Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin hyväksyä paremmin miehen työreissut?

Vierailija
06.03.2009 |

Lähinnä nämä viikonlopun kestävät työreissut laskettelemaan yms. ottavat päähän. Suutun niistä aina miehelle, koska en käsitä, miksi sellaisia työreissuja pitää olla. Hirveetä kännäystä luullakseni enimmäkseen ja täysin turhaa muuten. Kotiin tullaan sunnuntai-iltana rättiväsyneenä ja koko seuraava viikkokin menee ihan pilalle. Perhe-elämä kärsii ja mä saan hoitaa lapset ja kodin ihan yksikseni. Lisäksi en osaa luottaa mieheen. Tästä meillä tulee aina hirveä riita ja on sitten todella kurja olo koko viikonlopun. Miten voisin oppia sietämään näitä reissuja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan

juu, eli ukko pois töistä ja kotiin vaimon valvovan silmän alle. On avioliiton kukoistuskin taattu

Vierailija
22/24 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joutuu lähtemään jos sunnuntai-iltana, ja pari kertaa vuodessa on näitä "virkistysreissuja". Mutta on erittäin harvinaista, että viikonloppuisin olisi töitä. Mies työkavereineen painaa niin pitkää päivää muutenkin, että pyhittävät viikonloput suosiolla perheille.

Mä ymmärrän ap:stä hyvin siinä, että jos nämä virkistyreissut pistävät perheen täysin sekaisin päiväkausiksi, niin saattaahan se ottaa päähän. Miehen pitäisi ymmärtää vastuunsa perheenisänä, ja vaikka ottaa sitten vähemmän reissuilla, jos ei kunto ja pää kestä niiden jälkeen normaalia arkea! Oma mies on hyvin tarkka siitä, että kun hän on kotona, omistautuu perheelle ja lapsille (tietysti sen pari kertaa vuodessa voi olla päivän jälkeenpäin väsy, mutta mitäs siitä, kun muuten hoitaa hommansa), ja musta se on juuri niinkuin pitääkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe voi mennä sekaisin siitä, että isä on käynyt työreissussa ja mahdollisesti juhlimassa? Enpä ole huomannut meillä moista käyneen, ei edes jos olen itse ollut juhlimassa ja sen jälkeen väsyttää... Mielenkiintoista

Vierailija
24/24 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tarkoita, kuinka kummassa ap:tä edes tuntematta voisin mitään ruvata vaatimaan ^^pudistaa päätään^^.

Kerroin oman näkemykseni asiasta. Itelleni en haluaisi tuollaista elämää. Eli en valitsisi noin. Esim. meillä miehelläni oli ensin työ, jonka takia oli vasta myöhään illalla kotona, aina vasta iltaruuan jälkeen.

Mies meni lähemmä kotia töihin, koska halusi olla enemmän perheensä, siis minun ja lastensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi