Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko body riittämätön lahja kummitytölle (ikää alle vuosi)?

Vierailija
10.12.2008 |

Hinta oli 8e

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan vaan, jos muksu itse avaa ja paketissa body, niin ilme voi olla aika hyvä...

Vierailija
2/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, ettei hirveästi tuon ikäinen ole kiinnostunut paketin sisällöstä.

Meilläkin kummilta tulee 3,5 -v pojalle yöpuku. Sanoin myös, että halvin mahdollinen, koska en halua, että kummi käyttää paljon rahaa lasteni lahjoihin. Yöpuvun toivoin siksi, että muuten olisin sen itse ostanut. Leluja laspet saavat kuitenkin isovanhemmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen itse nauttii vasta käärepapereiden rapinasta.

Vierailija
4/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmojen antaminen lahjaksi pitäisi kieltää! (niitä on kaikilla nurkat täynnä)

Vierailija
5/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä alle vuoden vanha osaa olla harmissaan pelkästä vaatelahjasta.

Vierailija
6/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ees vielä tajua koko touhua.. =D

Minusta on hyvä, olen sitä mieltä että rahassa ei niitä lahjoja mitata.

Ja luultavasti myöhemmin et enää tuolla rahalla selviä, kun lapsi kasvaa ja alkaa itse toivomaan.. =)

Vierailija
7/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjat eivät ole ainakaan minulle olleet syy lasten kummien valintaan! Eli hyvä kummius ei todellakaan ole lahjojen hinnasta tai määrästä kiinni ja jokainen voi toteuttaa kummiutta omalla tavallaan!

Vierailija
8/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmojen antaminen lahjaksi pitäisi kieltää! (niitä on kaikilla nurkat täynnä)

Itse en kyllä kans laittaisi pehmolelua mukaan. Meilläkin kaapit täynnä, ku eräät sukulaiset ostavat vain jotain pehmoleluja ja tyttö ei kauhean kauaa jaksa olla edes kiinnostunut :(

Vierailija
9/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus oli tärkein, ja kivaa on myös että kummi soittaa säännöllisesti ja kyselee kuulumisia.

Vierailija
10/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on järjetöntä tuhlata kymmeniä euroja kummilasten lahjoihin. Eri asia on esim. rippi-, hää-, ja ylioppilaslahjat.

Minusta on kiva että oma kummini antaa vieläkin synttärilahjoja vaikka olen jo 35 v. Muistaminen on tärkeintä. Lahjojen hinta on sivuasia.

Vierailija
11/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummeille painotettu yhdessäoloa/puheluita ym. lahjojen sijaan. Lapset mieluummin leikkivät kummien kanssa kuin vastaanottavat paketin tai kaksi täysin vierailta ihmisiltä.

Vierailija
12/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1v ei todellakaan itse tajua lahjasta sillälailla mitään ja lisäksi saa varmaankin pari lelua mummeilta/muilta sukulaisilta.

No,ehkä saattaisin vähän pettyä vanhempana jos se kummin body ois semmoinen valkoinen tavis :D mut oisin kyllä sit siihenkin tyytyväinen :)

Vierailija
13/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käytetty summa ei ole tärkeä, mutta se lämmittää, kun on ajateltu lahjan saajaa ja nähty vaivaa. Siihen kategoriaan 8 euron markettibody ei oikein pääse.

Minulla on ollut tavoitteena, että kummilasten (3 poikaa) paketissa olisi aina myös jotakin itse tekemääni. Nyt huovutin kinttaat vanhimmalle kummipojalle, toinen sai synttärilahjaksi kutomani pipon (ja toki vähän muutakin - joulupakettiin en ehkä ehdi nyt itse tehdä, synttärit oli justiinsa) ja kolmannelle on sukat kesken.

Nuorempi poikani sai kummeiltaan viime jouluna nukketeatterin. Kummitäti oli askarrellut maatilan eläimiä sorminukkeina ja kummisetä tehnyt vanerista "kulissin". Värkit eivät paljon maksaneet, mutta minä aivan mykistyin heidän näkemästään vaivasta!

Vierailija
14/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omien lasten kummeissa arvostan eniten juuri läsnäoloa ja kiinnostusta.

Vierailija
15/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin jotain mukaan

Vierailija
16/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on kummaltain jätetty bodyt pois alle 1v..... Ihan vaan ksoka on mahdoton potattaa bodyn kanssa.

Vierailija
17/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä. kummi voisi antaa lapselle jotain henkilökohtaisempaa. eihän lahjan kallis tarvi olla, mutta body on kummilta hieman tylsä ja tavallinen lahja.

Vierailija
18/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ollut niin, enkä usko että kaikilla muillakaan niin on. Poika oli 9 kk ja eniten kiinnosti Fisher Price ksylofoni. Toki turha tuon ikäiselle on mitään lahjavuorta hankkia.

Vierailija
19/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen, erityisesti jos suomalainen ja sopivan kokoinen.

Vierailija
20/25 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käytetty summa ei ole tärkeä, mutta se lämmittää, kun on ajateltu lahjan saajaa ja nähty vaivaa. Siihen kategoriaan 8 euron markettibody ei oikein pääse.

Minulla on ollut tavoitteena, että kummilasten (3 poikaa) paketissa olisi aina myös jotakin itse tekemääni. Nyt huovutin kinttaat vanhimmalle kummipojalle, toinen sai synttärilahjaksi kutomani pipon (ja toki vähän muutakin - joulupakettiin en ehkä ehdi nyt itse tehdä, synttärit oli justiinsa) ja kolmannelle on sukat kesken.

Nuorempi poikani sai kummeiltaan viime jouluna nukketeatterin. Kummitäti oli askarrellut maatilan eläimiä sorminukkeina ja kummisetä tehnyt vanerista "kulissin". Värkit eivät paljon maksaneet, mutta minä aivan mykistyin heidän näkemästään vaivasta!