Käykää allekirjoittamassa!
Kommentit (4)
eläkeikää on pakko nostaa. ahne sukupolvi taas vinkuu kun heiltä oltaisiin jotain ottamassa pois. ahneet paskat.
(siis nämä 50-60 -luvuilla syntyneet).
faktaa on että sitä eläkeikää nostetaan joka tapauksessa. vanhanen vain töksäytti tämän päätöksensä niin tökerösti, että ihmiset suuttuivat asiasta. esim. mun ikäluokan ihmiset (ole -77) pääsevät eläkkeelle hyvä jos 70-kymppisinä, ihan vain siksi että saadaan elätettyä nuo Suuret Ikäluokat, jotka ääsevät aikaisin eläkkeelle ja jatkavat elämistä kymmeniä vuosia muiden elätteinä...
Me 60-luvulla syntyneet ollaan ihan samanlaisia maksumiehiä kuin te 70-lukulaisetkin. Eikä se kivalta tunnu.
eläkeikää on pakko nostaa. ahne sukupolvi taas vinkuu kun heiltä oltaisiin jotain ottamassa pois. ahneet paskat.
(siis nämä 50-60 -luvuilla syntyneet).
faktaa on että sitä eläkeikää nostetaan joka tapauksessa. vanhanen vain töksäytti tämän päätöksensä niin tökerösti, että ihmiset suuttuivat asiasta. esim. mun ikäluokan ihmiset (ole -77) pääsevät eläkkeelle hyvä jos 70-kymppisinä, ihan vain siksi että saadaan elätettyä nuo Suuret Ikäluokat, jotka ääsevät aikaisin eläkkeelle ja jatkavat elämistä kymmeniä vuosia muiden elätteinä...
Anyone know how old this forum is? As in what year it was started?
Minä haluan allekirjoittaa sellaisen, jossa vaaditaan:
1. eläkeikää aletaan nostaa heti kaikilta nyt työssäolevilta (pari kk vuosittain siten, että se pitenee jonnekin 68-v saakka)
2. ylisuuret eläkkeet leikataan samoin heti (jo nykyisiltäkin eläkeläisiltä
Ei meillä ole varaa maksaa suurten ikäluokkien eläkkeitä! Meitä työssäkäyviä on liian vähän! Minä olen jo varautunut siihen (henkisesti), että en pääse eläkkeelle ennen 70-vuotispäiviä ja eläke joka tapauksessa tulee olemaan pieni. Pitää olla asunto maksettu, pari sijoitusasuntoa käteistä varten, metsää, mitä tarvittaessa hakata, osakkeita jne., joita voi realisoida. Ja tietty fyrkkaa ihan sukan varressakin.
t. Vm75