Kukaan saanut plussaa enää kp 50 teinoilla?
Eli mulla tänään kp 52. Menkkoja ei kuulu.
Kp 38 testasin viimeks ja negaa näytti.
Kierrot ollu 37-39 päivää luomuna.
Nyt oli clomikierto.
Niin, että voiko tässä vaiheessa enää odottaa plussaa vai pitääkö sitä kiltisti odotella vain menkkojen tulemista.
Mulla pco ja ennen ei tullu menkkoja ollenkaan. Teroluteja söin pari vuotta.
Esikoisesta testasin kp 33 kirkkaan punaisen plussan (clomikierto ja ekalla tärppäs). Silloin kierrot oli n. 30 päivää.
Kommentit (23)
olin tehnyt negatestin sitä ennen jo kaksi kertaa, noin kp 42 ja 35.
kuopuksesta plussan kp63...ihmeitä tosiaan tapahtuu.
Huomenna on esikoisen 1v. neuvola.
Ajattelin kysyä asiasta terkalta. Jos pääsis verikokeeseen. En millään jaksais vielä pissanäytettä aamulla aikaisin labraan. :)
Mä sain plussan lähes kp80.. tarkkaa en ole viitsinyt edes laskea :) PCO mullakin.
haalean plussan esikoisesta kans kp 63 (muistaakseni).
Kp 53 tänään ja nega tuli. Kohta alkaa toivo menemään.
Alkais edes ne pirun menkat.
Tänne pärähti eilen eli kp 75 plussa, kahteen testiin! Ennen tuota tein ainakin neljä negaa, viimeisen muistaakseni kp 53.
Ei oo menkat alkanu vieläkään.
Jos alkuviikosta sais soitettua lääkärille. Sais taas Terolutit että edes jotain tapahtuisi.
Huh, tänään vietettiin pojan 1vee synttäreitä.
Hauskaa oli. Poika nukahti vieraiden lähdettyä lattialle istualleen.
Oli kyllä reppana aivan poikki :)
Täällä mennään toista yrityskiertoa kp 42/28 ja negaa 3 testannut. Eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen 28/28 lähes kellon tarkasti, nyt sitten ootellaan menkkoja alkavaksi tai sitä plussaa! Ahdistaa...
Tuttu tunne. Ahdistavaa tämä odottelu.
Mulla pyöri jo menkat aika hyvin. Kierrot oli 37-39 päivää. Pitkäkierto mut menkat sentään tulivat. Nyt sitten jo 56 tai jotain. Menny jo laskuissa sekaisin.
Mutta norm. kierto ja säännöllinen ollut 34 ja tein siitä tuonne kp 45 asti nega testejä, kunnes luovutin ja lopulta lupasin että yksi vielä ja sit saa riittäää ja se olikin plussa. lopulta=)
mani rv 6+3
Päivitystä: Ei vieläkään mitään.
Testeihin menee vain rahaa.
Onko teillä kokemuksia netistä tilattavista testeistä?
Katselin mammaksin sivuja. Siellä on niin paljon noita testejä, et oon ihan sekaisin. Mikä niistä on hyvä yms.
Ovistestejä vois kans tilata jos nyt nää menkat sais ensin tulemaan.
Pläääh ja puh näiden juttujen kanssa :/
mä voisin myydä sulle acon merkkisiä testejä. Olis ylimääräsiä, jos kiinnostaa =)
Laitan sulle mailia, kun otan ensin lapsen kans päikkärit =)
Ekasta clomi kierrosta raskaaksi ja keskenmeno, sen jälkeen heti tärppäsi ja nyt on tyttö 3kk.
En muista enää mitä eka viestiin kirjoitin kun harppasin suoraan kakkos sivulle :)
Mulla myös pco ja esikoinen on tärpännyt aikoinaan ekasta clomikierrosta.
Silloin tein kp 33 plussatestin. Nyt sitten jo kp 59 vissiin ja mitään ei ole tapahtunut.
Tein juuri kaupat ovis- ja raskaustesteistä.
Testaan pari kertaa raskauden mahdollisuuden. Sit aloitan uuden ja viimeisen clomikierron ja testailen ovista.
Tuon jälkeen jos ei tärppää niin on pakko mennä lääkärille :/
mutta ei pitäisi tulla sitä kertomaan ja latistamaan tämän pinon tunnelmaa. Minä plussasin kp 48 (normaalikierto 32 pv). Pari kuukautta myöhemmin todettiin tuulimunaksi.
Nyt uus yritys ja puoliväli jo ylitetty =o)
Plussasäteitä ja onnea!
HANNELE rv 20+3
Mä testaan vielä kerran, kunhan testit vain tulevat ensi viikolla. Jos näyttää negaa niin alotan uuden clomikierron.
Minkä kierron päivänä ootte alkanu tikuttelemaan?
Jänskättää nämä jutut samalla tavalla, kuin esikoista yrittäessä aikoinaan.
3 vuotta meni esikoisen yritykseen :)
Tein esikoisesta plussatestin muistaakseni kp 49, ja silloinkin se oli vasta haalea plussa, kunnon plussa tuli vasta pari päivää myöhemmin. Yritettiin ihan " luomuna" , mutta minulla vaan oli silloin kierto sellaista 35-50 päivää.