Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jyvänen" ihon alla kainalossa, menisitkö lääkärille tms.?

Vierailija
08.03.2009 |

Eli kainalossani on joku nysty/patti/"jyvänen siinä aika lähellä ihoa, mutta ei ihossa kiinni (?) Tai sitten aivan ihon alla. En tiedä. Mitään tuon kaltaista minulla ei ole koskaan ollut. En pode hypokondriaa enkä edes tutki rintojani säännöllisesti, kainalossa olevan jyväsen huomasin sattumalta. "Jyvänen" on ollut nyt ainakin kuukauden tai pari paikallaan, en muista. Tuli vain mieleen, että pitäisikö sitä käydä näyttämässä lääkärille vai ei? Todennäköisestihän kyse on jostain muusta kuin kasvaimesta, ja olisi tosi epätodennäköistä, että tässä olisi mitään. Olen niin nuorikin, alle 30, että ei tämän ikäisillä kai juuri rinta- tms. syöpää ole. Olen laiska, ja lääkärikäynnistä olisi ylimääräistä vaivaa. Mitä itse tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

Vierailija
2/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten oman mielenrauhan vuoksi. Soita jo huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelemättä tuota "jyvästä". Että parempi kai käydä kuin miettiä.

Kiitos vastauksista.

Vierailija
4/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään "jyväsiä" tarvitse mennä minnekään näyttämään. Jos on kunnon patti niin sitten, jyväset eivät ole pahanlaatuisia tai muutenkaan merkittäviä.

Vierailija
5/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rintasyöpää sairastavana olen kuullut liian monta tarinaa kun lääkärit eivät ota todesta ja hokevat, ettei rintasyöpä nuorille tule.

Syöpä on sen vuoksi päässyt leviämään. Kun olisi voitu hoitaa ajoissa.

Vaadi päästä jatkotutkimuksiin. Mammografia, ultraääni, ohut- ja/ tai paksuneulanäyte.

tsemppiä!

En todellakaan halua pelotella sinua, enkä ottaa kantaa siihen mikä se "jyväsesi" on.

Vierailija
6/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen vain et jossain neuvolassa joskus sanottiin, että "turhia käyntejä" ei ole. Että parempi käydä "turhaan" kuin ottaa riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi