Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän päättyvän viikon liikuntasaldosi? Normaali / epänormaali viikko?

Vierailija
08.03.2009 |

Mulla noin 5,5 tuntia rankkaa liikuntaa: pallopelejä 4 tuntia, kuntosalia 1,5 tuntia ja päälle 2 tuntia kevyempää liikuntaa (kävelyä).

Ihanan aktiivinen viikko, kunpa aina pääsisi näin paljon liikkumaan :) Normaalisti en siis pääse olosuhteide pakosta yhtä paljoa harrastamaan

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistiä toimistotyötä? Siis että istutteko päivät?

Vierailija
22/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuvataiteilija. Voin käydä jumpassa mihin tahansa aikaan päivästä.

siistiä toimistotyötä? Siis että istutteko päivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitsen aina hotelleja joissa oma kuntosali.

Muuten olisin elämän epäsäännöllisyyden vuoksi varmaan alkanut jo kerätä lölleröä vyötärölleni, vaikka syönkin terveellisesti, enkä tupakoi enkä juurikaan käytä alkoholia.

Liikunta on kivaa ja helppoa ja antaa todellista mielihyvää.

Vierailija
24/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään av:n läpileikkaus, vaan varmasti tähän vastaavat juuri ne jotka liikkuvat eniten.

Itselläni oli epänormaali viikko, koska olin alkuviikon kipeänä. Siksi tuli vain 2 x 45min pace sekä kerran uintia n. 50min. Normaalisti vielä yksi uintikerta ja jokin jumppa, ehkä vähän kevyempi, tuohon päälle. Arkiliikunta jää usein vähemmälle, askelmittariin ei tahdo kertyä edes sitä 10 000 askelta päivässä. Siksi mulle on tärkeää käydä kunnon hikiliikunnassa riittävän usein.

Ja ei ole (vielä) lapsia, joten syyllistää ei tarvitse. :)

Vierailija
25/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka HARRASTAVAT liikuntaa.

Vaippaketjut on vaippavaiheihmisille ja imetysketjut imetysneuvoja kaipaaville.

Nyt on paljon tauteja liikkeellä ja samasta syystä minullekin jäi vähiin: tuli hyvin nopeasti tavalisesta kuntoliikunnasta hikinen, hengästynyt olo. Siitä jo arvasin että kohta nousee kuume.

Vierailija
26/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 5krt lapsen kanssa ulkoilua

1krt kävelylenkki (noin tunti)

1h hiihtoa

liian vähän...

Vierailija
27/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla reipasta vaunu kävelyä tulee lähinnä tehtyä kun on 2kk ikäinen poika, sit on lainassa lateral thigh trainer- stepperi (joko vauva sylissä huutaa muuten, tai kiinteytyspainoilla käsitreeniä) sillä joka päivä, vauvaa nostelen et rintalihaksen kiinteytyisi,sit pyrin 4-6 kertaa viikossa n.20 min pilates vatsakihasliikkeitä ja viel kun jaksais parit pilates-aerobikit vetää olisin onnellinen =).

Vierailija
28/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti kaksi kertaa jumpassa, maanantaina ja tänään.

Ja sitten erittäin merkittävää oli että olin pelaamassa sulkapalloa torstaina. Viimeksi olin pelannut varmaan yli 10 v. sitten (harrastin silloin aktiivisesti vaikka ei kilpailumielessä)

Vierailija
29/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-50min spinning

-puolen tunnin kovatempoinen kävely+tunnin kiertoharjoittelu salilla syketasolla 130-155.

-30min crosstraineria

-Bodypump

Melko normi viikko, ehkä hieman vähemmän kuin normaalisti.

Vierailija
30/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaina kuntosali 1,5 h

lauantaina powerstep 50 min

sunnuntaina tennistä lasten kanssa - siinä tulee vain ihan lämmin.

Pitäisi vielä päästä jumppaan tiistaina, niin olisin tyytyväinen. Nyt en päässyt töistä tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
31/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapseni ovat 8 v ja 6 v.

Kun olin kotiäitinä, pääsin jumppaan 3 krt viikossa. Jos mies ei ollut kotona, niin sain isoäidin hoitamaan. Ongelma on nyt se, että isoäiti ei voi hoitaa työasioita...

Vierailija
32/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän epätyypillinen viikko yksipuolisuuden vuoksi, mutta talvikeleistä on pakko ottaa kaikki irti:

hiihtämässä 3 päivänä tunnin lenkki, yhtenä päivänä puoli tuntia

1 sauvakävelylenkki 1 tunti.

Sinänsä normaali viikko, että harrastan liikuntaa 4-5 kertaa viikossa. Arki-iltoina lähden hyvinkin lenkille puoli yhdeksältä kun lapset ovat nukkumassa. Viikonloppuna sitten paremmalla omatunnolla jo valoisaan aikaan.

Vierailija
33/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäikäisiä sinne otetaan? Olen päässyt nyt salille vain iltaisin, ja treenaamnen valmiiksi väsyneenä on joskus tuskastuttavaa.

Vierailija
34/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 h reipasta kävelyä keskiviikko iltana

1h pilatesta sunnuntai iltana

Ikävä kyllä ihan normaali viikko. Työssäkäyvän pienten lasten äidin aika ei tunnu riittävän omaan liikuntaan.

Ulkoilua lasten kanssa en laske liikunnaksi, koska ei siinä kunnolla itse pääse liikkumaan.

Vierailija
35/43 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä koiran kanssa kävelyä tunnin verran tai yli. Kerran keilaamassa (onks se liikuntaa?) ja kerran kylpylässä perheen kanssa (kai sielläkin uiminen jonkin sortin liikuntaa on). Aika tavallinen viikko.

Vierailija
36/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi vesirokossa eikä olla ees ulos päästy ku kahesti ja silloinkin kauppaan.

Vierailija
37/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tuntia rankahkoa urheilua (30min crosstrainerilla joka päivä ja päälle 30min lihaskuntoa).

7 tuntia leppoisaa urheilua (lenkkeilyä reippaasti kävellen koirien ja lasten kanssa).

Vierailija
38/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 t joogaa, 2 tuntia kuntosalilla ja tunti juoksua. Sanoisinko, että joka toinen viikko menee näin ja joka toinen vähän vähemmällä liikunnalla.

Vierailija
39/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia tanssia (2hX3 päivää) + eiliset tehoharkat (4 tuntia) illan esityksen takia. Yleensä siis on pelkästään 6 tuntia tanssia per viikko.

Vierailija
40/43 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 h raskasta treeniä,

7 h kevyempää liikuntaa

hyötyliikuntaa epämääräinen tuntimäärä

epänormaali viikko, olin alkuviikon sairaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän