Laitatko koskaan kännykkäsi kokonaan kiinni kotona ollessasi. Ei tarvitse selitellä
Kommentit (11)
Yleensä pitää olla kuitenkin koululaisten lasten tavoitettavissa, joten pakko pitää piippauksella.
paitsi silloin, kun lapseni on yökylässä.
sitä varten on vastaajapalvelu ja soittaneen numeron näyttö, että voin palata asiaan. Naurattaa joskus, kun ukko hyppää vessastakin suurinpiirtein housut kintuissa puhelimeen. Jotkun on vaan niin ehdollistuneet sille soittoäänelle, pomppaavat vastaamaan varmaan arkustaankin joku päivä:)
ja vastaankin siihen aina, joskus saatan sanoa, että soiteltaisko myöhemmin uudelleen.
Kun koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu ja mihin aikaan. Yölläkin puhelin on auki, vaikkakin äänettömällä. Herään kuitenkin aika monta kertaa yössä jolloin saatan tarkistaa onko joku yrittänyt soittaa (samalla kun katon mitä kello on). Aina en kuitenkaan puhelimeen vastaa. HIljennän sen jos en jaksa/ehdi vastaamaan.
Siellä oli tavarat edelleen pöntössä vetämättä ja jonkun silmälasit peilin edessä. Edellinen kävijä sitten huusi suureen ääneen hetken päästä käytävällä, että unohti lasinsa vessaan kun kuuli puhelimen äänen ja ryntäsi vastaamaan. Ajattelin, että juu, unohdit vähän muutakin...
Itse en ryntää vessasta vastaamaan mihinkään, mutta puhelin on kyllä pääsääntöisesti aina päällä. Samoin työpuhelin, joskus tulee päivystysluonteisia puheluja illalla tai vkonloppuisinkin.
vai äänettömällä vai mitä, mistä se vastaaja sitä tietää.
En myöskään pidä puhelinta mukana kaupassa tms. No eipä mulle kukaan soitakaan.
suinkin voin. Kummallisen epäkohteliasta olla vastaamatta. Täytyy vastata ja sitten vaikka sanoa,että ei ehi juuri nyt puhua.
Samoin jätän monesti puhelimen kotiin lähtiessäni jonnekin. Soikoon kotona. Näen sit, kuka on soittanut ja soittaahan jokainen uudelleen, jos on asiaa.
vaikken mä selittelekkään. Useinkin jätän vastaamatta, jos en ole puhetuulella