heittäkää villejä arvauksia, mitä mies tarkoitti
Olen siis viestinyt erään miehen kanssa ihan ystäväpohjalta.. Tosin olen hänestä erittäin kiinnostunut muussakin mielessä. Olen vain pitänyt häntä erittäin ujona, ja arvellut ettei hän vain saa aloitetta tehtyä.
Heitin tässä läppää, että "pitäisi sunkin hommata se emäntä itsellesi, tosin tietysti moni nainen alkaa pitemmän päälle motkottajaksi" (aiemmin mies on joskus sanonut, että pitäisi olla emäntä pitämässä jöötä)
Hän vastasi: "oletko sinäkin motkottaja. Missä on palvelualttius.."
Siis, a: pitääkö hän minua maksullisena naisena?
b: oliko kyseessä hieman ontuva vitsi
c: onko hän tyypillinen keski-ikäinen vanhapoika, jolle kukaan ei ole kelvannut, ja joka haaveilee hakevansa akan Thaimaasta
Kommentit (9)
tarkoitti sitä, että olemme tunteneet jo vuosia, minulla on ollut useita suhteita tuona aikana, ja hän tietää niistä. Tietää minun myös työskennelleen viihdelinjalla.
tarkoitti sitä, että olemme tunteneet jo vuosia, minulla on ollut useita suhteita tuona aikana, ja hän tietää niistä. Tietää minun myös työskennelleen viihdelinjalla.
Äijä heittää "vitsin" ja luulet hänen vihjailevan sinun olevan huora.
Hui. Älä ajattele liikaa, ei miehetkään niin tee!
Olen saanut tästä miehestä jotenkin vanhoillisen kuvan. Kun kerroin vuosi sitten aloittaneeni työt seksipuhelimessa, en kuullut hänestä 4 kuukauteen. Jotenkin mulla tuli mieleen, että ehkä hän ajattelee minun tekevän muutakin kuin vain teeskentelevän puhelimessa. Ja todella, mulla on ollut näitä yhdenyön juttuja, hänen en tiedä seurustelleen. Tunnen myös hänen kavereitaan, enkä yhdestäkään tyttöystävästä ole kuullut.
Kaveri ei yleensä kauheasti vitsaile, vastailee viesteihin parilla sanalla.
päästää "kyntämään vakoasi"... taitaa olla hiukan katkera että et ole vielä tarjonnut
Kyllä mä sitä hiukan pelkään... että pitää mua helppona, eikä ole muussa mielessä kiinnostunut.
ap
ilmiselvästi kunnon naista, joka laittaa ruoan valmiiksi, kerää likaiset sukat hymyillen kirjahyllystä, pyyhkii pyllyn, odottaa töistä palaavaa miestä viinilasin kanssa, viininpunaisissa mustin pitsein koristelluissa rintsikoissa, sukkanauhaliiveissä, verkkosukissa ja korkkareissa, ja ottaa suihin kun ulko-ovi on hädintuskin sulkeutunut.
tuota a-kohtaa en tajunnut ollenkaan...