testiin asti eli otan joskus ruuan kanssa lasin viiniä tai saunasiiderin kiertopäivistä piittaamatta. Itse myös tupakoin satunnaisesti. Molemmat jäävät sen siliän tien, jos joskus plussa tulee. Sitä ennen en niistä stressaa.
ON: Viikko sit sunnuntaina täti tuli. Olihan se taas pettymys, vaik enpä juuri toivoa elätellyt, mut silti! No eipä se auta, kun ryhtyä uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen ja toivoa, et joskus se ois oma vuoro plussata. Kohtahan tässä yritystä vuosi takana eli ei oikeen jaksa innostaa. Nyt menossa toinen clomi-kierto.
Senny kp 7/24-27
Äitimaalta: Voi anteeksi, mutta mua nauratti ihan kauheasti sun teksti. Mä jotenkin piiloaavistin, että ne herneet oikeasti löytyvät sieltä nenusta tekstin jossain vaiheessa =) Eihän se kyllä ole naurun asia, joten hyi minua. Ja ymmärrän vallan hyvin sun ajatukset tuosta, ei remppaa kun on vauva tulossa/sylissä. Meillä aloitettiin tällä viikolla pintaremppa, sillä nyt on siihen otollinen aika. Sitten jos tuo pikkukolmonen ilmoittaa tulostaan, niin sitten ei enää paljoa rempata.
Senny: Voi kun kurjaa, että täti on kurvannut teille kylään. No, sulla ei kanssa ole mikään pitkä kierto, niin johan te kohta pääsette tositoimiin tässä kierrossa. Tsemppiä vaan, jotta nyt tärppäisi!!
ON: Odotan kuin kuuta nousemaan ensi viikkoa, että pääsisi testaamaan. Lämmöt on nyt 37, kun ne normaalisti on 36,4-36,6. Muutama päivä sitten oli aavistus vuotoa (jonka tietysti toiveikkaana tulkitsen kiinnittymisvuodoksi). Alavatsalla jomottelee kummasti. Päätä särkee ja väsyttää kovasti. Kovasti olisi oireita, mutta onko nämä nyt NIITÄ oireita. Ensi viikolla se sitten selviää.
Tänään meillä vietettiin esikoisen 4-v synttäreitä tyttären kavereiden kanssa. Huomenna juhlitaan ystäväperheiden ja sukulaisten kera. Eli menoa ja meininkiä piisaa koko viikonlopun. Hyvä niin, ei ehdi ihan koko aikaa kyttäämään kaikkia mahdollisia oireita =)
Jaahas, sitten vielä tekemään lotto, jos vaikka voittaisi miljoonia, heh heh heh heh heh heh heh...
Marju 20/26 (koskahan herkkä testi näyttäisi mahd alkaneen raskauden??)
äitimaalta: Muakin nauratti ne herneet nenässä. Miehet on just tommosia, että ei mitään ennen kuin OIKEESTI tarvitaan. Tsemppiä remontti suostutteluun. Meilläkin ois remontoitavaa yläkerrassa ja ois kiva saada se valmiiksi ennen kolmosta.
marju73:lla jännät paikat. Harkimmällä testillä voit jo koittaa testata, mutta kannattaa tehdä se aamuvirtsasta. Peukut plussalle.
Tädin kohdanneille hali, kyllä se plussa vielä meille muillekin tulee.
Itsekin haluan, että kuukuppi jää käyttämättä kokonaan. Toisaalta nyt tädin tuleminen ei tunnu NIIN pahalta. Kyllä kuitenkin joulutontun haluaisin. Tänään tuli ennen töihin tuloa harjoiteltua vauvantekoa, nyt pitäs kyseisä harrastaa säänöllisesti ainakin viikko. Mies ainakin tuntui olevan innoissaan. Mulla ovis kp 11-14 tuntemusten ja limojen mukaan.
Sairaala-sarjaa täälläkin katsotaan ja ne synnytys ja keskosjutut saa silmänurkan kostumaan.
Minskulle vielä toivo tsempit, jos olisit vaan tehnyt testin liian varhain.
kolmosmuru kp 9/28, yk 2
Kiitos Minskulle kun jaksoi muistuttaa jo näistä olemassa olevista lapsista.
kyllähän se helpottaa huomattavasti tätä kuumeilua kun on jo kaksi joihin keskittyä, itselläni lapset jo vähän isompia ( 10 ja 6v.) niin se vauva/taapero aika on jo ihan unohtunut. Luulin vielä vuosi sitten olevani täysin immuuni vauvakuumeelle ja olin melko varma että lapsiluku on tuon kaksi, mutta toisin kävi. Mies jaksoi "painostaa" ja lääkäri antoi "luvan", ajatukset muuttuivat siinä noin vuorokauden aikana. Paha tapa minulla ettei pysty odottelemaan että vauva tulee sitten ajallaan vaan menen asiaan sitten heti 110% täysillä.
Minsku oletko jo testannut uudelleen ? mikä tilanne ?
Onneksi täällä on myös niitä plussanneita, antaa toivoa että ehkä sitä itselläkin vielä onnistaa. Onnea plussanneille ja plussia odottaville !
sirusade kp 3/28 yk4
Mulla meni nyt kierto sekaisin kun lopetin pillerit ja kuukautiset alkoivat taas! Kerkesin ottaa vain 2 pilsua uudesta paketista ja ajattelin ettei se vaikuta kiertoon kun lopetan kahden jälkeen, mut väärässä olin... Eli kai mun on laskettava alusta taas : /
Minsku, toivottavasti sulle tulee vielä se plussa oireiden perusteella!
Misu78, kp 1/28
Ja kyllä täälläkin itketään Sairaala-sarjan tahtiin. On myös meidän kolmivuotiaan suosikkeja. Yleensä laitan äänet pois kun joku on salissa tositoimissa. Eilenkin nousi kamala huuto, kun olisi halunnut kuulla oikeasti mitä siellä tapahtuu.. Näin meillä:)