Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä tekisin elämälläni? Neuvokaa ;)

Vierailija
10.12.2008 |

Meillä on kaksi lasta s. 04 ja 06. Itselläni on meneillään kait jokin ikä tms. kriisi, koska tunnen, että haluaisin jotain muuta kuin tätä samaa ainaista työtä, vaikka äitiysloma ja hoitovapaan jälkeen olen ollut työssä vasta vuoden ;). Opiskelu kiinnostaisi, mutta ei juuri nyt ole taloudellisesti mahdollista mitään kovin vaativaa opiskella, jotain mitä työn ohessa voisi tehdä.

Kolmas lapsikaan ei ole mahdoton ajatus, mutta välillä tunnen ettei ehkä pienokaisen aika ole vielä, kun toinen lapsista on sairastellut paljon ja nukkunut huonosti, oikeastaan vasta nyt alkanut yönsä nukkua paremmin. Toisaalta vauvakuumekin hieman taitaa vaivata.

Mulla on vakituinen työ, mutta koen sen raskaaksi tällä hetkellä. Olen vuoden alusta jäämässä osittaiselle hoitovapaalle. Kotiin jääminen ei olisi myöskään taloudellisesti mahdollista. Parisuhdeasiat ok, lapset ovat ihania yms. perhe-elämään olen tyytyväinen.

Miten mä lähtisin tekemään tätä elämäni suunnitelmaa? Joitakin työhakemuksia olen puolileikilläni lähetettänyt. Mistä mä tiedän mitä oikeasti haluan? ;D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kokeile mitä löytyy avoimesta yliopistosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla