Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten homoseksuaalisuus on synnynnäistä

Vierailija
06.03.2009 |

Se on tietysti helppo selitys tilanteessa, jossa ko. ilmiötä lobataan aggressiivisesti yleisen hyväksynnän piiriin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuon pedofilia jutun perusteella lähdin tällaista kyselemään ja ihmettelemään.

Vierailija
2/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. mikä muuten tekisi kenestäkään homoa. kenen tahansa lapsi voi olla homo, koittakaa nyt van homofobiset äiditkin sen hyväksyä tai sitten on parempi että jätätte lapset tekemättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksosista toinen on homoseksuaali, on useimmiten toinenkin.

Vierailija
4/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedetä, onko se synnynnäistä vai ei.Se on tietysti helppo selitys tilanteessa, jossa ko. ilmiötä lobataan aggressiivisesti yleisen hyväksynnän piiriin.

Katsotaas, mitä seuraa väitteistä että homous on seksuaalisuuden kehtyshäiriö. Mulla on oikeasti seksuaalisuuden kehityshäiriö. Sen seurauksena

a) seksin harrastaminen on äärimmäisen hankalaa ja vastenmielistä

b) en pysty rakastumaan enkä rakastamaan ketään.

Em. syyt aiheuttavat hankaluutta elämässä ja pahaa oloa. Siitä huolimatta etteivät armon uskovaiset julkisesti toitota joka puolella että kaltaiseni joutuvat helvettiin. Päinvastoin minähän olen oikein siveydensipuli ja sikäli esimerkillinen ihminen.

Päteekö jokin näistä yllämainituista ongelmista homouteen? Onko seksi homoille ja lesboille pelottavaa ja vastenmielistä? Pystyvätkö he rakastamaan toisiaan? Muodostamaan parisuhteita?

Vierailija
5/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään niin sanovat ja seuraavat tätä käsitystä tukevia tutkimuksia. On myös niitä homoseksuaaleja, jotka ovat itselleen rehellisiä ja sekä ymmärtävät että tunnustavat sen olevan häiriötila, oli se sitten synnynnäistä tai ei. Monien homoseksuaalien on todella vaikea kestää ajatusta, että heidän suuntautuneisuutensa on luonnotonta ja luonnonvastaista. Siksi he ajavatkin "omia oikeuksiaan" aktiivisesti.

Itse edustan käsitystä, että jos nuoren seksuaalisuuden heräämisvaiheessa nuori itse huomaa omaavansa kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan, kaikki voitava olisi tehtävä tässä vaiheessa, jos haluaa kehittyä heteroksi. Mutta monikaan murrosikäinen ei edes halua muunlaiseksi muuttua, vaan haluaa kehittyä homoseksuaaliksi ja vahvistua siinä. Olen siis sitä mieltä, että oma valinta sinetöi ja vahvistaa suuntautumista myös seksuaalielämän alueella.

miten homoseksuaalisuus on synnynnäistä ihan tuon pedofilia jutun perusteella lähdin tällaista kyselemään ja ihmettelemään.

Vierailija
6/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään niin sanovat ja seuraavat tätä käsitystä tukevia tutkimuksia. On myös niitä homoseksuaaleja, jotka ovat itselleen rehellisiä ja sekä ymmärtävät että tunnustavat sen olevan häiriötila, oli se sitten synnynnäistä tai ei. Monien homoseksuaalien on todella vaikea kestää ajatusta, että heidän suuntautuneisuutensa on luonnotonta ja luonnonvastaista. Siksi he ajavatkin "omia oikeuksiaan" aktiivisesti.

Itse edustan käsitystä, että jos nuoren seksuaalisuuden heräämisvaiheessa nuori itse huomaa omaavansa kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan, kaikki voitava olisi tehtävä tässä vaiheessa, jos haluaa kehittyä heteroksi. Mutta monikaan murrosikäinen ei edes halua muunlaiseksi muuttua, vaan haluaa kehittyä homoseksuaaliksi ja vahvistua siinä. Olen siis sitä mieltä, että oma valinta sinetöi ja vahvistaa suuntautumista myös seksuaalielämän alueella.

Arvaan että siellä teidän uskisten tunkkaisissa piireissä ei muuta vaihtoehtoa ole =)))). Ja juu, tokihan suurin osa homoista ihan itse haluaa homoksi kehittyä, vaikka yhtäläiset edelletykset olisi ruveta hetoroksi. Onhan se niin tosi kivaa tulla ääliöiden kieroonkatsomaksi ja aiheuttaa traumoja vanhemmilleen. Voi äiti että sinä kyllä olet niin tyhmä että taitaa olla turha edes yrittää saada järjen valoa paistamaan sinne pimeyteen.

Vierailija
7/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsesta asti olen ollut vinksahtanut. Muistan jo pienenä ihastuneeni ja ihastelleeni ns. väärän sukupuolen edustajia. Varhaisteininä "seurustelin" päivän oikean puolen edustajan kanssa, mutta kun sen päivän iltana huomasin fantasioivani ihan eri ihmisistä, niin se loppui siihen. Teininä oli aivan liian myöhäistä mitään alkaa muuttamaan enää. :D

Vierailija
8/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta ihmiskunnan historian koko ajan tietyllä osuudella ihmisistä.

Mitäpä jos nyt vain hyväksyttäisiin tosiseikat, eikä vedettäisi tähän uskonnolisia näkemyksiä ym. mukaan..

Vierailija
9/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsesta asti olen ollut vinksahtanut.

En edes juuri ollut hänen kanssaan tekemisissä murrosiässä. Oltiin samalla ala-asteella ja kyllä hän oli selvästi jo siinä iässä selvästi erilainen kuin muut tytöt. Samassa perheessä oli kyllä sitten ihan heterosisaruksiakin, että mikähän siinä kasvatuksessa meni juuri tämän lapsen kohdalla pieleen.

Vierailija
10/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäpä tekemistä tuolla ihmiskunnan historian pituudella on sen kanssa, onko homous häiriötila vai ei. Tosiseikka on se, että homoutta on esiintynyt niin kauan kuin ihmisiäkin, se on helppo tunnustaa.

Mielenkiintoista että tällainen "häiriötila" on esiintynyt kautta ihmiskunnan historian koko ajan tietyllä osuudella ihmisistä.

Mitäpä jos nyt vain hyväksyttäisiin tosiseikat, eikä vedettäisi tähän uskonnolisia näkemyksiä ym. mukaan..

Vierailija
11/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on hieman erilainen tässä suhteessa (eli selkästi tykkääminen kohdistui tyttöihin).

Asuimme maalla eikä ympäristössä yhtään avoimesti homoseksuaaleja, ei ollut nettiä tms. tietolähteitä ja hänen perheensä oli hyvin perinteinen arvoiltaan. Kaikki veljensä ja siskonsa heteroseksuaaleja, eli en ainakaan keksi mitään vaikutteita tms. mistä olisi voinut tuossa iässä "keksiä" homoseksuaalisuuden tai jotenkin valita sen.

Vierailija
12/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt meille muillekin, millä lailla lapsista tulee homoseksuaaleja.

Vierailija
13/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse valittu suuntautumismuoto, johon suuresti vaikuttaa varhaislapsuuden

aikaiset kokemukset.

Vierailija
14/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään yhteistä nimittäjää, hylkäämiskokemusta tms. mikä selittäisi.

Nro 13:lla taitaakin olla ihan julkaisematonta tutkimustietoa, tai sitten se on sitä samaa, jonka mukaan USA:n dollarissa on pedon symboli ;)

Vierailija
15/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissäni on identtiset kaksoset (aikuiset). Heistä toinen on lesbo ja asuu naisen kanssa, toinen on hetero ja hänellä on mies ja lapsia. Elääkö toinen heistä valheessa? Ei ainakaan omasta mielestään. Molemmilla ikää jo yli 30v.

Vierailija
16/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekä seksuaalisuuden, että sukupuolen kohdalla. Kaikki, jotka tähän maailmaan syntyvät, eivät ole sukupuoleltaan selkeästi joko miehiä tai naisia, tai seksuaalisuudeltaan heteroita.

Minua kiinnostaa se, miten pelottava asia tämä on ihmisten mielestä. Homoja ja lesboja tai transseksuaaleja vihataan ja inhotaan. Heitä pidetään jotenkin vinksahtaneina, Mitä tämä kertoo ihmisistä yleensä? Vain sen, että kaikkea itselle vierasta pelätään ja kammotaan (vrt. rasismi).

Hauskaa sinänsä, miten paljon ihmisiä kiinnostaa toisten seksuaalinen suuntautuminen, kun siitä pitää niin mahdottoman voimakkaita mielipiteitä muodostaa ja olla niin tietäväisiä, että. Luulisi, että normaalilla älykkydellä varustetulle ihmiselle on jokseenkin samantekevää, mitä kukin makuuhuoneessaan puuhastelee ja kenen kanssa.

(Asia erikseen on tietysti sitten rikollinen, toisen heikompaa asemaa hyväkseen käyttävä touhu, esim, pedofilia tai ihmiskauppa, mutta ne eivät liity tähän keskusteluun mitenkään).

Vierailija
17/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko käynyt lukemassa SETAn keskustelupalstaa? Siellä homoseksuaalit keskustelijat ovat kyllä sitä mieltä, etteivät muuksi ole koskaan halunneetkaan. Onnettominta mitä voin kuvitella olisi se, että joku on vastentahtoisesti homo. Ja jos jotakuta oma suuntautuneisuus häiritsee ja haluaa siihen muutosta, eikö Suomen maassa ole terapiaa tällaisille ihmisille?

Vierailija
18/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa asiaa! Juuri noin ajattelen itsekin!

Eräs parhaista ystävistäni on homo, eikä hänen makuuhuonekäyttäytymisensä liikuta minua tippaakaan, kuten ei minunkaan hänen.

Onneksi täältä löytyy edes muutama normaalilla älyllä varustettu ihminen :)

Vierailija
19/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onnettominta mitä voin kuvitella olisi se, että joku on vastentahtoisesti homo."

Voi äiti....mistä tällaisia ajatuksia sikiää???

Vierailija
20/52 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. muut seksuaaliselta tai sukupuoliselta suuntautumiseltaan poikkeavat olisivat pelottavia tai kammoksuttavia, niinkuin tässä kirjoittaja olettaa? Mistä päättelet, että näitä ihmisiä inhotaan? Ja millä tavalla heitä pidetään vinksahtaneina?

Minua kiinnostaa se, miten pelottava asia tämä on ihmisten mielestä. Homoja ja lesboja tai transseksuaaleja vihataan ja inhotaan. Heitä pidetään jotenkin vinksahtaneina, Mitä tämä kertoo ihmisistä yleensä? Vain sen, että kaikkea itselle vierasta pelätään ja kammotaan (vrt. rasismi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä