Onko body riittämätön lahja kummitytölle (ikää alle vuosi)?
Kommentit (25)
Voin vain kuvitella, ettei hirveästi tuon ikäinen ole kiinnostunut paketin sisällöstä.
Meilläkin kummilta tulee 3,5 -v pojalle yöpuku. Sanoin myös, että halvin mahdollinen, koska en halua, että kummi käyttää paljon rahaa lasteni lahjoihin. Yöpuvun toivoin siksi, että muuten olisin sen itse ostanut. Leluja laspet saavat kuitenkin isovanhemmilta.
Tuon ikäinen itse nauttii vasta käärepapereiden rapinasta.
pehmojen antaminen lahjaksi pitäisi kieltää! (niitä on kaikilla nurkat täynnä)
Eikä alle vuoden vanha osaa olla harmissaan pelkästä vaatelahjasta.
Eihän se ees vielä tajua koko touhua.. =D
Minusta on hyvä, olen sitä mieltä että rahassa ei niitä lahjoja mitata.
Ja luultavasti myöhemmin et enää tuolla rahalla selviä, kun lapsi kasvaa ja alkaa itse toivomaan.. =)
lahjat eivät ole ainakaan minulle olleet syy lasten kummien valintaan! Eli hyvä kummius ei todellakaan ole lahjojen hinnasta tai määrästä kiinni ja jokainen voi toteuttaa kummiutta omalla tavallaan!
pehmojen antaminen lahjaksi pitäisi kieltää! (niitä on kaikilla nurkat täynnä)
Itse en kyllä kans laittaisi pehmolelua mukaan. Meilläkin kaapit täynnä, ku eräät sukulaiset ostavat vain jotain pehmoleluja ja tyttö ei kauhean kauaa jaksa olla edes kiinnostunut :(
Ajatus oli tärkein, ja kivaa on myös että kummi soittaa säännöllisesti ja kyselee kuulumisia.
Minusta on järjetöntä tuhlata kymmeniä euroja kummilasten lahjoihin. Eri asia on esim. rippi-, hää-, ja ylioppilaslahjat.
Minusta on kiva että oma kummini antaa vieläkin synttärilahjoja vaikka olen jo 35 v. Muistaminen on tärkeintä. Lahjojen hinta on sivuasia.
Meillä on kummeille painotettu yhdessäoloa/puheluita ym. lahjojen sijaan. Lapset mieluummin leikkivät kummien kanssa kuin vastaanottavat paketin tai kaksi täysin vierailta ihmisiltä.
Alle 1v ei todellakaan itse tajua lahjasta sillälailla mitään ja lisäksi saa varmaankin pari lelua mummeilta/muilta sukulaisilta.
No,ehkä saattaisin vähän pettyä vanhempana jos se kummin body ois semmoinen valkoinen tavis :D mut oisin kyllä sit siihenkin tyytyväinen :)
Hei!
Käytetty summa ei ole tärkeä, mutta se lämmittää, kun on ajateltu lahjan saajaa ja nähty vaivaa. Siihen kategoriaan 8 euron markettibody ei oikein pääse.
Minulla on ollut tavoitteena, että kummilasten (3 poikaa) paketissa olisi aina myös jotakin itse tekemääni. Nyt huovutin kinttaat vanhimmalle kummipojalle, toinen sai synttärilahjaksi kutomani pipon (ja toki vähän muutakin - joulupakettiin en ehkä ehdi nyt itse tehdä, synttärit oli justiinsa) ja kolmannelle on sukat kesken.
Nuorempi poikani sai kummeiltaan viime jouluna nukketeatterin. Kummitäti oli askarrellut maatilan eläimiä sorminukkeina ja kummisetä tehnyt vanerista "kulissin". Värkit eivät paljon maksaneet, mutta minä aivan mykistyin heidän näkemästään vaivasta!
mutta omien lasten kummeissa arvostan eniten juuri läsnäoloa ja kiinnostusta.
Meiltä on kummaltain jätetty bodyt pois alle 1v..... Ihan vaan ksoka on mahdoton potattaa bodyn kanssa.
mun mielestä. kummi voisi antaa lapselle jotain henkilökohtaisempaa. eihän lahjan kallis tarvi olla, mutta body on kummilta hieman tylsä ja tavallinen lahja.
meillä ei ollut niin, enkä usko että kaikilla muillakaan niin on. Poika oli 9 kk ja eniten kiinnosti Fisher Price ksylofoni. Toki turha tuon ikäiselle on mitään lahjavuorta hankkia.
tyytyväinen, erityisesti jos suomalainen ja sopivan kokoinen.
Hei!
Käytetty summa ei ole tärkeä, mutta se lämmittää, kun on ajateltu lahjan saajaa ja nähty vaivaa. Siihen kategoriaan 8 euron markettibody ei oikein pääse.Minulla on ollut tavoitteena, että kummilasten (3 poikaa) paketissa olisi aina myös jotakin itse tekemääni. Nyt huovutin kinttaat vanhimmalle kummipojalle, toinen sai synttärilahjaksi kutomani pipon (ja toki vähän muutakin - joulupakettiin en ehkä ehdi nyt itse tehdä, synttärit oli justiinsa) ja kolmannelle on sukat kesken.
Nuorempi poikani sai kummeiltaan viime jouluna nukketeatterin. Kummitäti oli askarrellut maatilan eläimiä sorminukkeina ja kummisetä tehnyt vanerista "kulissin". Värkit eivät paljon maksaneet, mutta minä aivan mykistyin heidän näkemästään vaivasta!
meinaan vaan, jos muksu itse avaa ja paketissa body, niin ilme voi olla aika hyvä...