Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin tänään syömässä Pudasjärven ABC:llä ja nyt kaikilla on maha sekaisin

Vierailija
07.03.2009 |

ja kaikki söivät noutopöydästä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylässä jossa on ollut norovirus viikon sisällä... mietippä missä kävitte 12-24 tuntia sitten?

Vierailija
22/25 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kyllä syötiin Ruka Pisteessä taas noutopöydästä keittobuffetissa, mutta ne kyllä oli ihan tulisiksi kuumennettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuten eilen olette syöneet?

mutta vessassa helpotti. Lapsella ja ukolla maha oli kuralla vasta kotona 3 tunnin päästä, eikä muita oireita. Onko vaan joku pikku pöpö?

Vierailija
24/25 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet

Yleensä 1-4 tunnin kuluttua aterian nauttimisesta alkavat voimakkaat mahakivut, oksentelu ja ripuli. Joskus oireet alkavat vasta noin 12-24 tunnin kuluttua. Oireet loppuvat yleensä noin vuorokauden kuluessa alkamisesta.



www.terveyskirjasto.fi



Ette viittis kertoilla täällä satuja faktoina.

Vierailija
25/25 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut joku vatsatauti ja sit se on lähtenyt teille mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä