Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko body riittämätön lahja kummitytölle (ikää alle vuosi)?

Vierailija
10.12.2008 |

Hinta oli 8e

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käytetty summa ei ole tärkeä, mutta se lämmittää, kun on ajateltu lahjan saajaa ja nähty vaivaa. Siihen kategoriaan 8 euron markettibody ei oikein pääse.

Minulla on ollut tavoitteena, että kummilasten (3 poikaa) paketissa olisi aina myös jotakin itse tekemääni. Nyt huovutin kinttaat vanhimmalle kummipojalle, toinen sai synttärilahjaksi kutomani pipon (ja toki vähän muutakin - joulupakettiin en ehkä ehdi nyt itse tehdä, synttärit oli justiinsa) ja kolmannelle on sukat kesken.

Nuorempi poikani sai kummeiltaan viime jouluna nukketeatterin. Kummitäti oli askarrellut maatilan eläimiä sorminukkeina ja kummisetä tehnyt vanerista "kulissin". Värkit eivät paljon maksaneet, mutta minä aivan mykistyin heidän näkemästään vaivasta!

Vierailija
22/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä ei raaski laittaa menemään kun tietää, että toinen on nähnyt paljon vaivaa niiden kanssa.

Vaikka omatekemään lahjaan käytetään aikaa ja vaivaa, minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että antaja ei ole raaskinut ostaa mitään lahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa tosiaan, vanhemmathan sitä lahjaa arvostelevat, ei lapsi. Lapsesta on hauskaa saada se rapisteltavaksi.

Itse pyrin, että synttäreiksi kummilapselle isompi (=kalliimpi) lahja ja jouluksi riittää joku pienempi, esim. lelu. Me kysyimme suoraan millaista lahjaa vanhemmat toivovat, ja esim. kysyimme saako alkaa kerätä jotain astiasarjaa.

Vierailija
24/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisella arvolla ei ole väliä. Jos haluat mukaan vielä jotain henkilökohtaista, pistä mukaan kortti, johon kirjoitat jouluisen lorun/runon.

Vierailija
25/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta ole oikein juhlava.

Kelpais se minulle, mutta en minä siitä mitenkään erityisesti pitäisi.

Omalle kummilapselle ensimmäisenä jouluna haluaisin antaa jotain vähän pysyvämpää.