Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Kolmosten viikko 11 ***

09.03.2009 |

Huomenta!

Aloitin aamuni raskaustestillä, johon tuli erittäin haalea viiva. Nyt kp32/30-32.

Ihan tärisyttää koko kroppaa, onkohan tämä totta?

T:Lotta

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin viikon vähän toisenlaisella testillä,nega tuli..

äitimaalta 35/30

Vierailija
2/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen pääni pitänyt ja päättänyt olla raskaanaa. Älkää naurako mulle jos asia ei sit ookkaan näin :D.

Pahoitteluni kaikille, jotka päättäväisyydestä huolimatta eivät ole raskautuneet. Nimiä en taaskaan muista, kun ei tämä systeemi näytä niitä vanhoja keskusteluja....

Yllättävän hyvin olen pystynyt olemaan kohtalaisen rauhallisena, vaikka kierto venyy ja venyy, eikä tietoa mistään ole. Tein viimeksi negatestin viime viikon tiistaina ja uutta testiä suunnittelen perjantaiksi tilipäivälle. Silloin kyllä pitäisi plussa näkyä ja on näkyäkseen! Perjantaina on kp 38.

Anilja

yk 1, kp 34/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla en konetta aukaissutkaan kun sitä ei lomareissulla ollut mukana, ihan virkistävää! Vauvakuumeilukin oli ihan unohduksissa, mutta nyt taas jatkuu...

Anteeksi kun en muista mitä kellekin nyt kuuluu, viestit vilkaisin ihan nopsaan. Lottako oli tänä aamuna plussannut, ONNITTELUT!

ON: Clomit on syöty tässä kierrossa ja ovista aloin eilen tikuttamaan. Jahas, kohta pitääkin taas mennä pissimään purkkiin... Huomenna (toivottavasti) selviää miehen simppatestin tulokset, on niitä ootettukin. Sitten katotaan millä mielellä jatketaan yritystä, onko toivoa vai ei. Tällä hetkellä on ihan positiivinen fiilis.

Olen nähnyt ihan kamalasti vauvaunia viime aikoina, voiku toteutuis... lapsi on aina ollut tyttö niissä unissa! Mulla on ennestään tyttö ja poika. Ja jouluvauva ois meille kyllä tosi tervetullut, vaikka nykyiset lapsetkin on loppuvuoden eli marraskuun kääröjä.

Ovista odotellessa,

eewokki yk 11, kp 13/32-34

Vierailija
4/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lotta plussasta!

Äiti maalta: Kuulostaapa "oudolta" tuo sun kierto kun ei vieläkään tule plussaa! Varmasti raskasta odottaa kun ei tiedä mitä on meneillään. Toivottavasti se plussa hyökkää sieltä vielä :).

Anilja: Hyvä päätös :)

Mulla tänään kp 5/28-29 menossa. Viimeistään huomenna pitäisi päättä aloitanko sen uuden pilleriliuskan vai en... Toiveissa kun olisi että vauva syntyy ensi vuoden puolella niin olisi ihan järkevää, mutta toisaalta olen melko varma ettei se tärppi tule heti kuitenkaan. Pitää tänään keskustella ihan kunnolla miehen kaa :).

Tämän kolmannen kanssa on muutenkin ollut paljon enemmän pohtimista kuin edellisten kanssa. Eka lapsi oli suunniteltu ja toinen syntyi kierukasta huolimatta, mutta tämän kanssa olen miettinyt ja pohtinut aivan liikaa. Enimmäkseen mua mietityttää miten jaksan kolmen lapsen kanssa kun tuntuu välillä että kaks on jo liikaa :). Ja sitten on se taloudellinen puoli; kuinka paljon kalliimmaksi viiden hengen talouden pyörittäminen tulee... Aina ollaan kyllä pärjätty, mutta kuitenkin. Taidan miettiä aivan liikaa :).

Työtilanteesta sen verran että huomenna on yt-neuvottelut ja lomautuksia tulossa lisää (ennestään tuotanto lomautettu joka toinen viikko), eli ei paljon naurata tää työtilanne tällä hetkellä. Viime viikolla kun olin vähän huolissani siitä, että jäisin äitiyslomalle niin nopeasti kun olen ollut alle vuoden uudessa paikassa. Tällä hetkellä en pahemmin välitä kun tilanne on tällainen. Miksi mun pitäisi olla tunnollinen työntekijä kun yritys on heti lomauttamassa kun myynti laskee vähäksi aikaa? Jään kyllä hyvällä mielellä äitiyslomalle sitten kun on sen aika!

Misu78, kp 5/28-29

Vierailija
5/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin tuossa neuvolaan ja koitin kysellä oisko tää pitkä kierto kystan syytä..sano että voi olla tai sitten ei ole.Ei ole ennen vastaan hänelle tullut tapausta jossa kysta aiheuttaisi kuukautisten pois jäämisen,mutta voi kuulemma ola mahdollistakin.No jopas helpotti..huoh...ei.Varasin samalla ajan papakokeeseen.Edellisestä kerrasta onkin aivan liian pitkä aika.Pelottaa..

Mieli maassa ja tekis mieli jäädä hermolomalle.Ois ihana vaan OLLA hetken aikaa.Tästä tädistä kun joutuu nyt hiukan väkisin pusertamaan sitä hassun hauskaa,reipasta,leikkisää hoitotätiä.Tekis mieli vaan olla,silitellä lapsia,istua,lukea satuja,olla vakava,mutta eihän ne ymmärrä/halua sellaista tätiä.Mun pitää olla innoissani kaikesta,hymyillä,jaksaa touhuta,jaksaa olla murehtimatta omaa napaa...yritän taas.

äitimaalta 35/30 valivali

Vierailija
6/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimaalta: Kaikilla ei raskaustestit näytä plussaa alkuviikoilla, vaan asia selviää vain verikokeella. Tsemppiä ja voimia kovasti tuleviin päiviin, toivottavasti lopputulos on positiivinen!

Anilja: Tilanteesi vaikuttaa edelleen lupaavalta, onko oireita? Minä ajattelin myös perjantaina testailla, tämän aamun plussa kun oli todella hailakka. Pidetään siis perjantaina vessasulkeisia, tule kertomaan tulos:-)

eewokki: Kiva että muillekin "kelpaa" loppuvuoden vauvat. Meille syntynyt jo kaksi joulupakettia, toinen ihan 24.12. Me ei olla koskaan ajoitettu lastentekoa tietoisesti, mutta näyttäisi kevään valolla olevan osuutta asiaan.

ON: Koko päivä mennyt kaikken epäoleelliseen, en osaa keskittyä työhön lainkaan. Välillä iske epäusko. Perjantaina testaan uusiksi, sillä lähdetään viikon lomamatkalle.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

T:Lotta

Vierailija
7/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis, enpä ole paljon ehtinyt lukemaan palstaa...hypin välillä tuolla odotuspuolellakin. Mutta enpä tohdi kirjoitella vielä sinne. Tää on vielä niin taas alussa ja toistaiseksi olen raskaana. Tein vielä sunnuntaina (n. 5+1) predictor-testin. Heh, eipä ole ennen samantein tullut vahvaa viiva ikkunaan, vahvempi kuin kontrolli ja luulinkin niitä ensin päinvastaisiksi. Mutta eihän tuokaan nyt mitään todista. Paniikissa olen, jos en tunne oireita muutamaan tuntiin. Se on nimittäin mulle ollut aina selvä merkki keskenmenosta, kun oireet vähenee/loppuu.

Tosi paljon onnea Lotalle!!! Koska sitten olisi LA?

Äitimaalta; kyllä mäkin menisin varmistamaan tuon tilanteen verikokeella varmaksi. Millä olet testannut?

Eewokkia tsemppaan myös, toivottavasti ette joudu pitkään odottamaan haikaraa.

Vauvaonnea myös kaikille muille!!!

Vierailija
8/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sillon viikko sitten hätäsenä clearbluen testeillä ennen kun kuukautiset oli ees myöhässä ja nyt viime perjantaina ja tänään tein apteekin omalla.Mulle on varattuna gynekäynti 27.päivä ja sillon otetaan testejä,mutta siihen on vielä ihan älyttömän pitkä aika.Mutta en mä kyllä raskaana ole kun ei ole oireen oiretta.Kahesta aiemmasta kun on ollu ihan selkeät oireet jo hyvissäajoin.

äitimaalta 35/30

Vierailija
9/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä kuinka ajattelen etten ole raskaana, eikä tässä kierrossa tärpännyt, niin en voi mitään tälle rintojen nipistelylle ja juilimiselle! Lauanataina saunassa löyly " kirveli " nännejä ja pitkin päivää tulee rintoihin nipistelyä. Miksi mua kiusataan tämmöisillä oireilla kun kuitenkaan en ole raskaana!? Me kyllä puuhailtiin monta kertaa oviksen lähestyessä ( tikutin oviksen ), mutta varsinaisena ovispäivänä ei mitään tapahtunut kuten ei sitä edeltävänäkään. Kaksi päivää vanhat simpatko muka olisivat minut raskauttaneet? En uskalla uskoa...Ja oviskivut olivat kamalat. En ikinä ole ollut niin kipeä oviksesta!

Lotalle aivan hurjasti onnea!!!

Toivon niitä plussia meille jokaiselle!

Minsku kp 22 / 30 - 32

Vierailija
10/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea LOtta hurjasti. Tule vaan rohkeasti sit odotuspuolelle, kun siltä tuntuu. Mäkin hiljalleen pisti jalkani sinne oven väliin. Tiedän ton tunteen, että päässä ei liiku mitään muuta. Varsinkin ihan hassua, kun on jo kuitenkin kaksi lasta ja pitäis tietää suht kaikki, mutta nyt tuntuu, että olen unohtanut kaiken ja noiden raskausajasta ikään kuin olisi ikuisuus, vaikka ei tosiaan ole.

Äitimaalta: Toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi. Pystyisitkö millään aikaistaa tuota 27 päivän lääkäriä, jos soitat ja selität tilanteen. Luulis, että niitä kiinnostais antaa aikaisempi aika, jos vaan pystyvät.

Eewokki: paljon tsemppiä yritykseen ja toivotaan hyvää simppatulosta. upeaa, että jaksat olla positiivisin fiiliksi, ei siitä ainakaan haittaa ole :)

pikkupippuri: Ihanaa ja onnekasta odotusta sulle. Niin kuin LOtallekin kirjoitin, niin tule vaan odotuspuolelle. Etkös marraskuisiin olisi tulossa vai menetko kotiloiden puolelle? Mä Olen nyt kirjoittanut pari kertaa tuolla marraskuisissa, kun jotenkin tuntuu mukavemmalle, kun kaikki on samassa kohdassa raskautta ja kaikilla samat huolenaiheet ja ilot. Saa oikeaan kohtaan aina vertaistukea.

Minsku: Voi että, mä kyllä uskon sun tärppiin nyt. Ja usko vaan, ne 2 pv vanhat simpat voi olla ihan hyviä, nimimerkillä "niillä juuri raskautunut". Hirvittää sun piina-aika nyt, ja siksi paljon tsemppiä sinne.

Omiin kuulumisiin kuuluu onneksi nyt hyvää. Sain tänään perjantain verikokeen tulokset ja hcg oli tuplaantunut 85->170 ja progesteroni oli noussut myös itsekseen ennen kuin olin aloittanut prog.lääkitystä. Kai tämä nyt on vaan uskottava. Välillä kun mulla oireet helpottaa niin heti on kauhea huoli päällä ja vessatarkistukset on jo aivan naurettavia. Alkuraskauden ultra ja lääkärintarkistus (joka olisi suomessa eka neuvola) on perjantaina 27.3. En tajua miten pää kestää tän odotuksen sinne.

Niin kuin täällä sanotaan A lot of baby dust kaikille ja toivottavasti vielä täältä tulee mukaan uusia plussia marraskuisiin.

Emu ja matkalainen 5+0

Vierailija
11/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nekin jotka huomaan ,koitan painaa taka-alalle, koska me naiset ollaan niin hyviä kehittämään itse niitä oireita :)

Lotta ei sun tartte testata enää, usko vaan että oot raskaana :D

Anilja

Vierailija
12/51 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa nuo plussauutiset :)

Anilja, toivottavasti sulle se plussa tulee.

Minä päätin testata keskiviikkona, mutta se on nyt turhaa, täti tulla porhalsi kylään kesken työpäivän joten täällä sitten kp 1, masentaa ihan törkeästi. Alkoi sitten yk 3 enkä todellakaan jätä tätä yrityskiertoa väliin vaikka sitten tulisikin jouluvauva.

Jotenkin tähän ei osaa suhtautua kun ekat kaksi on tullut ekasta yrityskierrosta ja nyt on menossa jo kolmas :( ei sillain paljoa, mut siihen nähden mitä mul on ollut.

Nyt tein jo nyt päätöksen koska seuraavan kerran testaan ja aion siinä päätöksessä pysyä :) esikoisen synttäripäivää aattelin odotella :)

Täti on lisäksi ilkeäkin, ottanut jo buranan ja silti maha kipeä :( pöh... ei ollut ikävä!

Swingfire kp 1/32 yk 3

Vierailija
13/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä vois aiempaa aikaakin koittaa lääkäriltä saada mutta on aina tän työnkin puolesta hankalaa mitään järjestää.Lääkärin mielestä kahen viikon päästä on parempi sillä on sit ne mahdolliset kuukautiset menneet ohi...ai mitkä kuukautiset?Tässä sitä vieläkin ollaan..ei muutosta.Hiukan vihloo kohtu,ei sillee menkkamasiesti vaan jotenki eritavalla ja heti tulee mieleen et nyt on sit iskeny syöpä,juopa tai joku muu kamala tauti jonka vuoksi joko kuolen tai vähintäänkin menetän kohtuni.

äitimaalta 36/30

Vierailija
14/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia kertoja kirjoitellut tänne viime kesänä...lukenu oon jonkuu aikaa taas mutta jospa nyt jotain raapustelisinkin vaihteeksi..

äitimaalta: hmm ikävää tuo kierron venyminen, tiedän, mutta eipähän ne neuvolassa pysty kystista tms. sanomaan puhelimitse ja tutkimatta mitään. Eikä se nyt tarvitse mitään kuoleman vakavaa tautia olla että kierto heittää, johan tuo kierron heitosta stressaaminenkin sekoittaa kiertoa.. Tsemppiä ja malttia ;)

Meille on siis kolmonen ollut toiveissa viime kesästä asti...mun kierto on heitelly ihan mihin sattuu, kahdesta viikosta kahteen kuukauteen jne. ja vuodotkin ihan mitä sattuu. Gynellä kävin ja monirakkulatautii kertoili....nyt on eka tero satsi napsittu ja kierrot edelleen häränpyllyllää....aloin jo viime viikolla vuotelee, mut kunnolisia menkkoja ei oo alkanu ja tauko meneillään jo.. Noh, eiköhän tämä tästä jossain vaiheessa tasaannu ja iloksi muutu!? Kunhan kierto tasaantuu niin sitten clomit kans käyttöön..

Nii juu ja kukakohan se funtsaili pariin pvn ikäisiä simppoja et liekö raskautta niiden avulla... KYLLÄ tuo gyne kellä käyn on lapsettomuushoitoja antava/tekevä ja on suositellut yhdyntä tiheydeksi joka 3.pv, joka toinen pv on liian usein ja harvempi liian harvoin, jos yhdynnöillä siis haluaa maksimoida onnistumista. Simpat siis parhaimmillaan joka kolmas pv =)

2poj@näidistä olisi kiva kuulla enempi.... muistan sinut sieltä viime kesältä kun vähän aikaan itsekin pyörin täällä mukana.... Harmi että sinäkin täällä vielä olet =( mistähän me saatas niitä plussia??

Vierailija
15/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka kivaa, kun näitä plussauutisia nyt ropisee roppakaupalla. Valtaisan suuret onnittelut LOtta.

Olikos muita plussanneita, hitsi kun en muista aiempia keskusteluja. Kaikille kuitenkin suuret onnittelut!!!

Tämä on tosiaan ON huono keskustelupalsta noin niinkuin teknisesti. Luulisi, että olisi motivaatiota tehdä tälle palstalle parannuksia, sillä keskustelu täällä kuitenkin on suht vilkasta.

Omaan napaan ei mitään ihmeitä kuulu. Peittoa on heiluteltu suht taajaan ja ensi viikon lopulla sitten näkee tuottiko tulosta. Viime kierrossa seksi tuntui ikään kuin pakkopullalta, mutta nyt on ollut ihan eri fiilis =) Seksi on ollut todella ihanaa, vaikkakin joka kerran jälkeen sitä miettii, että olisiko tämä SE kerta, kun tärppäsi. Ei paranisi ajatella, antaa vain asian olla, mutta ei onnistu meikäläisen pääkopassa.

Emulla oli hienosti noussut hcg, hienoa. Voi kuinka ihanaa olisi vielä hypätä mukaan sinne marraskuisiin odottajiin. Jos tässä kierrossa tärppää, niin vielä ehtisi marraskuun junaan.

Äitimaalta saa kaikki myötätuntoni! Koita jaksaa. Toivottavasti saat plussan testiin vielä. Toisilla kun se plussa näkyy niin kovin myöhään.

Marju kp 16/26

Vierailija
16/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt pariin viikkoon näillä sivuilla, joten onnea jos joku on plussannut ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Itselläni oli sillon pari haamua, mutta vuoto alkoi päivä ennen isäni hautajaisia. Eli täällä jatkan.

Mieli on maassa, mutta silti tein eilen ovistestin ja siihen tuli kaksi viivaa, ja eikun hommiin. Samoin tänään tuli viivat. Mulla ei noista testeistä ole mitään kokemusta, kertokaa joku joka noista tietää, että kun tulee viivat, niin ollaanko sillon jo myöhässä, eli onko ovis ollut jo? Ja miten monta päivää ne viivat tulee? Sori tyhmistä kysymyksistä.

Kovasti masentaa ja mietinkin pitäskö koko vauvaprojekti heittää jäihin, mutta silti pieni toivo josko nyt..vaikka enää ei vaari olisi pienokaista ihastelemassa =(.

-äitskäx2

Vierailija
17/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lotta!! :)

Kävin tänään lääkärillä kipeän selän takia ja sain tulehduskipulääkettä... Joten voin kai unohtaa vauvahaaveet tältä kierrolta. Vko 10 pinossa kirjoitin, että taidan "skipata" ensi kierron jos nyt ei tärppää. Kyllä niin ottaa pattiin kun nyt kahdessa kierrossa olen ollut oviksen aikaan kipeä ja lääkettä on pitänyt ottaa. :/ Nyt vähän tuntuu siltä etten kauan enää yritä, tai siis moinkossa :yritetä. :) En vaan jaksa enää ja vauvakuumekin on hävinnyt. Täytyy katsoa jos sitten jossain vaiheessa vielä tämän vuoden puolella innostuisi. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että tässä on yritetty jo ihan tarpeeksi kauan ilman plussaa. Ja täytyy antaa itselleen aikaa miettiä tätä uudestaan.

Tällaisia ajatuksia.

kp 16/27-30, yk 19

Vierailija
18/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan huomiselle.Mulla kun on tuo masukin ihan vinossa..siis toisen munasarjan kohdalta turvoksissa.Katsotaan mitä lääkäri tuumalee..

äitimaalta 36/30

Vierailija
19/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimaalta: onnea huomiseen! Toivottavasti sieltä löytyy plussa kuitenkin!

Itselläni on vielä päätös kesken; aloitanko uuden pilleriliuskan vai en...?? Siinä suuri kysymys ?:| Tänään päätös on tehtävä, koska eka piller pitää ottaa tänään... Olen ihan sekaisin kun en tiedä pitäiskö vai ei. Miehen kanssa en ehtinyt keskustella eilen, joten sekin asia on kesken. On tää vaikea päätös, mut kuitenkin ei. Yhdestä kuukaudestahan se on vain kiinni... Taidan miettiä ja pohtia aivan liikaa!

Vierailija
20/51 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa sekava viesti, mut ymmärrätte varmasti suurimman osan : )