Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeen kunnon riita.. :(

Vierailija
05.03.2009 |

Vedä vaikka kunnon kalsarikännit:=)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin eilen aikaiseksi oikein kunnon riita miehen kanssa. aiheena jälleen sama vanha, josta tapeltu jo ihanat kymmenen vuotta. riidat ei koskaan koske mitään muuta. nyt ei olla sitten puhuttu, aamulla pakkasin niitten laukut ja lähetin ne mummolaan... tulossa mulle tosi hauska viikonloppu... :'(

Vierailija
2/5 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko ryhdistäytyy taas... toivottavast ne tulee viel sieltä mummolasta takaskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten oikein riitelette kun kerran jo kymmenen vuotta samat asiat jauhaa? Minkälaisisissa tilanteissa riidat syttyy? Miksei muutosta asiaan (riidan aiheeseen) ole tapahtunut?

Vierailija
4/5 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi tunnollinen eikä osaa kieltäytyä oikein mistään. mä itse teen töissä vaan välttämättömimmät, kieltäydyn kaikista turhista paltsuista, virkistyksistä ja koulutuksista.... mies on hyvä isä ja tekee paljon kotitöitä, mutta mä tunnen aina jääväni kakkoseksi työlle kuitenkin. koitan laskea niitä sen plussia, että tekee kyllä puolet kotihommista ja lapsenhoidosta .... mut haluisin tuntea, että mä olen tärkeä kanssa koska ite pistän aina perheen ekaksi. tätä on ratkottu kaikenmaailman perheterapeutteja myöten mut ei tää kierre lopu ikinä.. mun ois pitänyt (ja miehen kans) alunperinkin valita ihan toisenlainen kumppani.

Vierailija
5/5 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä nuriset turhasta.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi