Lue keskustelun säännöt.
Käytiin tänään syömässä Pudasjärven ABC:llä ja nyt kaikilla on maha sekaisin
Kommentit (25)
eilen kyllä syötiin Ruka Pisteessä taas noutopöydästä keittobuffetissa, mutta ne kyllä oli ihan tulisiksi kuumennettuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs muuten eilen olette syöneet?
mutta vessassa helpotti. Lapsella ja ukolla maha oli kuralla vasta kotona 3 tunnin päästä, eikä muita oireita. Onko vaan joku pikku pöpö?
Oireet
Yleensä 1-4 tunnin kuluttua aterian nauttimisesta alkavat voimakkaat mahakivut, oksentelu ja ripuli. Joskus oireet alkavat vasta noin 12-24 tunnin kuluttua. Oireet loppuvat yleensä noin vuorokauden kuluessa alkamisesta.
www.terveyskirjasto.fi
Ette viittis kertoilla täällä satuja faktoina.
ollut joku vatsatauti ja sit se on lähtenyt teille mukaan
kylässä jossa on ollut norovirus viikon sisällä... mietippä missä kävitte 12-24 tuntia sitten?