Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on järkyttävintä/ kauheinta mitä olet kokenut?

Vierailija
07.03.2009 |

Miten selvisit?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaaminen



isäni masennus koko lapsuuden ja nuoruuden ajan



veljeni psykoosi, lukitsi itsensä saunaan kettingeillä kun luuli että häntä vainotaan, luulimme että hän on kuollut, poliisit vasta saivat hänet sieltä pois, odotin silloin esikoista



joku humalainen yritti tunkeutua opiskelija-asuntoomme kun olin siellä yksin, tämä tapahtui ennen kännyköitä eikä meillä ollut edes lankapuhelinta



toisen veljeni äkillinen aivoverenvuoto 30-vuotiaana, kuntoutui tosin täysin :)

Vierailija
22/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö alle 6 vuotiaana - siitä seurannut oikeudenkäynti - ei voitu todistaa mitään tapahtuneeksi (ensimmäsiä oikeudenkäyntejä 70-luvulla) Ei silloin kukaan puhunut paljolti ääneen hyväksikäytöstä.



Vanhempien ero ja myöhemmin isän kuolema



Äitini levinnyt syöpä, jonka kanssa elellään edelleen



Mieheni syöpä josta onneksi parantunut - mutta vaikuttaa tunnetasolla



Seitsemän vuoden lapsettomuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Äiti häipyi ja jätti minut alkoholisti-isän kanssa asumaan kun olin 13

-Päihteiden käyttöä, lääkkeitä, huumeita

-Väkivaltainen parisuhde vainoharhaisen alkoholistin kanssa teini-ikäisenä

-Lukuisia yhdenillanjuttuja, yhä enemmän päihteitä

-Abortti

-Sosiaalisia ongelmia, masennusta, vaikea ystävystyä ihmisten kanssa



Mutta nyt menee tosi hyvin! =)

Vierailija
24/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Äiti häipyi ja jätti minut alkoholisti-isän kanssa asumaan kun olin 13

-Päihteiden käyttöä, lääkkeitä, huumeita

-Väkivaltainen parisuhde vainoharhaisen alkoholistin kanssa teini-ikäisenä

-Lukuisia yhdenillanjuttuja, yhä enemmän päihteitä

-Abortti

-Sosiaalisia ongelmia, masennusta, vaikea ystävystyä ihmisten kanssa

Mutta nyt menee tosi hyvin! =)

Tosi surullinen tarina sulla, mutta ihana että olet nyt hyvillä mielin. Tämä on tosi kliseistä, kun itselle ei ole juuri mitään "kamalaa" sattunut. Aina ei oikein tajuakaan olla onnellinen siitä, miten hyvin asiat on olleet ja tulee välillä valitettua ihan turhista asioista. Kaikkea hyvää!

Vierailija
25/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka olette kokeneet kovia lapsuudessa/nuoruudessa/varhaisaikuisuudessa, olette selviytyneet? Mikä on ollut teidän keino saada elämä onnelliseksi?

Vierailija
26/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruumiin. Ei ollut kukaan tuttu onneksi, mut aika ikävä muisto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mm. kun itse olin teini-iässä, niin meidän isä yritti tappaa koko meidän perheen haulikolla joulupäivänä. Lisäksi isä kourinu mun tissejä ollessani teini-iässä jne....Psykologilla kävin noin 7 1/2 vuotta. En pelkästään noiden juttujen takia. Ehkä tulin jotenkuten ehjäksi ihmiseksi, muttei sitä tietysti ikinä unohda. Joka ikinen joulupäivä tuo tulee mieleen.



Pahinta varmaan kaikista olisi menettää oma lapsi, jota en ole joutunut kokemaan onneksi. Osanottoni niille, jotka ovat tämän hirveyden joutuneet kokemaan!

Vierailija
28/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tapahtunut useammassa työpaikassa. Olen selvinnyt, mutta ihmettelen miksi sitä sattuu aina uudestaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä ollut todella helppoa kaikkeen tähän verrattuna.

Vierailija
30/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhempi kuoli ja toinen tanssi ilosta.



Huostaanotto toisen vanhemman alkoholin liikakäytön takia.



Henkinen väkivalta sijaisperheessä.



Rahanpuute ja hetkellinen kodittomuus alaikäisenä.



Abortti.



Krooniset, vakavat sairaudet, joista paranee (jos paranee) keski-iässä.



Ainoa läheinen hylkäsi.



Toinenkin vanhempi kuoli juuri ennen esikoisen syntymää.



Siinähän sitä...alle 25 vuotta ikää minulla ja olen väsynyt, niin kovin väsynyt. Tarvitsisin terapiaa mutta yhteiskunta ei sitä minulle myönnä, joten olen ilman ja näen painajaisia joka yö.

Vierailija
32/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...listaan raiskausyrityksen ynnä muut lähentelyt vanhemmilta miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet saanut paljon osaksesi :(. Paljon tsemppiä ja voimia, toivottavasti saat pian ammattiapua.

Vierailija
34/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kuolema sekä isän kuolema. Selvisin ajan kanssa. Elämä jatkuu meillä muilla maan päälle jääneillä.

Sekin järkytti kun meinasin menettää äitinikin viime vuonna kun kaatui pahasti. Onnneksi selvisi hengissä.

Nyt en pikkuasioista välitä, sillä on isojakin asioita joita voi tapahtua. En esim. nalkuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaus

Vierailija
36/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierestä kun äidin miesystävä yritti tappaa äitini.

Vierailija
37/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin eka luokalla...

kerroin äidille ja opelle





ei ole sen jälkeen kiusattu

Vierailija
38/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä alkanut huolen aika, joka yhä jatkuu. Muitakin ikäviä asioita on sattunut, mutta tuo ehkä pahin.

Vierailija
39/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä hetkenä seisoi siinä edessäni ja juteltiin niitä näitä, seuraavassa hetkessä konttasi lattialla, soperteli ihan sekavia ja oksenteli pienen lapsemme päälle ja menetti tajuntansa.



Hengissä selvisi tuosta, mutta ei koskaan toipunut entiselleen.

Vierailija
40/41 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli väkivaltainen ja pari kohtausta tulee mieleen jossa henki meinasi lähteä.



Lapsuudesta muistan kun yksi sukulainen makasi hangessa kännissä, luulin että se oli kuollut. Toiset lähisukulaiset tappelivat verissäpäin, puukko taisi olla toisella. Alkoholisteja perheessä. Paljon muistoja, aika hämäriä nyt, mutta jos tapahtuisi nyt niin olisi aika kauheaa.