Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elakekohu ja suuret ikaluokat. Olenko kasittanyt vaarin?

Vierailija
07.03.2009 |

Siis olenko ma nyt kasittanyt ihan oikein taman elakejutun? Toivottavasti ja korjatkaa, jos olen vaarassa.

ELi lyhyesti:

Elakeika nousee, jatkossa elakkeelle paasisi vasta 65-vuotiaana. Tama ei koske suuria ikaluokkia, vaan 1959 tai sita nuorempia.

Elakeleikkuri ei koske suuria ikaluokkia, vaan taas meita nuorempia. Suuret ikaluokat saavat loppuun asti sita elaketta, mita saivat elakkeelle jaatyaan. Meilla nuoremmilla sita leikataan sita tahtia, mita pidempaan elamme.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmainen koulutus, sosiaali- ja työttömyysturva, nousukausi jne. Nyt saavat vielä hurjat eläkekertymät jos viitsivät olla muutaman vuoden pidempään töissä ja ketkä maksavat? Meille tuskin tullaan valtion puolesta antamaan penniäkään kun eläkkeelle jäämme, tk-maksut ym. nousevat koko ajan.

Vierailija
22/24 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yhteiskunta elää näiden ihmisten toiveiden mukaan.

Eli pääsevät tästä eläkeuudistuksestakin kuin koira veräjästä!

ilmainen koulutus, sosiaali- ja työttömyysturva, nousukausi jne. Nyt saavat vielä hurjat eläkekertymät jos viitsivät olla muutaman vuoden pidempään töissä ja ketkä maksavat? Meille tuskin tullaan valtion puolesta antamaan penniäkään kun eläkkeelle jäämme, tk-maksut ym. nousevat koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heolle tullaan rakentamaan uusia vanhainkoteja joka niemeen ja notkoon, että saavat vanheta kotipaikkakunnillaan.

Ainoa vain, että hoitajia ei taida heille riittää kun eivät itse tehneet lapsia. Sen he unohtivat.

Ps. minulla myös 5 lasta. Toivottavasti he auttavat minua sitten kun olen vanha.

Vierailija
24/24 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tuon ma ihan unohdinkin, etta suuret ikaluokat saavat korotuksia elakkeisiinsa, jos ovat kauemmin toissa esim. 65-vuotiaiksi. Meille se on pakollista ja se palkitaan pienemmilla elakkeilla. Jippii!!

Siis haloo!!!!! Eiko kukaan inahdakaan siella Suomessa tasta epakohdasta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi