Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikkosten maailma - Katso jakso täältä ja kommentoi!

Vierailija
08.03.2009 |

Itse tykkäsin ohjelmasti erittäin paljon! Mikkoset vaikuttavat hauskalta, fiksulta ja mielenkiintoiselta perheeltä. Pidän myös siitä, että he osaavat selvästi nauraa itselleen ja laskea leikkiä julkisuuskuvallaan. Itseironia kunniaan! :D

Minulle on täysin käsittämätöntä, että jotkut eivät tajua Mikkosten sarkastista otetta asioihin. Heidän funktionsa on tuoda julkiseen keskusteluun eri aiheita ja kertoa samalla omat henkilökohtaiset mielipiteensä; sitten on muiden vuoro!

Ja totuus on, että kateelliset, katkerat ja muuten pahoin voivat ihmiset haluavatkin nähdä asiat negatiivisesti. He eivät edes halua ymmärtää. Sääli.

No, mutta katsokaa ohjelma ja kertokaa omat mielipiteenne siitä!

http://www.nelonen.fi/nettitv/default.asp?videoID=3710&currentPage=0&li…

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä että on hyvä että joku jotain kyseenalaistaa yhteiskunnasamme, vaikken ole juuri mistään samaa mieltä kuin Mikkoset. Mutta tiettyyn ikään kannata lasten kotihoitoa tai lyhennettyä hoitopäivää.

Vierailija
62/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa mitä ne laukoo, heillä on oikeus mielipiteisiin. Mä vähän veikkaan että ne sanoo ääneen sen mitä moni muu ei uskalla sanoa, mutta mielessään ajattelee samoin.

Koomisiahan ne oli välillä ajatuksineen, mutta jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin ja se suotakoon myös Mikkosille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuon ohjelma katsoi niin ei siinä ollut mitään huolestuttavaa lasten kannalta

Vierailija
64/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon ohjelman nettitvstä ja ihmettelin kohua, jota ainakin iltalehtien sivuilla toitotettiin. Ensinnäkin ohjelma oli mielestäni tosi tylsästi tehty. Mies ja nainen vain jaarittelivat ja lapset (ja vanhemmat) olivat muka hauskoja. Hohhoijaa!

Ja nuo "mielipiteet" joita laukoivat, olivat vähän väkinäisen oloisia, toisistaan irrallisia ja pintapuolisia. Olisivat puhuneet yhdestä aiheesta enemmän kuin pari lausetta, niin olisi ehkä oikeasti herättänyt jotain tunteitakin.

Ja tuo mitä ap sanoi: "Heidän funktionsa on tuoda julkiseen keskusteluun eri aiheita ja kertoa samalla omat henkilökohtaiset mielipiteensä; sitten on muiden vuoro!"

Niin koska se muiden vuoro on, kun tässä kohun aloittaneessa Tyynysodassakin se muiden vuoro kuitattiin höpönlöpönlöllää-argumentilla.

Olen jotenkin hämilläni koko tapauksesta, koska ovat jotenkin niin omituista ja omassa ajatusmaailmassaan elävää sakkia, että ei edes enää jaksa provosoitua noista "mielipiteistä".

Vierailija
65/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä oikeus heillä on lytätä maanrakoon ihmiset, jotka eivät ole heidän kanssaan samoilla linjoilla? Onko niin, että vain Mikkoset saavat sanoa mielipiteensä ja jos heidän kanssaan ei ole samaa mieltä, on kateellinen?

Ei mua haittaa mitä ne laukoo, heillä on oikeus mielipiteisiin. Mä vähän veikkaan että ne sanoo ääneen sen mitä moni muu ei uskalla sanoa, mutta mielessään ajattelee samoin.

Koomisiahan ne oli välillä ajatuksineen, mutta jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin ja se suotakoon myös Mikkosille.

Vierailija
66/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katsonut, en äänestä (vai voisiko sitä enää tehdäkään.) ja en tule katsomaan, jos jatkuu. ei vaan kiinnosta.

Vierailija
67/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kotiäiti silittää kaiken pyykin ennen kuin viikkaa kaappiin!!

Niin ja se Minigrip-pussien pesu oli ällöttävää..

Vierailija
68/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuolta linkistä. Tulee vain jotain hemmetin Jade- ja Snellman-mainoksia!

Tahtoo nähdä! Auttakaa!

Vierailija
69/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä oikeus heillä on lytätä maanrakoon ihmiset, jotka eivät ole heidän kanssaan samoilla linjoilla? Onko niin, että vain Mikkoset saavat sanoa mielipiteensä ja jos heidän kanssaan ei ole samaa mieltä, on kateellinen?

Tuntuu vaan siltä että moni ei kestä MIkkosten ajatuksia, omat mielipiteet ovat tietty ok, mutta kun joku on erimieltä niin se on heti huihui..

Vierailija
70/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nää jotka kauheesit hikeentyy niistä. En tajuu miten ne muka oikeesti aiheuttais kessään mitään argh-tunnetta. Fiksut ja filmaattiset, no sehän se :D

Vierailija
71/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se sitten on, että niille, jotka ovat erimieltä, sanotaan, että höpönlöpönlöllää ja eri mieltä olevat ovat fasisteja ja tyhmiä ja mitä lie? Kukahan tässä nyt on heti huihui, jos joku on eri mieltä..?

Minua ei sinänsä haittaa, mitä mieltä asioista ovat, mutta tuo röyhkeys ja eri mieltä olevien mollaus ottaa päähän. Tai no ei nyt edes ota päähän, lähinnä ihmetyttää ja naurattaa.

Tuntuu vaan siltä että moni ei kestä MIkkosten ajatuksia, omat mielipiteet ovat tietty ok, mutta kun joku on erimieltä niin se on heti huihui..

Vierailija
72/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole väittänyt että vain MIkkoset saavat sanoa mielipiteensä?

Vierailija
73/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi ymmärtää, että moista moskaa televisiosta tulee. Seurasin yhtä keskustelua noin viisi minuuttia ja riitti se omanapainen, toisinajattelevien maanrakoon lyttäys. Ihan rauhassa saa hoitaa mukulansa kotonaan niin hyväksi kuin taitaa, pitäköön mölyt mahassaan. EVVK!

Vierailija
74/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täytyy sanoa, että minusta on ihan huippujuttu nähdä, miten hyvin Mikkoset osaavat ottaa sen valtavan vihapalautteen vastaan, eli eivät anna sen masentaa, pelottaa eivät toisin sanoa välitä pätkän vertaa! Läheltä olen nähnyt, miten koko kansan sylkykuppina olo on nujertanut erään henkilön mieltä, vaikka loppu hyvin kaikki hyvin, eli nykyään ei häntäkään paina se hirvea haukkuminen tuon taivaallista.

Vierailija
76/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritettiin miehen kanssa katsoa tuota, kun yleensä ei edes telkkaria tule katsottua, mutta ei vain kyennyt katsomaan loppuun. Oli jotenkin tekemällä tehty ohjelma. Jos tuo nyt jatkuu, niin n. 99,9%:sesti tuskin tulen katsomaan jatkossakaan.

Olen jopa joissain asioissa rouva Mikkosen kanssa samaa mieltä, mutta ohjelma oli vain HUONO! Pikkuisen enemmän räväkkyyttä odotin myös.

Vierailija
77/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkoset, Mikkoset, Mikkoset! _D

Vierailija
78/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se sitten on, että niille, jotka ovat erimieltä, sanotaan, että höpönlöpönlöllää ja eri mieltä olevat ovat fasisteja ja tyhmiä ja mitä lie? Kukahan tässä nyt on heti huihui, jos joku on eri mieltä..?

Minua ei sinänsä haittaa, mitä mieltä asioista ovat, mutta tuo röyhkeys ja eri mieltä olevien mollaus ottaa päähän. Tai no ei nyt edes ota päähän, lähinnä ihmetyttää ja naurattaa.

Jos joku on röyhkeä, niin se on hänen ongelmansa ja häpeensä, ei sille linjalle ole mikään pakko itse lähteä. Jos ei kestä Mikkosia, niin silloin ei kannata heistä lukea tai katsoa niiden ohjelmia.

Vierailija
79/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja voisin seurata. Mukavanolonen perhe, ei tuppisuita eikä tosikkoja

Vierailija
80/85 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, ollaan Valtakunnan Virallisia Toisinajattelijoita. Ensin rouva luki lehdistä otsikoita ja herra lateli niistä lausuntoja. Seuraavassa herra jo totesikin, että jaa, hän on saanut uuden nimen, "lausuntoautomaatti", miksi kummassa. VTM:n sopivuudesta roskiksen vientiin vitsailtiin hyväntahtoisesti, kumma ettei samalla tavoin toimittu, kun puhuttiin kampaajamestarin sopivuudesta oikolukutehtäviin.