Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi välinpitämättömien vanhempien lapsille sattuu niin vähän tapaturmia? Epäreilua

Vierailija
05.03.2009 |

kun joku ulkopuolinen puuttuu tilanteeseen. Ne, jotka lapsiaan oikeasti vahtivat, eivät voi päästää lasta silmistään sekunniksikaan ja silti vahinkoja sattuu jos huomio sekunnin murto-osaksi herpaantuu

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin olla todellisestakin elämästä. Esim jos mies tekee matkatyötä ja on viikkoja poissa ei kukaan äidin läheisistä välttämättä tajua äidin väsymystä, eikä varsinkaan väsynyt äiti itse.

Vierailija
22/25 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otan nuorempaa autosta ja vanhempi 4v seisoo auton vieressä. Mä vaan satun luottamaan meidän esikoiseen, et jos sanon, et seiso siinä äidin vieressä täällä menee paljon autoja, niin hän kyllä seisoo. Tai monta muuta tapausta, hän voi leikkiä esim meidän pihassa yksin, kun on sovittu säännöt mitä noudattaa.

Tosiaan tiedän sellaisiakin vanhempia, joiden 9v ei vieläkään voi olla yksin kotona tai pyöräillä yksin koulusta. Aika kurjaa jos vanhemmat eivät yhtään voi luottaa omiin lapsiinsa ja heidän omaan järkeensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, luottaa voi siihen asti kun vahinko tapahtuu ja lapsi on vainaa

Vierailija
24/25 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidin väsymykseen. Itse yh:na olin todella väsynyt, pyysin neuvolasta sekä lääkäriltä apua, vaativat välttämään stressiä ja nukkumaan paljon. Vaikka siis menin valittamaan väsymystä... ;)

Tuohon välinpitämättömiin vanhempiin olisin sanonut myös saman, että niiden lapset joutuvat varmaankin pitämään itsestään enemmän huolta, siis ihan itse, oppivat pienempinä kenties varomaan herkemmin... Kun taas joku lapsi, jonka äiti huolehtii kokoajan kaikesta ei joudu itse varomaan mitään...?

Vierailija
25/25 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP olla pumpuli äiti.

olinpahan eilen uimassa.

Mulla oli 5 ja 6 vuotiaat pojat mukana.

Oltiin tänä talvena vasta toista kertaa pulikoimassa, mutta viime talvena käytiin 1-2 kertaa viikossa. Pojat pysyvät pinnalla, tai paremminkin pinnan alla mutta osaavat siis uida.

Siellä törmäsin taas pumpuli äitiin jolla oli 8 vuotias poika kellukkeilla. Meillä ei moisia olla suostuttu käyttämään pariin vuoteen.

Pumpuli tädin lapsi pelkäsi vettä ja äiti kauhisteli kun meidän 5 vuotias sukelteli 10 metrin matkoja virtuaalisesti ilman valvontaa,

Olin sivummalla ja annoin poikien polskia ;)

Lapsi osaa kun sen antaa osata.